Page 27 of 51 FirstFirst ... 2172225262728293237 ... LastLast
Results 521 to 540 of 1005

Thread: The Random Thread- SEASON 13!! (dance cha cha)

  1. #521
    Deregistered allenleonhart's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3,656
    Blog Entries
    1

    Default Re: The Random Thread- SEASON 13!! (dance cha cha)

    Quote Originally Posted by spree86 View Post
    Everyone still KO? Who go vote alr?
    lol hahahaha

  2. #522

    Default

    Me kallang river

  3. #523

    Default Re: The Random Thread- SEASON 13!! (dance cha cha)

    Voted~ A1 A2 alot auntie uncle, no queue for A3 and A4, think all still sleeping. Now on my way to work
    Sony α
    My Flickr | Facebook

  4. #524

    Default

    Quote Originally Posted by SamTac
    Me kallang river
    "dad" you at kallang river for?

  5. #525

    Default

    Haha my polling station 5 min settle, shiok!!

  6. #526
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Morning! Lol. Going toa payoh settle my lens first. Jap class pushed to tmr liao. Rushrushrush.
    My Flickr
    ~Neko baka

  7. #527
    Deregistered allenleonhart's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3,656
    Blog Entries
    1

    Default Re: The Random Thread- SEASON 13!! (dance cha cha)

    since this week all my friends not free....





  8. #528

    Default

    Done! 3 minutes lol. Heard tpl was spotted insidr a polling station
    naheuy|A7|A77
    naheuy photography

  9. #529

    Default

    Quote Originally Posted by spree86

    "dad" you at kallang river for?
    Photographer of dragon boat charity

  10. #530
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 13!! (dance cha cha)

    Quote Originally Posted by allenleonhart View Post
    since this week all my friends not free....

    Wah! Chair, drawer, CPU all untilised sia!

  11. #531

    Default Re: The Random Thread- SEASON 13!! (dance cha cha)

    LOL what's TPL? Toilet Paper LOL? hahaha. crap i just woke up

  12. #532
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 13!! (dance cha cha)

    Quote Originally Posted by kei1309 View Post
    LOL what's TPL? Toilet Paper LOL? hahaha. crap i just woke up
    LOL! I thought you will be at Chinaland by 11am++? ROFL

  13. #533
    Deregistered allenleonhart's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3,656
    Blog Entries
    1

    Default Re: The Random Thread- SEASON 13!! (dance cha cha)

    Quote Originally Posted by iguanavon View Post
    Wah! Chair, drawer, CPU all untilised sia!
    bo bian. room too small. no space put lightstands. just made do lor

  14. #534

    Default Re: The Random Thread- SEASON 13!! (dance cha cha)

    Quote Originally Posted by SamTac View Post
    Photographer of dragon boat charity
    Wah official photog turn pro liao!!

  15. #535

    Default Re: The Random Thread- SEASON 13!! (dance cha cha)

    I just woke up lol

  16. #536
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Quote Originally Posted by allenleonhart
    since this week all my friends not free....
    Omg. Pro liao. Hahaha

    You got try asking avon to model for you?
    My Flickr
    ~Neko baka

  17. #537

    Default

    Quote Originally Posted by spree86

    Wah official photog turn pro liao!!
    Not pro lah... just my cam better than their compact cam. Ha ha...

  18. #538

    Default

    Anyway, I came back. Yesterday nite service follow morning go kallang straight. Bo kun.... Si bei sian liao ...

  19. #539

    Default

    Later need to go voting follow by tonite dinner.... 没法睡觉。只好今晚一起睡了。

  20. #540

    Default Re: The Random Thread- SEASON 13!! (dance cha cha)

    Quote Originally Posted by SamTac View Post
    Later need to go voting follow by tonite dinner.... 没法睡觉。只好今晚一起睡了。
    Wah so siong ar? Hopefully yr polling station don't need queue. I heard some stations queue damn long.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •