Page 8 of 51 FirstFirst ... 3678910131833 ... LastLast
Results 141 to 160 of 1006

Thread: Sembawangers!

  1. #141

    Default

    Quote Originally Posted by iguanavon

    Sunrise.... Japan lor... It's the land of the rising sun mah! Whahaha
    That's a good one! Heh.

  2. #142
    Senior Member luckyorange's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Ang Mo Kio
    Posts
    2,843
    Blog Entries
    1

    Default Re: Sembawangers!

    Quote Originally Posted by iguanavon View Post
    Sunrise.... Japan lor... It's the land of the rising sun mah! Whahaha
    wow! nice one! haha i like!
    Lousy de My Flickr

  3. #143

    Default

    Quote Originally Posted by luckyorange

    maybe 630? or 615.
    I hope it ya won't be late. Heh. If I were ya I ll be there by 0600hrs ETA. All the best to you... Hope it ain't raining..

  4. #144
    Senior Member luckyorange's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Ang Mo Kio
    Posts
    2,843
    Blog Entries
    1

    Default Re: Sembawangers!

    Quote Originally Posted by shutter death View Post
    I hope it ya won't be late. Heh. If I were ya I ll be there by 0600hrs ETA. All the best to you... Hope it ain't raining..
    haha yup i went there at 6 b4 haha, but maybe not tml kinda of tired haha. hope i can wake up haha
    Lousy de My Flickr

  5. #145
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: Sembawangers!

    Quote Originally Posted by luckyorange View Post
    haha yup i went there at 6 b4 haha, but maybe not tml kinda of tired haha. hope i can wake up haha
    Check this out for the sunrise/set info
    http://app2.nea.gov.sg/sunrise.aspx

  6. #146
    Senior Member luckyorange's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Ang Mo Kio
    Posts
    2,843
    Blog Entries
    1

    Default Re: Sembawangers!

    Quote Originally Posted by iguanavon View Post
    Check this out for the sunrise/set info
    http://app2.nea.gov.sg/sunrise.aspx
    thanks alot! so i guess 615 just nice? hhaha
    Lousy de My Flickr

  7. #147

    Default

    [QUOTE="iguanavon"]

    Check this out for the sunrise/set info


    Thanks for the link dude! Appreciated...

  8. #148
    Member crystal1993's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Japan, Tokyo
    Posts
    1,049

    Default Re: Sembawangers!

    Quote Originally Posted by spree86 View Post
    Haha the car bring me where then I go where. Around Kranji area
    Bring you go sell.

  9. #149
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: Sembawangers!

    Quote Originally Posted by luckyorange View Post
    thanks alot! so i guess 615 just nice? hhaha
    Quote Originally Posted by shutter death View Post
    Thanks for the link dude! Appreciated...
    No thanks no thanks! I noobie too!

  10. #150

    Default

    Guys, I would like to post my photos in CS. Never did before. So, it ll be my first. Thanks for luckyorange for the steps. Just wanna ask though, where can I post it besides at the C&C corner?

  11. #151

    Default Re: Sembawangers!

    Quote Originally Posted by crystal1993 View Post
    Bring you go sell.
    Sell me got value meh? Your L lens worth more leh

  12. #152
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: Sembawangers!

    Quote Originally Posted by shutter death View Post
    Guys, I would like to post my photos in CS. Never did before. So, it ll be my first. Thanks for luckyorange for the steps. Just wanna ask though, where can I post it besides at the C&C corner?
    What is the genre of your photo?

  13. #153

    Default

    Quote Originally Posted by iguanavon

    What is the genre of your photo?
    Well, landscapes and maybe portraits.

  14. #154

    Default Re: Sembawangers!

    Quote Originally Posted by shutter death View Post
    Well, landscapes and maybe portraits.
    Dangerous stuff to post but that's how you improve also

  15. #155
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: Sembawangers!

    Quote Originally Posted by shutter death View Post
    Well, landscapes and maybe portraits.
    I suggest you seperate and post in those related genres ba...

    But before you post, please go through your own QC and ask yourself whether is it acceptable or not, ya?
    Last edited by iguanavon; 13th May 2011 at 11:11 PM.

  16. #156

    Default Re: Sembawangers!

    Quote Originally Posted by iguanavon View Post
    I suggest you seperate and post in those related genres ba...
    Haha no way he can run, each genre that he post in have their own "devils"

  17. #157
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: Sembawangers!

    Quote Originally Posted by spree86 View Post
    Haha no way he can run, each genre that he post in have their own "devils"
    Well, it's still better than posting in the wrong thread LOL

  18. #158

    Default

    Quote Originally Posted by iguanavon

    I suggest you seperate and post in those related genres ba...

    But before you post, please go through your own QC and ask yourself whether is it acceptable or not, ya?
    Point noted. Well my photos are 'originals' as they ain't being edited. But I'm willing to take up the challenge as I wish to learn more. Criticism? I don't mind at all. I ll take it as a learning journey. But hey, which section of CS can I post it? Any pointers seniors?

  19. #159

    Default

    Quote Originally Posted by spree86

    Haha no way he can run, each genre that he post in have their own "devils"
    It's alright... C&Cs are welcome. I guess I ll just have to swallow my pride. Lol.

  20. #160

    Default Re: Sembawangers!

    Quote Originally Posted by shutter death View Post
    Point noted. Well my photos are 'originals' as they ain't being edited. But I'm willing to take up the challenge as I wish to learn more. Criticism? I don't mind at all. I ll take it as a learning journey. But hey, which section of CS can I post it? Any pointers seniors?
    For portrait, you can post in portrait and poses, the flames are pretty hot there, so filter out the good pointers from the trolls. For landscape, the landscape section of course

Page 8 of 51 FirstFirst ... 3678910131833 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •