Page 45 of 46 FirstFirst ... 20354043444546 LastLast
Results 881 to 900 of 915

Thread: The Random Thread- SEASON 11!! ( A for PW YAY )

  1. #881

    Default Re: The Random Thread- SEASON 11!! ( A for PW YAY )

    Quote Originally Posted by spree86 View Post
    For Allen's research, these are the winners for the recent "strange world" competition by NUSPS. Don't think its the same judges bah, I'm quite disappointed with the winning shots, esp the 3rd prize.

    http://www.nusps.org.sg/portal/content/strange-world
    I liked the merit prize shots better.

  2. #882

    Default Re: The Random Thread- SEASON 11!! ( A for PW YAY )

    Quote Originally Posted by symmetrix View Post
    I liked the merit prize shots better.
    Haha same here, I felt that the merit shots are better

  3. #883
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Quote Originally Posted by spree86

    Haha same here, I felt that the merit shots are better
    Wonder what's the judging criteria... Hmm
    My Flickr
    ~Neko baka

  4. #884

    Default Re: The Random Thread- SEASON 11!! ( A for PW YAY )

    Quote Originally Posted by bonrya View Post
    Wonder what's the judging criteria... Hmm
    Theme is strange Strange World... guess it's a strange world where the winners are like that compared to the merit prizes.

  5. #885
    Member SurrealDreamWalker's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    The Outer Limits
    Posts
    1,565

    Default Re: The Random Thread- SEASON 11!! ( A for PW YAY )

    Quote Originally Posted by spree86 View Post
    For Allen's research, these are the winners for the recent "strange world" competition by NUSPS. Don't think its the same judges bah, I'm quite disappointed with the winning shots, esp the 3rd prize.

    http://www.nusps.org.sg/portal/content/strange-world
    Our King who shall not be named, can shoot better than them wan!

    Your Majesty! Go for it! Win the prize and sell 'em for your profit, so that your kingdom shall prosper!

    LOL
    "There are no mistakes, only lessons. Growth is a process of trials and errors."

  6. #886
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Quote Originally Posted by SurrealDreamWalker

    Our King who shall not be named, can shoot better than them wan!

    Your Majesty! Go for it! Win the prize and sell 'em for your profit, so that your kingdom shall prosper!

    LOL
    Sell to me lol
    My Flickr
    ~Neko baka

  7. #887
    Member SurrealDreamWalker's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    The Outer Limits
    Posts
    1,565

    Default Re: The Random Thread- SEASON 11!! ( A for PW YAY )

    Quote Originally Posted by bonrya View Post
    Sell to me lol
    Since when you're his Queen?

    LOL
    "There are no mistakes, only lessons. Growth is a process of trials and errors."

  8. #888
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Quote Originally Posted by SurrealDreamWalker

    Since when you're his Queen?

    LOL
    I'm only the soothsayer. LOL.

    our king like XMM de.. Niehehehehe
    My Flickr
    ~Neko baka

  9. #889
    Deregistered allenleonhart's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3,656
    Blog Entries
    1

    Default Re: The Random Thread- SEASON 11!! ( A for PW YAY )

    Quote Originally Posted by SurrealDreamWalker View Post
    Since when you're his Queen?

    LOL
    *faints*

    nah. hard to win competitions. its like lucky draw.

    but tahts why its fun also hehe

  10. #890

    Default Re: The Random Thread- SEASON 11!! ( A for PW YAY )

    Wah ridiculous, some of the people on this forum. I saw someone who claimed the 600D and 7D not much difference.

  11. #891
    Senior Member Sion's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    新天地
    Posts
    4,768

    Default Re: The Random Thread- SEASON 11!! ( A for PW YAY )

    Quote Originally Posted by allenleonhart View Post
    *faints*

    nah. hard to win competitions. its like lucky draw.

    but tahts why its fun also hehe
    Please make your Royalty Pledge to Random Club as posted yestersday.

    If not bad luck may happen.


  12. #892

    Default Re: The Random Thread- SEASON 11!! ( A for PW YAY )

    zzz.zzz.

    i just formatted my card without realizing i hadn't backed up some of my shots from last sunday. zzzz.

    and then i filled up my card with other shots.

    Good Game HeBro.

    zzzzzzz
    Last edited by kei1309; 15th April 2011 at 02:49 PM.

  13. #893

    Default Re: The Random Thread- SEASON 11!! ( A for PW YAY )

    Quote Originally Posted by kei1309 View Post
    zzz.zzz.

    i just formatted my card without realizing i hadn't backed up some of my shots from last sunday. zzzz.

    and then i filled up my card with other shots.

    Good Game HeBro.

    zzzzzzz
    Lol kei has accepted his nickname. hahaha

  14. #894
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default Re: The Random Thread- SEASON 11!! ( A for PW YAY )

    Quote Originally Posted by symmetrix View Post
    Lol kei has accepted his nickname. hahaha
    Lol kei has accepted his nickname. hahaha
    My Flickr
    ~Neko baka

  15. #895

    Default Re: The Random Thread- SEASON 11!! ( A for PW YAY )

    Quote Originally Posted by bonrya View Post
    Lol kei has accepted his nickname. hahaha
    O_o copypasta?

  16. #896
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Quote Originally Posted by symmetrix

    O_o copypasta?
    ...;__;
    My Flickr
    ~Neko baka

  17. #897
    Member SurrealDreamWalker's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    The Outer Limits
    Posts
    1,565

    Default Re: The Random Thread- SEASON 11!! ( A for PW YAY )

    Quote Originally Posted by symmetrix View Post
    O_o copypasta?
    Quote Originally Posted by bonrya View Post
    ...;__;
    eh... u 2 should drink HeBro's kopi-O-kosong!

    LOL
    "There are no mistakes, only lessons. Growth is a process of trials and errors."

  18. #898

    Default Re: The Random Thread- SEASON 11!! ( A for PW YAY )

    Quote Originally Posted by bonrya View Post
    ...;__;
    Smiley battle?

    /人◕ ‿‿ ◕人\

  19. #899
    Deregistered allenleonhart's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3,656
    Blog Entries
    1

    Default Re: The Random Thread- SEASON 11!! ( A for PW YAY )

    Quote Originally Posted by brapodam View Post
    Wah ridiculous, some of the people on this forum. I saw someone who claimed the 600D and 7D not much difference.
    well there are bound to be idiots.

    tell him if its the same, i'll gladly trade my 600d with his 7d

  20. #900

    Default Re: The Random Thread- SEASON 11!! ( A for PW YAY )

    Quote Originally Posted by allenleonhart View Post
    well there are bound to be idiots.

    tell him if its the same, i'll gladly trade my 600d with his 7d
    Everybody knows that 600D has more D's than 7D, therefore, is better.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •