Page 44 of 50 FirstFirst ... 193439424344454649 ... LastLast
Results 861 to 880 of 985

Thread: The Random Thread- SEASON 17!! (...)

  1. #861
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 17!! (...)

    Quote Originally Posted by crystal1993 View Post
    Got. Albert got say.
    She's only paying attention to Albert's feet.... LOL
    Last edited by iguanavon; 7th June 2011 at 09:13 PM.

  2. #862
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Quote Originally Posted by iguanavon

    She's only paying attention to Albert's feet.... LOL
    Niehehehehe.. Hey-!! No lor I was admiring the breathtaking landscapes!!!
    My Flickr
    ~Neko baka

  3. #863

    Default Re: The Random Thread- SEASON 17!! (...)

    Which landscape?

  4. #864
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 17!! (...)

    Quote Originally Posted by bonrya View Post
    Niehehehehe.. Hey-!! No lor I was admiring the breathtaking landscapes!!!
    Quote Originally Posted by symmetrix View Post
    Which landscape?
    It's feetscape LOL

  5. #865

    Default Re: The Random Thread- SEASON 17!! (...)

    oooo... makes more sense lol

  6. #866
    Member crystal1993's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Japan, Tokyo
    Posts
    1,049

    Default Re: The Random Thread- SEASON 17!! (...)

    Quote Originally Posted by bonrya View Post
    Niehehehehe.. Hey-!! No lor I was admiring the breathtaking landscapes!!!
    Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight. Thought you were busy surfing 4**** on your ipad!!

  7. #867
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Quote Originally Posted by crystal1993

    Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight. Thought you were busy surfing 4**** on your ipad!!
    Oi!
    My Flickr
    ~Neko baka

  8. #868

    Default Re: The Random Thread- SEASON 17!! (...)

    Quote Originally Posted by crystal1993 View Post
    Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight. Thought you were busy surfing 4**** on your ipad!!
    HAHA. wanna see the expression on bonnie's face?
















  9. #869
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Quote Originally Posted by kei1309

    HAHA. wanna see the expression on bonnie's face?
    Ladies and gents, my new avatar.
    My Flickr
    ~Neko baka

  10. #870

    Default Re: The Random Thread- SEASON 17!! (...)

    Quote Originally Posted by bonrya View Post
    Ladies and gents, my new avatar.
    yea right

  11. #871

    Default Re: The Random Thread- SEASON 17!! (...)

    ahegao ftw.

  12. #872
    Member crystal1993's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Japan, Tokyo
    Posts
    1,049

    Default Re: The Random Thread- SEASON 17!! (...)

    Quote Originally Posted by kei1309 View Post
    HAHA. wanna see the expression on bonnie's face?















    LOLLOLLOLOLOLOLOLOLOL!!

  13. #873
    Member crystal1993's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Japan, Tokyo
    Posts
    1,049

    Default Re: The Random Thread- SEASON 17!! (...)

    Quote Originally Posted by bonrya View Post
    Ladies and gents, my new avatar.
    Hey! It's still purple! Your boyfriend's favourite color!

  14. #874
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Quote Originally Posted by crystal1993

    Hey! It's still purple! Your boyfriend's favourite color!
    Wait till i get home. Lol
    My Flickr
    ~Neko baka

  15. #875

    Default Re: The Random Thread- SEASON 17!! (...)

    Quote Originally Posted by crystal1993 View Post
    Hey! It's still purple! Your boyfriend's favourite color!
    who's her boyfriend? Avon?

  16. #876

    Default

    Quote Originally Posted by kei1309

    who's her boyfriend? Avon?
    Hahaha nope!! Her bf is someone who hate blur pictures

  17. #877
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 17!! (...)

    Quote Originally Posted by kei1309 View Post
    who's her boyfriend? Avon?
    No no, I'm Bonnie's sister's future BF... ROFL

  18. #878
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Quote Originally Posted by kei1309

    who's her boyfriend? Avon?
    Avon's my future brother in law. Wakakaka
    My Flickr
    ~Neko baka

  19. #879

    Default Re: The Random Thread- SEASON 17!! (...)

    Quote Originally Posted by spree86 View Post
    Hahaha nope!! Her bf is someone who hate blur pictures
    i know. Yien

  20. #880

    Default Re: The Random Thread- SEASON 17!! (...)

    I am curious too.

Page 44 of 50 FirstFirst ... 193439424344454649 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •