New online game HERO WAR


Status
Not open for further replies.

VR2

New Member
Dec 17, 2005
915
0
0
AMK
hi, is there any screen shot to see?
MMPORPG?
thx.
 

TMC

Senior Member
Sep 4, 2004
6,320
0
0
Beyond Space-Time Continuum
go explore, get more money, train offense and defense, whack someone, upgrade equipment. repeat again.

Click my link below too. Added 1 follower for you.
 

plsoong

Senior Member
Jan 31, 2003
1,563
0
0
Visit site
oooohhhh...

heheheh added a follower to u too :D
 

VR2

New Member
Dec 17, 2005
915
0
0
AMK
how to refill energy?
:think:
 

plsoong

Senior Member
Jan 31, 2003
1,563
0
0
Visit site
must the comp be online for the energy to recharge?

or can log out and it will auto recharge?

lol

else hor, wait till 1000hrs b4 can hit max energy? :D
LOL!
 

TMC

Senior Member
Sep 4, 2004
6,320
0
0
Beyond Space-Time Continuum
nah everything is online so dun need to worry, worry only about your defence and offense,
 

VR2

New Member
Dec 17, 2005
915
0
0
AMK
i itnk can log out de. den it will chearge full ba..
gold so easy to find de. lol.
exploring.. :sweat:
dun attack me ah.. im noob. :confused:
 

plsoong

Senior Member
Jan 31, 2003
1,563
0
0
Visit site
yar i think must log out one hour leh
else won't recharge

coz i let my comp on for 1 hour liao :p but i dun see the number for energy increase leh :p

lol

then somebody attacked me :cry:

kana bullied :(
 

VR2

New Member
Dec 17, 2005
915
0
0
AMK
TMC said:
energy will never charge full one. 30 units per hr only
huh? 30 unit nia ah.. :rolleyes:
explore also need 25.. den i die liao lo.. i explore till bo energy.. haha.. :sweatsm:

haha. wah got pll attack noob de ah.. eee kns..
RPG always lik dat.. all high lv ppl all kill noob..
dats wat i did in Conquer Online also.. haha.. kill noobs.. :devil:
nows it retribution.. :sweat:
 

plsoong

Senior Member
Jan 31, 2003
1,563
0
0
Visit site
VR2 said:
huh? 30 unit nia ah.. :rolleyes:
explore also need 25.. den i die liao lo.. i explore till bo energy.. haha.. :sweatsm:

haha. wah got pll attack noob de ah.. eee kns..
RPG always lik dat.. all high lv ppl all kill noob..
dats wat i did in Conquer Online also.. haha.. kill noobs.. :devil:
nows it retribution.. :sweat:
:bigeyes: dun kill me :S
 

poohbear

Senior Member
Aug 11, 2004
1,163
0
0
Sengkang
Upz for u guys liao ... upz for me also leh ;)
 

VR2

New Member
Dec 17, 2005
915
0
0
AMK
plsoong said:
:bigeyes: dun kill me :S
lol me stil noob leh.. lv 0 mage... let ppl kill got la.. haha.. dun tink wanna carry on play le.. kinda bored.. lik neo pets lik dat..
 

Status
Not open for further replies.