Page 2 of 51 FirstFirst 123471227 ... LastLast
Results 21 to 40 of 1013

Thread: The Random Thread- SEASON 8!! (support Wishes From Singapore!)

  1. #21
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 8!! (support Wishes From Singapore!)

    Quote Originally Posted by brapodam View Post
    If you switch to the dark side and buy my D5000 and 55-200...

    hehehehehehe
    Yours is lao sai, not dark side LOL

  2. #22

    Default Re: The Random Thread- SEASON 8!! (support Wishes From Singapore!)

    Quote Originally Posted by brapodam View Post
    If you switch to the dark side and buy my D5000 and 55-200...

    hehehehehehe
    Haha no one made an offer for your D5000 yet?

  3. #23

    Default Re: The Random Thread- SEASON 8!! (support Wishes From Singapore!)

    Quote Originally Posted by spree86 View Post
    Haha no one made an offer for your D5000 yet?
    Got, today someone offered $550. I'm not exactly in a hurry so I'll wait.

  4. #24
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 8!! (support Wishes From Singapore!)

    Quote Originally Posted by bonrya View Post
    Wah Lao. Buy the lens and force it on my canon. Lol
    Convert to Alpha, priestess!

  5. #25
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Quote Originally Posted by brapodam

    If you switch to the dark side and buy my D5000 and 55-200...

    hehehehehehe
    Fine. You drive a hard bargain. I'll offer you $150.

    Quote Originally Posted by iguanavon

    Convert to Alpha, priestess!
    But the only Sony I know is the playstation!!
    My Flickr
    ~Neko baka

  6. #26

    Default Re: The Random Thread- SEASON 8!! (support Wishes From Singapore!)

    Quote Originally Posted by bonrya View Post
    But the only Sony I know is the playstation!!
    Awesome answer

  7. #27
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Quote Originally Posted by iguanavon

    Yours is lao sai, not dark side LOL
    Oh can i ask again..why is nikon called dark side? The users are evil?
    My Flickr
    ~Neko baka

  8. #28

    Default Re: The Random Thread- SEASON 8!! (support Wishes From Singapore!)

    Quote Originally Posted by bonrya View Post
    Oh can i ask again..why is nikon called dark side? The users are evil?
    It's because their tele lenses are black (compared to Canon's white). Actually Nikon has some white teles, but most of their lenses are just black.

  9. #29

    Default Re: The Random Thread- SEASON 8!! (support Wishes From Singapore!)

    Quote Originally Posted by bonrya View Post
    Fine. You drive a hard bargain. I'll offer you $150.
    Ok, $150 deal. You will get 1x EN-EL9a battery and original Nikon strap only.

  10. #30
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Quote Originally Posted by brapodam

    Ok, $150 deal. You will get 1x EN-EL9a battery and original Nikon strap only.
    On top of the camera and lens?? SWEET! what a good friend!
    My Flickr
    ~Neko baka

  11. #31
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Quote Originally Posted by brapodam

    It's because their tele lenses are black (compared to Canon's white). Actually Nikon has some white teles, but most of their lenses are just black.
    I.. Had no idea.. I thought the white lenses were for the real pros.
    My Flickr
    ~Neko baka

  12. #32

    Default Re: The Random Thread- SEASON 8!! (support Wishes From Singapore!)

    Quote Originally Posted by bonrya View Post
    I.. Had no idea.. I thought the white lenses were for the real pros.
    Haha Kei has a white lens

  13. #33
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 8!! (support Wishes From Singapore!)

    Quote Originally Posted by spree86 View Post
    Haha Kei has a white lens
    I have CLEAR LENSES!!!! Contact lenses! LOL

  14. #34
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Quote Originally Posted by spree86

    Haha Kei has a white lens
    master???

    Quote Originally Posted by iguanavon

    I have CLEAR LENSES!!!! Contact lenses! LOL
    Mine are tinted!! Lol. Wanna get the red ones.. For cosplay..?
    My Flickr
    ~Neko baka

  15. #35

    Default Re: The Random Thread- SEASON 8!! (support Wishes From Singapore!)

    Omg season 8.

    You guys love to spam

  16. #36
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 8!! (support Wishes From Singapore!)

    Quote Originally Posted by bonrya View Post
    master???



    Mine are tinted!! Lol. Wanna get the red ones.. For cosplay..?
    I assume that your cosplay is more towards S and M type? LOL

  17. #37
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 8!! (support Wishes From Singapore!)

    Quote Originally Posted by symmetrix View Post
    Omg season 8.

    You guys love to spam
    Mind your language!!! This is not SPAM! This is randoming! LOLOL ROFL

  18. #38

    Default Re: The Random Thread- SEASON 8!! (support Wishes From Singapore!)

    Me no like bio assignments why cannot be like chem so straight forward?
    Last edited by spree86; 22nd March 2011 at 11:22 PM.

  19. #39

    Default Re: The Random Thread- SEASON 8!! (support Wishes From Singapore!)

    Quote Originally Posted by symmetrix View Post
    Omg season 8.

    You guys love to spam
    Haha spamming relieves stress, proven medical fact!!

  20. #40

    Default Re: The Random Thread- SEASON 8!! (support Wishes From Singapore!)

    Quote Originally Posted by spree86 View Post
    Haha Kei has a white lens
    Quote Originally Posted by bonrya View Post
    master???
    BORROWED!

Page 2 of 51 FirstFirst 123471227 ... LastLast

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •