Sembawangers!


Status
Not open for further replies.
Apr 24, 2011
89
0
0
#1
Hey dudes & dudettes staying in Sembawang. I'm new to CS and photography. I wish to learn more from those noobs or pros out there. Im equipped with a Nikon D90; and I'm into landscape, portraits & street photography. Perhaps, maybe one day, we can go shoot some great pics as a group. To learn & share knowledge is what I'm keen dying for.
Cheers!
 

kei1309

Senior Member
Apr 12, 2010
7,314
23
38
Earth
www.facebook.com
#2
welcome! haha. i live quite close by in Upper Thomson.

and i thought it was Samba Wangers >.<
 

Apr 24, 2011
89
0
0
#3
kei1309 said:
welcome! haha. i live quite close by in Upper Thomson.

and i thought it was Samba Wangers >.<
Lol! That's a good one bro... Hmmm... Upper Thompson road is that far either. Ya must be quite a pro, I believe.. Thanks for the reply in the thread. Well, if ya do have something to share or perhaps to guide me whenever I post pictures at the C&C corner; I ll be glad if ya could comment.
Thanks dude! :)
 

spree86

Senior Member
Feb 3, 2009
4,774
0
0
Bishan
www.flickr.com
#4
kei1309 said:
welcome! haha. i live quite close by in Upper Thomson.

and i thought it was Samba Wangers >.<
Haha you interested in Wangs? I didn't know the heBro has this kind of preference:bsmilie:

And I stay in Bishan:)
 

Apr 24, 2011
89
0
0
#7
bonrya said:
Does this include nee soon grc?
Not a problem dude... Perhaps, we can go shooting together as a group one day. What's ya equipment dude?
 

bonrya

Senior Member
Dec 16, 2010
2,632
3
38
In a mobile cage
#9
shutter death said:
Not a problem dude... Perhaps, we can go shooting together as a group one day. What's ya equipment dude?
I use a canon ixus 90is! :)
 

Apr 24, 2011
89
0
0
#13
bonrya said:
Does this include nee soon grc?
Ooops... Sorry dudette... I didn't know that ya re a lady... Thousand apologies. :)
 

Apr 24, 2011
89
0
0
#14
Anyone free to shoot this coming 15/05/2011, this Sunday? Perhaps after 1400hrs? Well, I don't have a theme though. Any ideas, anyone, feel free to pump in...
 

symmetrix

New Member
Mar 14, 2011
387
3
0
#16
Anyone free to shoot this coming 15/05/2011, this Sunday? Perhaps after 1400hrs? Well, I don't have a theme though. Any ideas, anyone, feel free to pump in...
Pump in...

Ok, Mind. Out of the gutter. NOW.

Lol, Randomers are bored. Infesting a new thread.
 

Apr 24, 2011
89
0
0
#17
bonrya said:
No worries! What do you shoot?
Well, I am so deeply obsessed with landscape. At the same point I wanna learn to shoot street portraits. How bout ya?
 

kei1309

Senior Member
Apr 12, 2010
7,314
23
38
Earth
www.facebook.com
#19
FYI, i shoot people at political rallies. usually the speakers. they're the first to go. the rest are low priority :bsmilie:
 

symmetrix

New Member
Mar 14, 2011
387
3
0
#20
FYI, i shoot people at political rallies. usually the speakers. they're the first to go. the rest are low priority :bsmilie:
I prefer to use the term "capture". LOL
 

Status
Not open for further replies.
Top Bottom