Page 6 of 51 FirstFirst ... 45678111631 ... LastLast
Results 101 to 120 of 1001

Thread: The Random Thread- SEASON 14!! (we are the firemen)

  1. #101

    Default

    Quote Originally Posted by SamTac

    Diff soup lah
    Haha yup but have to give a similar example to her

  2. #102
    Member crystal1993's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Japan, Tokyo
    Posts
    1,049

    Default Re: The Random Thread- SEASON 14!! (we are the firemen)

    Quote Originally Posted by spree86 View Post
    Haha yup but have to give a similar example to her
    LOL! K try try. Does it have a weird taste? ><

  3. #103

    Default

    Quote Originally Posted by crystal1993

    LOL! K try try. Does it have a weird taste? ><
    Hahaha I love it of course I feel no weird taste

  4. #104

    Default

    Do we have a plan for tuesday? As in timing and meeting place and stuff?

  5. #105

    Default

    Quote Originally Posted by crystal1993

    LOL! K try try. Does it have a weird taste? ><
    Some prayer not allow to eat

  6. #106

    Default

    Quote Originally Posted by SamTac

    Some prayer not allow to eat
    Yea, if let go tortoise before one better not touch it.

  7. #107

    Default

    Haha crystal, Jacobs really gave critique on your photo on FB. U say he always say good shot, this time diff

  8. #108
    Member crystal1993's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Japan, Tokyo
    Posts
    1,049

    Default Re: The Random Thread- SEASON 14!! (we are the firemen)

    Quote Originally Posted by SamTac View Post
    Some prayer not allow to eat
    Quote Originally Posted by spree86 View Post
    Yea, if let go tortoise before one better not touch it.
    Oooh. I free thinker so ok! ^^

    Quote Originally Posted by spree86 View Post
    Haha crystal, Jacobs really gave critique on your photo on FB. U say he always say good shot, this time diff
    Ya LOL! No more thumbs up thumbs up or like like or nice nice already. Woohoo!

  9. #109
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Tuesday meet 12pm at paya lebar mrt? Or you all wanna have late lunch?
    Last edited by bonrya; 14th May 2011 at 09:57 PM.
    My Flickr
    ~Neko baka

  10. #110

    Default

    Quote Originally Posted by bonrya
    Tuesday meet 12pm at paya lebar mrt? Or you all wanna have late lunch?
    Not shooting morning macro?

  11. #111
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Quote Originally Posted by spree86

    Not shooting morning macro?
    Who wanna go for macro?
    My Flickr
    ~Neko baka

  12. #112

    Default

    Quote Originally Posted by bonrya

    Who wanna go for macro?
    Me!! I think Crystal also

  13. #113
    Member crystal1993's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Japan, Tokyo
    Posts
    1,049

    Default Re: The Random Thread- SEASON 14!! (we are the firemen)

    I anything eh! Bon bon think best make a schedule first. Like a real schedule and not anyhow one LOL!

  14. #114
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 14!! (we are the firemen)

    Quote Originally Posted by bonrya View Post
    Who wanna go for macro?
    Try Mandai or Dairy farm?

  15. #115

    Default

    LoL again.. I hope no one calls me in the morning

  16. #116
    Member crystal1993's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Japan, Tokyo
    Posts
    1,049

    Default Re: The Random Thread- SEASON 14!! (we are the firemen)

    Quote Originally Posted by iguanavon View Post
    Try Mandai or Dairy farm?
    Both locations not bad.

  17. #117
    Member crystal1993's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Japan, Tokyo
    Posts
    1,049

    Default Re: The Random Thread- SEASON 14!! (we are the firemen)

    Quote Originally Posted by kei1309 View Post
    LoL again.. I hope no one calls me in the morning
    Ruin your beauty sleep?

  18. #118

    Default

    Dairy farm got ogre-faced spider!!

  19. #119
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Quote Originally Posted by crystal1993
    I anything eh! Bon bon think best make a schedule first. Like a real schedule and not anyhow one LOL!
    Are you trying to say something??

    Quote Originally Posted by iguanavon

    Try Mandai or Dairy farm?
    Dairy farm sounds good. But how to get everyone there then go to city plaza for arnold's? My cage only can take four others.. how is crys going to get there? Just us two?? Sino will kill me!! LOL
    My Flickr
    ~Neko baka

  20. #120
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Quote Originally Posted by kei1309
    LoL again.. I hope no one calls me in the morning
    What's your number btw??
    My Flickr
    ~Neko baka

Page 6 of 51 FirstFirst ... 45678111631 ... LastLast

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •