Page 7 of 51 FirstFirst ... 256789121732 ... LastLast
Results 121 to 140 of 1007

Thread: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

  1. #121

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    Quote Originally Posted by kei1309 View Post
    good hypothesis Sherlock

    good luck! live long and prosper! i'm off to bed

    long day ahead

    nights everyone!
    Goodnight!! see you tmr!! I think i go slp also liao, cfm the BBB name list again tmr

  2. #122
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    Quote Originally Posted by spree86 View Post
    Its really small leh, can't fit much inside
    Is it? But big enough to fit a cam w/ lens, 1 spare lens and water bottle?

  3. #123
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    Quote Originally Posted by spree86 View Post
    Goodnight!! see you tmr!! I think i go slp also liao, cfm the BBB name list again tmr
    Hmmm... ok. Good nite. Thanks for creating a chance for Bonrya and me to be alone. LOL

  4. #124

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    Quote Originally Posted by iguanavon View Post
    Is it? But big enough to fit a cam w/ lens, 1 spare lens and water bottle?
    Hmm but still quite small, sometimes walkabout you will bring more than that i think. Unless you are a 1 lens person.

  5. #125

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    Quote Originally Posted by iguanavon View Post
    Hmmm... ok. Good nite. Thanks for creating a chance for Bonrya and me to be alone. LOL
    Hahaha alright, enjoy your time together

  6. #126
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    Quote Originally Posted by spree86 View Post
    Hmm but still quite small, sometimes walkabout you will bring more than that i think. Unless you are a 1 lens person.
    I only have 3 lenses. Normally I bring the 18~200mm and 50mm lenses and a diy diffuser and monopod.

  7. #127
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    Quote Originally Posted by spree86 View Post
    Hahaha alright, enjoy your time together

  8. #128
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Quote Originally Posted by iguanavon

    She mentioned somewhere in the thread that she took a cab to Orchard. But she didn't say that she went home or what. So I presume she stays there, lol
    Ya I own orchard u dunno meh?

    Quote Originally Posted by iguanavon

    Hmmm... ok. Good nite. Thanks for creating a chance for Bonrya and me to be alone. LOL
    logging off now.
    My Flickr
    ~Neko baka

  9. #129
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    Quote Originally Posted by bonrya View Post
    Ya I own orchard u dunno meh?



    logging off now.
    LOL, don't puke too much. Difficult to clean up. Good nite

  10. #130
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Quote Originally Posted by iguanavon

    LOL, don't puke too much. Difficult to clean up. Good nite
    Lol goodnight! Got a report to finish up first.
    My Flickr
    ~Neko baka

  11. #131
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    Quote Originally Posted by bonrya View Post
    Lol goodnight! Got a report to finish up first.
    What kind of report? Urgent stuff?

  12. #132
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Quote Originally Posted by iguanavon

    What kind of report? Urgent stuff?
    Market updates etc. Have to make up some stories for management to get high on. :/
    My Flickr
    ~Neko baka

  13. #133
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    Quote Originally Posted by bonrya View Post
    Market updates etc. Have to make up some stories for management to get high on. :/
    lol, ya, managements love to hear happy stuff. Anything that doesn't please their ears will only end up in W-H-Y?

  14. #134
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Quote Originally Posted by iguanavon

    lol, ya, managements love to hear happy stuff. Anything that doesn't please their ears will only end up in W-H-Y?
    Lol you know it better than me!
    My Flickr
    ~Neko baka

  15. #135
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    Quote Originally Posted by bonrya View Post
    Lol you know it better than me!
    I feel everyone will know about it once they have started work, haha

    Ok, I'm going to sleep liao. You try to rest early too. Good nite!

  16. #136
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Quote Originally Posted by iguanavon

    I feel everyone will know about it once they have started work, haha

    Ok, I'm going to sleep liao. You try to rest early too. Good nite!
    Thanks. goodnight!
    My Flickr
    ~Neko baka

  17. #137

    Default

    Morning people! See ya guys later

  18. #138
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default

    Quote Originally Posted by brapodam
    Morning people! See ya guys later
    Wah! You're early sia! Good morning

  19. #139
    Deregistered allenleonhart's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3,656
    Blog Entries
    1

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    he cuckoo one... why so early...

    and our tags are agnes lim, rebecca tan and random

  20. #140

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    Quote Originally Posted by allenleonhart View Post
    he cuckoo one... why so early...

    and our tags are agnes lim, rebecca tan and random
    random is i add one, agnes and rebecca should be the work of mistress sion

Page 7 of 51 FirstFirst ... 256789121732 ... LastLast

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •