Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 28

Thread: [Pigling] Beary bears

  1. #1

    Default [Pigling] Beary bears

    Just playing with my bears :x Some of the bokeh shots are kinda underexposed but its to add to the mood and optimise the bokeh.

    C& C welcomed!
    #01
    #02
    #03
    #04
    #05

    Thanks for viewing!
    -YANLING :)-
    Flickr

  2. #2

    Default Re: [Pigling] Beary bears

    #06
    #07
    Last edited by pinkpiggy209; 27th November 2010 at 10:13 PM.
    -YANLING :)-
    Flickr

  3. #3
    Deregistered wootsk's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Small Island
    Posts
    1,689

    Default Re: [Pigling] Beary bears

    Nice set of abstract shots

    I see that you have a totoro

  4. #4

    Default Re: [Pigling] Beary bears

    Quote Originally Posted by wootsk View Post
    Nice set of abstract shots

    I see that you have a totoro
    Haha yep Thanks~ which reminds me, theres another one haha!

    #08
    -YANLING :)-
    Flickr

  5. #5
    Moderator nitewalk's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Singapore
    Posts
    4,620
    Blog Entries
    1

    Default Re: [Pigling] Beary bears

    #4 is lovely. How do you create the words?

  6. #6

    Default Re: [Pigling] Beary bears

    Quote Originally Posted by nitewalk View Post
    #4 is lovely. How do you create the words?
    Thanks! Using a laser to write on a wall with long exposure
    -YANLING :)-
    Flickr

  7. #7
    Moderator nitewalk's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Singapore
    Posts
    4,620
    Blog Entries
    1

    Default Re: [Pigling] Beary bears

    Quote Originally Posted by pinkpiggy209 View Post
    Thanks! Using a laser to write on a wall with long exposure
    O.O I'll try that. Haha.

  8. #8
    Deregistered wootsk's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Small Island
    Posts
    1,689

    Default Re: [Pigling] Beary bears

    Quote Originally Posted by pinkpiggy209 View Post
    Haha yep Thanks~ which reminds me, theres another one haha!

    #08
    Damn, it feels like you are taunting me.

    Have to give my totoro a nice wash and we can see who's better. Mine has a Nut Bag ^_^

  9. #9

    Default Re: [Pigling] Beary bears

    Quote Originally Posted by wootsk View Post
    Damn, it feels like you are taunting me.

    Have to give my totoro a nice wash and we can see who's better. Mine has a Nut Bag ^_^
    Haha I'm not taunting you :P My totoro is some cheap version :P
    -YANLING :)-
    Flickr

  10. #10

    Default Re: [Pigling] Beary bears

    Expanding this series to toys and random bokeh/abstract shots! Hope you guys don't mind! ><

    C & C much welcomed!

    #09
    #10
    #11
    #12
    #13 (Film)

    To be continued!
    -YANLING :)-
    Flickr

  11. #11

    Default Re: [Pigling] Beary bears

    #14
    #15
    #16

    Thanks for viewing!
    -YANLING :)-
    Flickr

  12. #12

    Default Re: [Pigling] Beary bears

    love it!

  13. #13

    Default Re: [Pigling] Beary bears

    Quote Originally Posted by CHRISSIE View Post
    love it!
    Thanks!
    -YANLING :)-
    Flickr

  14. #14

    Default Re: [Pigling] Beary bears

    just gotta love the bokeh !
    facebook | Kiwira

  15. #15

    Default Re: [Pigling] Beary bears

    15 is real sweet!

  16. #16

    Default Re: [Pigling] Beary bears

    Quote Originally Posted by Kiwira View Post
    just gotta love the bokeh !
    Quote Originally Posted by turtle-san View Post
    15 is real sweet!
    Thanks!
    -YANLING :)-
    Flickr

  17. #17

    Default Re: [Pigling] Beary bears

    the bokeh on 14-16 are yum.
    Canon 550D | EFS 18-55 IS | EFS 15-85 IS USM | EF 50 f/1.8 II

  18. #18
    Deregistered
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Senkang
    Posts
    66

    Default Re: [Pigling] Beary bears

    Nice photos you have there!

  19. #19

    Default Re: [Pigling] Beary bears

    Quote Originally Posted by martellkr View Post
    the bokeh on 14-16 are yum.
    Quote Originally Posted by INTRUDERZ View Post
    Nice photos you have there!
    Thanks!
    -YANLING :)-
    Flickr

  20. #20

    Default Re: [Pigling] Beary bears

    very nice series

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •