Page 4 of 6 FirstFirst ... 23456 LastLast
Results 61 to 80 of 103

Thread: Blizzard Starcraft 2 Fans Thread!

  1. #61

    Default Re: Blizzard Starcraft 2 Fans Thread!

    Quote Originally Posted by Laksaman View Post
    psi disruptor is the research u can do in the lab....it slows down zerg unit...twisties is a snack....i was joking...what i mean is that...with that defence that i put up...i can buy a pack if twisties snack and basically wait 4 the game to finish
    Twisties snack
    LOL

    I regret I haven't chosen the psi disruptor to slows down zerg unit

    I chose the zerg mind control tower which in the end I have never used it
    It also can't be used to mind control Kerrigan ...
    NIKON D90 (2008-2010), D700 (2010-2012), D800 (2012-2014), DF (Dec 2013-Sep 2017)

  2. #62

    Default Re: Blizzard Starcraft 2 Fans Thread!

    Quote Originally Posted by jeff7id View Post
    Twisties snack
    LOL

    I regret I haven't chosen the psi disruptor to slows down zerg unit

    I chose the zerg mind control tower which in the end I have never used it
    It also can't be used to mind control Kerrigan ...
    lol i also went for psi disruptor and took out the air also. damn power. pew pew.

    now getting abit bored liao haha. btw all the user id cannot find one. real or not haha.

  3. #63

    Default Re: Blizzard Starcraft 2 Fans Thread!

    Quote Originally Posted by eleveninth View Post
    lol i also went for psi disruptor and took out the air also. damn power. pew pew.

    now getting abit bored liao haha. btw all the user id cannot find one. real or not haha.
    But if someday you try hard/brutal, the same strategy that you used in normal might not be working anymore. Because enemy has improved IQ and attack faster ? Or because Blizzard has patched the game so it's not too easy to be defeated ?

    Getting bored ? how come ha..ha
    You have spent $109 for it !
    NIKON D90 (2008-2010), D700 (2010-2012), D800 (2012-2014), DF (Dec 2013-Sep 2017)

  4. #64

    Default Re: Blizzard Starcraft 2 Fans Thread!

    can play all the iq challange one if bored..for the id u say cannot find...i think it is due to the realm..sg one i know is SEA...but some ppl might be playing the NA one..guess we will have to wait 4 blizzard to open the realm 1st.

  5. #65

    Wink Re: Blizzard Starcraft 2 Fans Thread!

    Quote Originally Posted by Laksaman View Post
    can play all the iq challange one if bored..for the id u say cannot find...i think it is due to the realm..sg one i know is SEA...but some ppl might be playing the NA one..guess we will have to wait 4 blizzard to open the realm 1st.
    Haha i finished the challenges also. Mix of bronze silver n gold. I'm on sea also.

  6. #66

    Default Re: Blizzard Starcraft 2 Fans Thread!

    Any possibility for the online multiplayer game DotA Allstars ?

    NIKON D90 (2008-2010), D700 (2010-2012), D800 (2012-2014), DF (Dec 2013-Sep 2017)

  7. #67

    Default Re: Blizzard Starcraft 2 Fans Thread!

    Quote Originally Posted by jeff7id View Post
    Any possibility for the online multiplayer game DotA Allstars ?

    ive seen it around, but i didnt'/don't play dota.

  8. #68

    Default Re: Blizzard Starcraft 2 Fans Thread!

    i can't decide to buy or not , is it like red alert 3 or DOW 2? and btw dow1 and dow2 are totally different if you know what i mean..
    Objection !!!

  9. #69

    Default Re: Blizzard Starcraft 2 Fans Thread!

    Have returned from COMEX 2010.
    A bit disappointing regarding SC2 price as some shops have chopped the price too early.

    From S$109 (first day released) --> S$89.99 (COMEX)

    I think this is unfair for many real fans who had queued there since the morning.
    NIKON D90 (2008-2010), D700 (2010-2012), D800 (2012-2014), DF (Dec 2013-Sep 2017)

  10. #70

    Default Re: Blizzard Starcraft 2 Fans Thread!

    knn keep dropping lol ,
    i bought for 88 dollars with a 5 dollars voucher at funan
    anyone playing SOTIS?? aka sc2 dota

  11. #71

    Default Re: Blizzard Starcraft 2 Fans Thread!

    Quote Originally Posted by legiz View Post
    knn keep dropping lol ,
    i bought for 88 dollars with a 5 dollars voucher at funan
    anyone playing SOTIS?? aka sc2 dota
    $88-$5 = $83

    It's really good price. But I don't think u still got the freebies right ?

    SOTIS = Storm Of The Imperial Sanctum
    http://www.playsotis.com/
    They have Heroes and Items too.

    Very interesting
    NIKON D90 (2008-2010), D700 (2010-2012), D800 (2012-2014), DF (Dec 2013-Sep 2017)

  12. #72

    Default Re: Blizzard Starcraft 2 Fans Thread!

    Patch 1.1 is live, anyone wanna practice together?

  13. #73
    ClubSNAP Idol Adam Goi's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    5,682

    Default Re: Blizzard Starcraft 2 Fans Thread!

    Anyone knows what's the most recent price? Amazon's selling it for US$49.99 ...

  14. #74

    Default Re: Blizzard Starcraft 2 Fans Thread!

    last i heard 80+?

  15. #75

    Default Re: Blizzard Starcraft 2 Fans Thread!

    I think everyone has already owned and finished the Campaign of Wings of Liberty right ?

    Anyone know why Blizzard postpone the release of Starcraft 2: Heart Of The Swarm until 2012 ?
    http://www.computerandvideogames.com....php?id=271396

    NIKON D90 (2008-2010), D700 (2010-2012), D800 (2012-2014), DF (Dec 2013-Sep 2017)

  16. #76

    Default Re: Blizzard Starcraft 2 Fans Thread!

    Quote Originally Posted by jeff7id View Post
    I think everyone has already owned and finished the Campaign of Wings of Liberty right ?

    Anyone know why Blizzard postpone the release of Starcraft 2: Heart Of The Swarm until 2012 ?
    http://www.computerandvideogames.com....php?id=271396

    ending leak for heart of swarm? saw a video on that, but no cfm. some say it was the ending for liberty but they changed.

    HOPEFULLY IT'S SO THEY CAN RELEASE D3 IN 2011 !!!!

  17. #77

    Default Re: Blizzard Starcraft 2 Fans Thread!

    Quote Originally Posted by eleveninth View Post
    ending leak for heart of swarm? saw a video on that, but no cfm. some say it was the ending for liberty but they changed.

    HOPEFULLY IT'S SO THEY CAN RELEASE D3 IN 2011 !!!!
    Release in 2012 would really

    What's the video link for the ending of Heart of the Swarm ?

    I just wonder why for such an expansion pack, Blizzard need more than 1 year to finish it
    NIKON D90 (2008-2010), D700 (2010-2012), D800 (2012-2014), DF (Dec 2013-Sep 2017)

  18. #78

    Default Re: Blizzard Starcraft 2 Fans Thread!

    take long nevermind......as long as the product is excellent, i don mind waiting.
    おれのflickrださ

  19. #79

  20. #80

    Default Re: Blizzard Starcraft 2 Fans Thread!

    Thanks for the link.
    However I remember that Kerrigan was backed to Human form in the the end of Wings of Liberty. Why in the movie, she is still in Zerg form ?

    NIKON D90 (2008-2010), D700 (2010-2012), D800 (2012-2014), DF (Dec 2013-Sep 2017)

Page 4 of 6 FirstFirst ... 23456 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •