Aftermath of Little India(240404)


Status
Not open for further replies.

VampTreSS

New Member
Feb 18, 2004
722
0
0
www.v1da.com
Let's discuss tis on msn and then post it up when we have confirm the details.. :)
 

The_Cheat

Senior Member
Jan 19, 2004
2,278
0
0
Singapore
VampTreSS said:
Let's discuss tis on msn and then post it up when we have confirm the details.. :)
No no no! No MSN for me... if you want, can discuss over irc! Haaa~! :bsmilie:
 

denis

New Member
Feb 24, 2004
251
0
0
VampTreSS said:
Let's discuss tis on msn and then post it up when we have confirm the details.. :)
what's your msn add? Pm me??
 

denis

New Member
Feb 24, 2004
251
0
0
The_Cheat said:
No no no! No MSN for me... if you want, can discuss over irc! Haaa~! :bsmilie:
yeah yeah, come my channel and talk, lolx..channel dying :sweat:
 

The_Cheat

Senior Member
Jan 19, 2004
2,278
0
0
Singapore
denis said:
yeah yeah, come my channel and talk, lolx..channel dying :sweat:
Pray tell what channel is that?
 

snapboy

New Member
Apr 9, 2004
235
0
0
Tian Jin
yo guys, so free to chat on the irc...welcome back vamp...we was thinking of calling the police if there still no more news of you. :bsmilie:

by the way cheat, any idea wat time konata closed???? :dunno:
 

OzOn3

New Member
Jul 12, 2003
1,050
0
0
34
Singapore
www.nig3l.com
snapboy said:
yo guys, so free to chat on the irc...welcome back vamp...we was thinking of calling the police if there still no more news of you. :bsmilie:

by the way cheat, any idea wat time konata closed???? :dunno:
They close before you go there. HAHA! :p
 

The_Cheat

Senior Member
Jan 19, 2004
2,278
0
0
Singapore
snapboy said:
yo guys, so free to chat on the irc...welcome back vamp...we was thinking of calling the police if there still no more news of you. :bsmilie:

by the way cheat, any idea wat time konata closed???? :dunno:
weekdays and saturdays: 10.30am to 7pm... sometime they close at about 7 plus, 8... depend on your luck

sundays: 2pm to 7pm

going there huh? I'm going down to grace later! :bsmilie:
 

scanner

Senior Member
Jan 24, 2002
1,608
0
0
Visit site
snapboy said:
yo guys, so free to chat on the irc...welcome back vamp...we was thinking of calling the police if there still no more news of you. :bsmilie:

by the way cheat, any idea wat time konata closed???? :dunno:
Going to konata? Good luck to you. Pray that they dun scratch your negative. Too many times, ppls negative, sildes been scratch. :blah: :devil:
 

The_Cheat

Senior Member
Jan 19, 2004
2,278
0
0
Singapore
scanner said:
Going to konata? Good luck to you. Pray that they dun scratch your negative. Too many times, ppls negative, sildes been scratch. :blah: :devil:
I have no problem with them so far leh... oh! got one batch of slides got scratched lor. :(
But I'm not so fussy, and not about to boycott them yet! :bsmilie:
 

denis

New Member
Feb 24, 2004
251
0
0
ohoh..so where to go?? i haven develop my film!!!
 

The_Cheat

Senior Member
Jan 19, 2004
2,278
0
0
Singapore
denis said:
ohoh..so where to go?? i haven develop my film!!!
Well, even though there are plenty of complaints about Konota, they are still one of the better places to develop films. Most of the complaints are directed at their prints instead. And as for scratches, it's really quite the same at any place. Mostly it depends on whether you're lucky lor! :bsmilie:
 

denis

New Member
Feb 24, 2004
251
0
0
The_Cheat said:
Well, even though there are plenty of complaints about Konota, they are still one of the better places to develop films. Most of the complaints are directed at their prints instead. And as for scratches, it's really quite the same at any place. Mostly it depends on whether you're lucky lor! :bsmilie:
haha..*pray hard i'm lucky!!* erm, where is it? i wanna develop fast!
 

snapboy

New Member
Apr 9, 2004
235
0
0
Tian Jin
OzOn3 said:
They close before you go there. HAHA! :p
very funny ozon.. ;( Be prepare to wear the school uniform on the next outing... :devil:
 

The_Cheat

Senior Member
Jan 19, 2004
2,278
0
0
Singapore
denis said:
haha..*pray hard i'm lucky!!* erm, where is it? i wanna develop fast!
Konota? It's at Peninsula Plaza first floor... call snapboy up and meet up with him lah, since he's probably going down later! :bsmilie:

I'll only drop by the area tomorrow... going to MIG. ;)
 

denis

New Member
Feb 24, 2004
251
0
0
snapboy said:
very funny ozon.. ;( Be prepare to wear the school uniform on the next outing... :devil:
haha :bsmilie: Uni couple model ? our next theme
 

denis

New Member
Feb 24, 2004
251
0
0
The_Cheat said:
Konota? It's at Peninsula Plaza first floor... call snapboy up and meet up with him lah, since he's probably going down later! :bsmilie:

I'll only drop by the area tomorrow... going to MIG. ;)
snapboy!!! what time you going down ?
 

The_Cheat

Senior Member
Jan 19, 2004
2,278
0
0
Singapore
snapboy said:
very funny ozon.. ;( Be prepare to wear the school uniform on the next outing... :devil:
Ozon is a what student huh? Poly right? Got uniform meh?? :dunno:
 

snapboy

New Member
Apr 9, 2004
235
0
0
Tian Jin
yo cheat, any other suggestions of where to develope the photos...
:dunno:
Denis bro, konata is at penisular plaza... :D
 

snapboy

New Member
Apr 9, 2004
235
0
0
Tian Jin
The_Cheat said:
Ozon is a what student huh? Poly right? Got uniform meh?? :dunno:

he promised to wear a shoolgirl uniform on the next outing to be our model... :devil:
 

Status
Not open for further replies.