Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 22

Thread: Who still awake and what are you doing

  1. #1

    Default Who still awake and what are you doing

    Yawn... Mugging for chem exam tomorrow... hrm.. more like in abt 7 hrs..

    lol dun think i going to sleep liao..

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Behind the viewfinder...
    Posts
    5,851

    Default

    Good luck

    Get some sleep, you will be able to concentrate better for the exam rather than being teary eyed and your mind trying to shake off the temptation to nod off while reading the ardious questions.

  3. #3

    Default

    Quote Originally Posted by junyang
    Yawn... Mugging for chem exam tomorrow... hrm.. more like in abt 7 hrs..

    lol dun think i going to sleep liao..

    im organizing an outing tmr..wanna come?

  4. #4
    Member
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    Bukit Timah
    Posts
    711

    Default

    you want to kill the kid?

  5. #5

    Default

    Quote Originally Posted by tmc17479
    you want to kill the kid?
    Haha, jus a harmless tease...

    Nice seeing you today tmc..
    hopefully can shoot with u next time.

  6. #6

    Default

    Quote Originally Posted by junyang
    Yawn... Mugging for chem exam tomorrow... hrm.. more like in abt 7 hrs..

    lol dun think i going to sleep liao..
    BTW junyang, good luck to ya chem paper.. I suppose you're in JC? which one? jus curious..

  7. #7

    Default

    Quote Originally Posted by ordinaryless
    BTW junyang, good luck to ya chem paper.. I suppose you're in JC? which one? jus curious..
    haha.. hcjc.. i hate chem.. im going to sleep now.. cant take it anymore :P wahha left 2 topics.. hope it dosen come out :P

  8. #8

    Default

    Quote Originally Posted by junyang
    haha.. hcjc.. i hate chem.. im going to sleep now.. cant take it anymore :P wahha left 2 topics.. hope it dosen come out :P

    ALL DA BEST!

  9. #9

    Default

    Digging my nose... hah j/k!

  10. #10

    Default

    Quote Originally Posted by CaeSiuM
    Digging my nose... hah j/k!
    DISGUSTING!

    HAHAHA

  11. #11
    Senior Member jOhO's Avatar
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    Singapore
    Posts
    6,485

    Default

    just got back from supper.

    good luck for ur paper, i'm gonna crash soon.

  12. #12

    Default

    processing pics... what else...=) Good luck too!

  13. #13
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Northwest
    Posts
    5,011

    Default

    I am supposed to be working in my office but I am surfing CS...
    As complexity rises, precise statements lose meaning and meaningful statements lose precision.

  14. #14
    Member
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    east
    Posts
    468

    Default

    arrow shot to me by my boss..
    cadding out plans..

  15. #15
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Behind the viewfinder...
    Posts
    5,851

    Default

    Quote Originally Posted by iamasaint
    processing pics... what else...=) Good luck too!
    heh heh.. sama sama

  16. #16
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Behind the viewfinder...
    Posts
    5,851

    Cool

    Quote Originally Posted by jherek
    arrow shot to me by my boss..
    cadding out plans..

    Wah...... your boss so badz ahh...

    Wish you were back in NYC huh... which reminds me... Where are your shots man?

  17. #17

    Default

    good luck for the exams. i thought i heard of someone called junyang from hcjc haha, but dun think u'd be from air rifle by any chance rite. lol.

    and yes i should be sleeping.. school nationals' on 1st july.. >_<

  18. #18

    Default

    oi ur 80-200L how? gone wif the wind or wat?

  19. #19

    Default

    Watching espn sports channel and reading junks here. What else?

  20. #20

    Default

    Quote Originally Posted by Minoxman
    Watching espn sports channel and reading junks here. What else?
    You mean posting junk?
    heh

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •