Page 38 of 49 FirstFirst ... 13283336373839404348 ... LastLast
Results 741 to 760 of 967

Thread: The Random Thread- SEASON 12!! (its raining raining.)

  1. #741
    Member SurrealDreamWalker's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    The Outer Limits
    Posts
    1,565

    Default Re: The Random Thread- SEASON 12!! (its raining raining.)

    Quote Originally Posted by iguanavon View Post
    I spotted Pedo bear mascot in one of the opposition party!!! ROFL
    is zit?!!

    post your snapshot of it here!

    LOL
    "There are no mistakes, only lessons. Growth is a process of trials and errors."

  2. #742
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 12!! (its raining raining.)

    Quote Originally Posted by SurrealDreamWalker View Post
    is zit?!!

    post your snapshot of it here!

    LOL
    It was on the news LOL

    It's the SDP

    Spot the Pedo in the below link! ROFL
    http://yoursdp.org/

  3. #743
    Member SurrealDreamWalker's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    The Outer Limits
    Posts
    1,565

    Default Re: The Random Thread- SEASON 12!! (its raining raining.)

    Quote Originally Posted by iguanavon View Post
    It was on the news LOL

    It's the SDP

    Spot the Pedo in the below link! ROFL
    http://yoursdp.org/
    yeah saw it... LOL

    btw, SDP's logo almost looks like the Macross's logo sia!

    SDP shall be sued for copyright infringement!!!!
    "There are no mistakes, only lessons. Growth is a process of trials and errors."

  4. #744

    Default

    Haha. The beer at my estate's minimart is cheap!!

  5. #745

    Default Re: The Random Thread- SEASON 12!! (its raining raining.)

    I was amused by the mini-candles in a church we attended:







    I wonder why I was interested at the one that had no lit candles?

  6. #746
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 12!! (its raining raining.)

    Quote Originally Posted by symmetrix View Post
    I was amused by the mini-candles in a church we attended:

    I wonder why I was interested at the one that had no lit candles?
    Bro... can post bigger pic????

  7. #747
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 12!! (its raining raining.)

    Quote Originally Posted by kei1309 View Post
    Haha. The beer at my estate's minimart is cheap!!

    What brand?!?!?!

  8. #748

    Default Re: The Random Thread- SEASON 12!! (its raining raining.)

    Quote Originally Posted by iguanavon View Post
    Bro... can post bigger pic????
    He needs better lenses to shoot larger pics. For instance, a good starter kit would be a 24mm f1.4G and 85mm f1.4G combo
    Last edited by brapodam; 24th April 2011 at 11:03 PM.

  9. #749

    Default Re: The Random Thread- SEASON 12!! (its raining raining.)

    Quote Originally Posted by brapodam View Post
    He needs better lenses to shoot larger pics. For instance, a good starter kit would be a 24mm f1.4G and 85mm f1.4G combo :thumbsup
    errr.... you can click on the pics for larger versions o_O

  10. #750

    Default Re: The Random Thread- SEASON 12!! (its raining raining.)

    Quote Originally Posted by brapodam View Post
    He needs better lenses to shoot larger pics. For instance, a good starter kit would be a 24mm f1.4G and 85mm f1.4G combo :thumbsup
    errr.... you can click on the pics for larger versions o_O

  11. #751

    Default Re: The Random Thread- SEASON 12!! (its raining raining.)

    Quote Originally Posted by brapodam View Post
    He needs better lenses to shoot larger pics. For instance, a good starter kit would be a 24mm f1.4G and 85mm f1.4G combo :thumbsup
    Errr... pics are clickable for larger version O_o

  12. #752

    Default Re: The Random Thread- SEASON 12!! (its raining raining.)

    Quote Originally Posted by brapodam View Post
    He needs better lenses to shoot larger pics. For instance, a good starter kit would be a 24mm f1.4G and 85mm f1.4G combo :thumbsup
    Errr... pics are clickable for larger version O_o

  13. #753

    Default Re: The Random Thread- SEASON 12!! (its raining raining.)

    multipost bug bleh -.-

  14. #754

    Default Re: The Random Thread- SEASON 12!! (its raining raining.)


  15. #755

    Default Re: The Random Thread- SEASON 12!! (its raining raining.)

    Quote Originally Posted by spree86 View Post
    poisoning never stops

  16. #756
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 12!! (its raining raining.)

    Quote Originally Posted by symmetrix View Post
    Errr... pics are clickable for larger version O_o
    Ok okokokokok... I get your point... No need to spam posts... ROFL

  17. #757

    Default Re: The Random Thread- SEASON 12!! (its raining raining.)

    Quote Originally Posted by iguanavon View Post
    What brand?!?!?!
    heineken. $2.90 for a can... for a 24hours minimart, that's really cheap!

  18. #758
    Member SurrealDreamWalker's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    The Outer Limits
    Posts
    1,565

    Default Re: The Random Thread- SEASON 12!! (its raining raining.)

    Quote Originally Posted by symmetrix View Post
    Errr... pics are clickable for larger version O_o
    errrrrr... iguan can just see it via macro lens... LOL
    "There are no mistakes, only lessons. Growth is a process of trials and errors."

  19. #759
    Member SurrealDreamWalker's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    The Outer Limits
    Posts
    1,565

    Default Re: The Random Thread- SEASON 12!! (its raining raining.)

    Quote Originally Posted by kei1309 View Post
    heineken. $2.90 for a can... for a 24hours minimart, that's really cheap!
    where... WHERE is that minimart????
    "There are no mistakes, only lessons. Growth is a process of trials and errors."

  20. #760

    Default Re: The Random Thread- SEASON 12!! (its raining raining.)

    Quote Originally Posted by SurrealDreamWalker View Post
    errrrrr... iguan can just see it via macro lens... LOL
    damnit, I LOL'D.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •