Page 49 of 51 FirstFirst ... 2439444748495051 LastLast
Results 961 to 980 of 1009

Thread: The Random Thread- SEASON 4!! (we present a lucky 4 digit number to u. 1576)

  1. #961
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 4!! (we present a lucky 4 digit number to u. 1576)


  2. #962

    Default Re: The Random Thread- SEASON 4!! (we present a lucky 4 digit number to u. 1576)

    Quote Originally Posted by iguanavon View Post
    Wanna play Kill zone 3?
    What's that? paiseh, i very out of date liao haha

  3. #963
    Member SurrealDreamWalker's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    The Outer Limits
    Posts
    1,565

    Default Re: The Random Thread- SEASON 4!! (we present a lucky 4 digit number to u. 1576)

    Quote Originally Posted by spree86 View Post
    Haha did not buy that, alway interested but the new releases always so expensive
    Get the first version. It is a classic

    "There are no mistakes, only lessons. Growth is a process of trials and errors."

  4. #964
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 4!! (we present a lucky 4 digit number to u. 1576)

    Quote Originally Posted by spree86 View Post
    Hahaha whats with the balls?

    Haha bonnie will say he too old also
    LOL, e.g. you tripod other people's balls to make them feel good i.e. bootlicking

  5. #965

    Default Re: The Random Thread- SEASON 4!! (we present a lucky 4 digit number to u. 1576)

    Quote Originally Posted by SurrealDreamWalker View Post
    Get the first version. It is a classic

    Wah this one so scary, looks more like FEAR to me haha, later i have nai meh

  6. #966

    Default Re: The Random Thread- SEASON 4!! (we present a lucky 4 digit number to u. 1576)

    Quote Originally Posted by iguanavon View Post
    LOL, e.g. you tripod other people's balls to make them feel good i.e. bootlicking
    Haha then why you don't hurry up and get one? you need a heavy duty one man!!

  7. #967
    Member SurrealDreamWalker's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    The Outer Limits
    Posts
    1,565

    Default Re: The Random Thread- SEASON 4!! (we present a lucky 4 digit number to u. 1576)

    Quote Originally Posted by spree86 View Post
    Wah this one so scary, looks more like FEAR to me haha, later i have nai meh
    he is psycho mantis, one of the evil bosses in MGS
    "There are no mistakes, only lessons. Growth is a process of trials and errors."

  8. #968

    Default Re: The Random Thread- SEASON 4!! (we present a lucky 4 digit number to u. 1576)

    Quote Originally Posted by SurrealDreamWalker View Post
    he is psycho mantis, one of the evil bosses in MGS
    Hmm maybe i go get an older one like MGS 3? should be cheaper bah.

  9. #969

    Default Re: The Random Thread- SEASON 4!! (we present a lucky 4 digit number to u. 1576)

    Alright, i will be back later, see who is still around

  10. #970
    Member SurrealDreamWalker's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    The Outer Limits
    Posts
    1,565

    Default Re: The Random Thread- SEASON 4!! (we present a lucky 4 digit number to u. 1576)

    Quote Originally Posted by spree86 View Post
    Hmm maybe i go get an older one like MGS 3? should be cheaper bah.
    Get this classic wan

    "There are no mistakes, only lessons. Growth is a process of trials and errors."

  11. #971

    Default Re: The Random Thread- SEASON 4!! (we present a lucky 4 digit number to u. 1576)

    Quote Originally Posted by spree86 View Post
    Why so sad?
    Quote Originally Posted by SurrealDreamWalker View Post
    wat happens sia... *pat *pat *pat to console you
    Cracked Lens still stuck @ E.R for 2 weeks liao, very long nv take photo liao =/

    Quote Originally Posted by iguanavon View Post
    Why are you crying??? Bonrya sis will comfort you... guai
    Who ish bonrya sis?
    Sony α
    My Flickr | Facebook

  12. #972
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 4!! (we present a lucky 4 digit number to u. 1576)

    Quote Originally Posted by spree86 View Post
    Haha then why you don't hurry up and get one? you need a heavy duty one man!!
    I don't like to tripod people, that's why I no tripod until now

  13. #973
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 4!! (we present a lucky 4 digit number to u. 1576)

    Quote Originally Posted by Zahne View Post
    Cracked Lens still stuck @ E.R for 2 weeks liao, very long nv take photo liao =/

    Who ish bonrya sis?
    Surely you have other lenses, ya??? Maybe can use those lens to try other stuff

    Bonrya sis is our Psycho Priestress Pedo Moon chaser

  14. #974
    Member SurrealDreamWalker's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    The Outer Limits
    Posts
    1,565

    Default Re: The Random Thread- SEASON 4!! (we present a lucky 4 digit number to u. 1576)

    Quote Originally Posted by Zahne View Post
    Cracked Lens still stuck @ E.R for 2 weeks liao, very long nv take photo liao =/



    Who ish bonrya sis?
    Awww... can understand your pains..

    bonrya is a lady in other group thread in kopitam, but here she claimed to be a 12 yr old kids... LOL
    "There are no mistakes, only lessons. Growth is a process of trials and errors."

  15. #975

    Default Re: The Random Thread- SEASON 4!! (we present a lucky 4 digit number to u. 1576)

    Quote Originally Posted by iguanavon View Post
    Surely you have other lenses, ya??? Maybe can use those lens to try other stuff

    Bonrya sis is our Psycho Priestress Pedo Moon chaser
    I dropped my 24-70, left my 85mm. I wanna take new theme for my home studio shoot but no lens to take
    Sony α
    My Flickr | Facebook

  16. #976

    Default Re: The Random Thread- SEASON 4!! (we present a lucky 4 digit number to u. 1576)

    Another alpha user! Woooooo

  17. #977

    Default Re: The Random Thread- SEASON 4!! (we present a lucky 4 digit number to u. 1576)

    Quote Originally Posted by kei1309 View Post
    Another alpha user! Woooooo
    Sony α
    My Flickr | Facebook

  18. #978

    Default Re: The Random Thread- SEASON 4!! (we present a lucky 4 digit number to u. 1576)

    Quote Originally Posted by Zahne View Post
    not so fast. entry to this thread requires a picture of your feet

  19. #979

    Default Re: The Random Thread- SEASON 4!! (we present a lucky 4 digit number to u. 1576)

    Quote Originally Posted by kei1309 View Post
    not so fast. entry to this thread requires a picture of your feet
    omgwtfbbq! Other ppl's feet can bo
    Sony α
    My Flickr | Facebook

  20. #980

    Default Re: The Random Thread- SEASON 4!! (we present a lucky 4 digit number to u. 1576)

    Quote Originally Posted by Zahne View Post
    omgwtfbbq! Other ppl's feet can bo
    LOL as long as you don't admit it, we wouldn't know

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •