Page 22 of 38 FirstFirst ... 121720212223242732 ... LastLast
Results 421 to 440 of 751

Thread: The Random Thread- SEASON 9!! (made during chem lesson!!)

  1. #421

    Default

    Quote Originally Posted by bonrya

    I guess you're the expert after all how did you do it? Have to interview you. LOL
    1. Buy camera
    2. Point
    3. Click
    4. ??????
    5. PROFIT!

  2. #422

    Default Re: The Random Thread- SEASON 9!! (made during chem lesson!!)

    OMG. i can't believe this guy.

    he's forever whining and complaining all over the forum about Sony cameras. in different sub-forums

    http://www.clubsnap.com/forums/threa...45#post7098645

    i went to check out the lastest topic on the X100 only to see him complaining about sony again. first he bashed the SLTs. then the A580. now the NEX.

    and the best part is... he's not even a sony user

  3. #423

    Default

    Quote Originally Posted by kei1309
    OMG. i can't believe this guy.

    he's forever whining and complaining all over the forum about Sony cameras. in different sub-forums

    http://www.clubsnap.com/forums/threa...45#post7098645

    i went to check out the lastest topic on the X100 only to see him complaining about sony again. first he bashed the SLTs. then the A580. now the NEX.

    and the best part is... he's not even a sony user
    Just another troll, I think there are a few anti-Sony trolls in this forum, fanboys will always be fanboys

  4. #424
    Member SurrealDreamWalker's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    The Outer Limits
    Posts
    1,565

    Default Re: The Random Thread- SEASON 9!! (made during chem lesson!!)

    Randomers should watch our HeroBro kei in...

    Space Battleship Yamato!!!!!!!



    so let's organise a movie outing together!!!
    "There are no mistakes, only lessons. Growth is a process of trials and errors."

  5. #425

    Default

    Quote Originally Posted by kei1309
    OMG. i can't believe this guy.

    he's forever whining and complaining all over the forum about Sony cameras. in different sub-forums

    http://www.clubsnap.com/forums/threa...45#post7098645

    i went to check out the lastest topic on the X100 only to see him complaining about sony again. first he bashed the SLTs. then the A580. now the NEX.

    and the best part is... he's not even a sony user
    hatersgonnahate.jpg

    Don't like sony either, but at least I just say that once and be done with it. Lol

  6. #426

    Default Re: The Random Thread- SEASON 9!! (made during chem lesson!!)

    Quote Originally Posted by SurrealDreamWalker View Post
    Randomers should watch our HeroBro kei in...

    Space Battleship Yamato!!!!!!!



    so let's organise a movie outing together!!!
    HAHA! and the hero saga continues

    Quote Originally Posted by symmetrix View Post
    hatersgonnahate.jpg

    Don't like sony either, but at least I just say that once and be done with it. Lol
    ROFL. i'm only a fanboy for the earphones, TV and the ARC! haha. a camera's a camera. i've used many brands. what matters most is how you maximize the functionality of the gear

  7. #427

    Default

    Quote Originally Posted by kei1309

    HAHA! and the hero saga continues

    ROFL. i'm only a fanboy for the earphones, TV and the ARC! haha. a camera's a camera. i've used many brands. what matters most is how you maximize the functionality of the gear
    Normally i'm like that, too, but sometimes the company's philosophy also factors in my decisions. Kinda like even if you have the coolest toys if you're an ass about it people will just kick you out of their circle.

  8. #428

    Default Re: The Random Thread- SEASON 9!! (made during chem lesson!!)


  9. #429

    Default

    Quote Originally Posted by kei1309
    Omg don't tell me you actually follow your #1 fan

  10. #430

    Default Re: The Random Thread- SEASON 9!! (made during chem lesson!!)

    no i was just wondering... was he just kidding



    i need to hide.

  11. #431

    Default

    Quote Originally Posted by kei1309
    Hahaha don't be so sensitive lah, at least not till he PM you

  12. #432

    Default

    Quote Originally Posted by kei1309
    no i was just wondering... was he just kidding



    i need to hide.
    Changing your avatar icon is a good start xD

  13. #433

    Default Re: The Random Thread- SEASON 9!! (made during chem lesson!!)

    i'm chillaxing.

    ahhh. lazy to change my avatar.

    nite bros! darn meeting at 9am. i have to reach work by 8.30 -.-

  14. #434
    Member SurrealDreamWalker's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    The Outer Limits
    Posts
    1,565

    Default Re: The Random Thread- SEASON 9!! (made during chem lesson!!)

    Quote Originally Posted by kei1309 View Post
    i'm chillaxing.

    ahhh. lazy to change my avatar.

    nite bros! darn meeting at 9am. i have to reach work by 8.30 -.-
    goodnite bro!

    maybe you should change your avatar to...

    "There are no mistakes, only lessons. Growth is a process of trials and errors."

  15. #435
    Deregistered allenleonhart's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3,656
    Blog Entries
    1

    Default Re: The Random Thread- SEASON 9!! (made during chem lesson!!)

    haha just as every forum has its trolls, there are the troll headhunters:P

  16. #436
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Quote Originally Posted by symmetrix

    Normally i'm like that, too, but sometimes the company's philosophy also factors in my decisions. Kinda like even if you have the coolest toys if you're an ass about it people will just kick you out of their circle.
    Quote Originally Posted by SurrealDreamWalker

    goodnite bro!

    maybe you should change your avatar to...
    Morning! wahhhhh, too early. >__<

    I gotta say.. I don't like Sony either. >__< the only reason I have a psp is because it was a gift. Hehehe

    I'll do an Avon and drop a bombshell and go back to sleep. Zzzzzzz.
    My Flickr
    ~Neko baka

  17. #437
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Quote Originally Posted by symmetrix

    1. Buy camera
    2. Point
    3. Click
    4. ??????
    5. PROFIT!
    Woah! Protip!

    Quote Originally Posted by SurrealDreamWalker
    Randomers should watch our HeroBro kei in...

    Space Battleship Yamato!!!!!!!



    so let's organise a movie outing together!!!
    I wanna watch too!!
    My Flickr
    ~Neko baka

  18. #438
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default

    Quote Originally Posted by allenleonhart
    haha just as every forum has its trolls, there are the troll headhunters:P
    Quote Originally Posted by bonrya

    Morning! wahhhhh, too early. >__<

    I gotta say.. I don't like Sony either. >__< the only reason I have a psp is because it was a gift. Hehehe

    I'll do an Avon and drop a bombshell and go back to sleep. Zzzzzzz.
    Wah! Both of you no need to go school/work today? 3am and 5am still on CS! Power sia! Lol

    Good morning!

  19. #439
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Quote Originally Posted by iguanavon

    Wah! Both of you no need to go school/work today? 3am and 5am still on CS! Power sia! Lol

    Good morning!
    Just woke up at that time. Lol. *yawnnnnnnnn* you're early too. Haha
    My Flickr
    ~Neko baka

  20. #440
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default

    Quote Originally Posted by bonrya

    Just woke up at that time. Lol. *yawnnnnnnnn* you're early too. Haha
    Insomnia? Or to excited to sleep because of BBB? Lol

    I've no choice, company bus arriving at 6.40 everyday. Lol

Page 22 of 38 FirstFirst ... 121720212223242732 ... LastLast

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •