Page 19 of 26 FirstFirst ... 914171819202124 ... LastLast
Results 361 to 380 of 503

Thread: Any idea of finding a photography buddy? (Season 2! Who want to donate milk powder?)

  1. #361
    Member SurrealDreamWalker's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    The Outer Limits
    Posts
    1,565

    Default Re: Any idea of finding a photography buddy? (Season 2! Who want to donate milk powde

    Quote Originally Posted by luckyorange View Post
    will try to prevent it hahaha
    don't try to prevent it else you will not be able to be attended by a hot pretty sexy nurse - Keiko-chan

    LOL
    "There are no mistakes, only lessons. Growth is a process of trials and errors."

  2. #362
    Moderator rhino123's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    NA
    Posts
    5,247

    Default Re: Any idea of finding a photography buddy? (Season 2! Who want to donate milk powde

    Quote Originally Posted by Csboi View Post
    HAHA you want to meet him? BTW my lens is here
    Hmm... lens here already? Have you try out yet? Maybe one of these days we can go zoo or bird park to shoot?
    I am not a photographer, just someone who happened to have a couple of cameras.
    My lousy shots

  3. #363
    Member tehcbing's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Bukit Panjang
    Posts
    524

    Default

    Quote Originally Posted by rhino123

    Hmm... lens here already? Have you try out yet? Maybe one of these days we can go zoo or bird park to shoot?
    Ah boi needs places with chicks.. Not birds.. Hehe..
    Shoot first, think later

  4. #364
    Senior Member luckyorange's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Ang Mo Kio
    Posts
    2,843
    Blog Entries
    1

    Default Re: Any idea of finding a photography buddy? (Season 2! Who want to donate milk powde

    Quote Originally Posted by tehcbing View Post
    Ah boi needs places with chicks.. Not birds.. Hehe..
    haha think he no need zoo or bird park.

    he need orchard or bugis =x xmm xmm xmm xmm xmm
    Lousy de My Flickr

  5. #365
    Moderator rhino123's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    NA
    Posts
    5,247

    Default Re: Any idea of finding a photography buddy? (Season 2! Who want to donate milk powde

    Quote Originally Posted by tehcbing View Post
    Ah boi needs places with chicks.. Not birds.. Hehe..
    Quote Originally Posted by luckyorange View Post
    haha think he no need zoo or bird park.

    he need orchard or bugis =x xmm xmm xmm xmm xmm
    Bird park and zoo also have chicks wat... hahahaha
    I am not a photographer, just someone who happened to have a couple of cameras.
    My lousy shots

  6. #366
    Senior Member luckyorange's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Ang Mo Kio
    Posts
    2,843
    Blog Entries
    1

    Default Re: Any idea of finding a photography buddy? (Season 2! Who want to donate milk powde

    Quote Originally Posted by rhino123 View Post
    Bird park and zoo also have chicks wat... hahahaha
    different type of chick hahaha, geylang also got chick =x
    Lousy de My Flickr

  7. #367
    Moderator
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Somewhere
    Posts
    3,443

    Default Re: Any idea of finding a photography buddy? (Season 2! Who want to donate milk powde

    Quote Originally Posted by rhino123 View Post
    Bird park and zoo also have chicks wat... hahahaha

    Src: http://www.wallcoo.net/holiday/2007_...0Easter009.jpg

    Too many great equipments but too little quality photos. [My Flickr] | [My Blog]

  8. #368
    Member Csboi's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Pulau Ubin
    Posts
    988

    Default Re: Any idea of finding a photography buddy? (Season 2! Who want to donate milk powde

    Quote Originally Posted by rhino123 View Post
    Hmm... lens here already? Have you try out yet? Maybe one of these days we can go zoo or bird park to shoot?
    Haha need tripod a not?
    Cheap lenses are not good AND Good lenses are not cheap!

  9. #369
    Member Csboi's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Pulau Ubin
    Posts
    988

    Default Re: Any idea of finding a photography buddy? (Season 2! Who want to donate milk powde

    Quote Originally Posted by tehcbing View Post
    Ah boi needs places with chicks.. Not birds.. Hehe..
    Wahhh haha when I like XMM one? I like DMM
    Cheap lenses are not good AND Good lenses are not cheap!

  10. #370
    Moderator
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Somewhere
    Posts
    3,443

    Default Re: Any idea of finding a photography buddy? (Season 2! Who want to donate milk powde

    Quote Originally Posted by Csboi View Post
    Haha need tripod a not?
    If you are going to Zoo, unless you are taking pictures of slow/not moving animals (tortoise, seldom moves), else you may not have time to setup the tripod. If you are talking about ferrets, forget it...
    Too many great equipments but too little quality photos. [My Flickr] | [My Blog]

  11. #371
    Senior Member luckyorange's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Ang Mo Kio
    Posts
    2,843
    Blog Entries
    1

    Default Re: Any idea of finding a photography buddy? (Season 2! Who want to donate milk powde

    Quote Originally Posted by SurrealDreamWalker View Post
    don't try to prevent it else you will not be able to be attended by a hot pretty sexy nurse - Keiko-chan

    LOL
    hahahaha ~.~
    Lousy de My Flickr

  12. #372

    Default Re: Any idea of finding a photography buddy? (Season 2! Who want to donate milk powde

    Quote Originally Posted by luckyorange View Post
    different type of chick hahaha, geylang also got chick =x


    Wah low !!!

    That one not called chick.

    That one is 'kok kok kuay' !!

  13. #373
    Member Csboi's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Pulau Ubin
    Posts
    988

    Default Re: Any idea of finding a photography buddy? (Season 2! Who want to donate milk powde

    Quote Originally Posted by SkyStrike View Post
    If you are going to Zoo, unless you are taking pictures of slow/not moving animals (tortoise, seldom moves), else you may not have time to setup the tripod. If you are talking about ferrets, forget it...
    Hahaha set up when you are buying tickets for entry! Then hold your set up tripod all the way inside. No choice..
    Cheap lenses are not good AND Good lenses are not cheap!

  14. #374
    Moderator
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Somewhere
    Posts
    3,443

    Default Re: Any idea of finding a photography buddy? (Season 2! Who want to donate milk powde

    Quote Originally Posted by Csboi View Post
    Hahaha set up when you are buying tickets for entry! Then hold your set up tripod all the way inside. No choice..
    Not sure if you know how fast those little creatures moves....if you can nail it with camera on tripod, congrats...
    Too many great equipments but too little quality photos. [My Flickr] | [My Blog]

  15. #375
    Senior Member madmartian's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    Outer Space
    Posts
    20,227

    Default Re: Any idea of finding a photography buddy? (Season 2! Who want to donate milk powde

    Quote Originally Posted by google View Post
    Wah low !!!

    That one not called chick.

    That one is 'kok kok kuay' !!
    You mean this one?


    Take the shot!

  16. #376
    Senior Member luckyorange's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Ang Mo Kio
    Posts
    2,843
    Blog Entries
    1

    Default Re: Any idea of finding a photography buddy? (Season 2! Who want to donate milk powde

    wooooo half naked kok kok kuay
    Lousy de My Flickr

  17. #377

    Thumbs up Re: Any idea of finding a photography buddy? (Season 2! Who want to donate milk powde

    looking for photography buddy (students) to do a flight on weekdays .. night/evening maybe

    http://www.singaporeflyer.com/promot...eekday-flight/

    anyone? PM me ok?

  18. #378

    Default

    Quote Originally Posted by Csboi
    LOL street shot again?

    Hmm i think f4+ or 5.

    Not that kind of bird la. Those in bird park one ^^
    Hmm those kind of aperture is not suitable for teleconverter use, you lose 1-2 stops of light depending on the magnification and autofocusing would be a big problem using this lens, your shutter speed will also be lengthen

  19. #379
    Moderator rhino123's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    NA
    Posts
    5,247

    Default Re: Any idea of finding a photography buddy? (Season 2! Who want to donate milk powde

    Quote Originally Posted by Csboi View Post
    Haha need tripod a not?
    Never bring my tripod. But I use a monopod (at least for my last zoo shots, really useful). Have you gotten your monopod yet?
    I am not a photographer, just someone who happened to have a couple of cameras.
    My lousy shots

  20. #380
    Moderator rhino123's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    NA
    Posts
    5,247

    Default Re: Any idea of finding a photography buddy? (Season 2! Who want to donate milk powde

    Quote Originally Posted by madmartian View Post
    You mean this one?

    Perv! Taking pic of the chick when she was at her most vulnerable

    lol.
    I am not a photographer, just someone who happened to have a couple of cameras.
    My lousy shots

Page 19 of 26 FirstFirst ... 914171819202124 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •