Page 43 of 51 FirstFirst ... 183338414243444548 ... LastLast
Results 841 to 860 of 1007

Thread: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

  1. #841

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    Quote Originally Posted by iguanavon View Post
    http://www.clubsnap.com/forums/showt...light=national

    Hmm.... should I lowball and buy from him???
    FWAH. evil u

  2. #842
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Quote Originally Posted by iguanavon

    So you're the culprit that caused Allen's club to be missing a tripod...
    My Flickr
    ~Neko baka

  3. #843
    Senior Member bonrya's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    In a mobile cage
    Posts
    2,633

    Default

    Quote Originally Posted by iguanavon
    http://www.clubsnap.com/forums/showt...light=national

    Hmm.... should I lowball and buy from him???
    Ex leh..
    My Flickr
    ~Neko baka

  4. #844

    Default

    Quote Originally Posted by iguanavon
    http://www.clubsnap.com/forums/showt...light=national

    Hmm.... should I lowball and buy from him???
    Haha I knew you were poisoned by this bag!! Just like I'm poisoned by the other!!

  5. #845

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    thank God i don't troll the BnS section...

    and i've got a hefty amount of BBB repellent

  6. #846
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    Quote Originally Posted by allenleonhart View Post
    is it good?

    i'm looking at deviant art's one haha
    I don't know good or not... Just like the design, LOL
    You want to get this NG bag???


    Quote Originally Posted by kei1309 View Post
    FWAH. evil u
    I'm doing him a favor by getting it off his hands wor!!!


    Quote Originally Posted by bonrya View Post
    Ex leh..
    TK selling for $190... He selling $110, maybe can lowball until $90
    WHAHAHAHA

  7. #847
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    Quote Originally Posted by spree86 View Post
    Haha I knew you were poisoned by this bag!! Just like I'm poisoned by the other!!
    WHAHAHAHA!!!

    NG laced their bags with skin-penetrable poison... Please wear gloves when handling them. LOL
    Last edited by iguanavon; 14th February 2011 at 11:30 PM.

  8. #848

    Default

    Quote Originally Posted by iguanavon

    WHAHAHAHA!!!

    NG laced their bags with skin-penetrable poison... Please wear gloves when handling them. LOL
    Hahaha time to BBB!! It's the only cure known to man!!

  9. #849
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    Quote Originally Posted by spree86 View Post
    Hahaha time to BBB!! It's the only cure known to man!!
    LOL! Can control one! I can contro... Can cont.... cannot! LOL

  10. #850

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    Quote Originally Posted by spree86 View Post
    Hahaha time to BBB!! It's the only cure known to man!!
    resisting temptation

  11. #851
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    I conclude that this weekend no outings for the Randomers???

  12. #852

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    i'll be working. Allen's gotta pick something up so bonrya will be going to watch him

  13. #853
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    Quote Originally Posted by kei1309 View Post
    i'll be working. Allen's gotta pick something up so bonrya will be going to watch him
    LOL! You damn siao work sia! I go shoot some macros then

  14. #854
    Member SurrealDreamWalker's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    The Outer Limits
    Posts
    1,565

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    am back after a jap martial arts training
    "There are no mistakes, only lessons. Growth is a process of trials and errors."

  15. #855

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    Quote Originally Posted by iguanavon View Post
    I conclude that this weekend no outings for the Randomers???
    Hmm I'll be free for the first half of saturday, see wanna go shoot or not...

  16. #856

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    Quote Originally Posted by iguanavon View Post
    LOL! You damn siao work sia! I go shoot some macros then
    LOL let's see. my work involves loads of sudden OTs

    i don't mind. i'm a borderline workaholic

  17. #857
    Member SurrealDreamWalker's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    The Outer Limits
    Posts
    1,565

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    Quote Originally Posted by iguanavon View Post
    Moon rise schedule... 18th and 19th seems like a good night to go shoot moon

    http://app2.nea.gov.sg/moonrise.aspx

    Please feedback
    interesting.... but where best to shoot moon.. erm the moon rise up from where sia?
    "There are no mistakes, only lessons. Growth is a process of trials and errors."

  18. #858

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    Quote Originally Posted by SurrealDreamWalker View Post
    interesting.... but where best to shoot moon.. erm the moon rise up from where sia?
    usually it depends on luck. if the skies are cloudy chances are your moon'll be hidden behind wispy clouds

  19. #859

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    Might go take light trails one of these nights, who is interested? Bridge is at Braddell Road near my place

  20. #860
    Member iguanavon's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Shimonoseki
    Posts
    520

    Default Re: The Random Thread- SEASON 3!! (why was our previous tags random and lingere?)

    Quote Originally Posted by SurrealDreamWalker View Post
    am back after a jap martial arts training
    Wah! Train until so late? Siong sia!


    Quote Originally Posted by spree86 View Post
    Hmm I'll be free for the first half of saturday, see wanna go shoot or not...
    Steet Photography???


    Quote Originally Posted by SurrealDreamWalker View Post
    interesting.... but where best to shoot moon.. erm the moon rise up from where sia?

    Erm... I think 18th is the best and Moon follows the sun, lol

Page 43 of 51 FirstFirst ... 183338414243444548 ... LastLast

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •