Page 4 of 6 FirstFirst ... 23456 LastLast
Results 61 to 80 of 108

Thread: 16th Jan Sat, Rewarding shoot to the Photographers

  1. #61
    Member xia0ming's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    184

    Default Re: 16th Jan Sat, Rewarding shoot to the Photographers

    Originally Posted by No Horse Run
    huh ?
    si-mi-tai-chi ? How come NoHorseRun name being mentioned ?
    Because u are NoHorseRun, so everyone need u to b in the grp for guidance....
    a nOoB...wiF Nikon D40
    |Multiply|

  2. #62

    Default Re: 16th Jan Sat, Rewarding shoot to the Photographers

    Quote Originally Posted by No Horse Run View Post
    huh ?
    si-mi-tai-chi ? How come NoHorseRun name being mentioned ?
    haha. now u are their da ge ge .. haha

  3. #63

    Default Re: 16th Jan Sat, Rewarding shoot to the Photographers

    1) No Horse Run
    2) PhotoSnapper
    3) xia0ming
    4) KelvinDestiny
    5) clowncrown
    6) joseph 1
    7) joseph 2
    8) hitman9
    9) ja chew
    10) stunna88
    11) jeffrey ong
    12) archboy
    13) archboy 2
    14) archboy 3
    15) sean
    16) lblolslsl
    17) sweeper
    18) martin1023
    19) agentxq49
    20) toonz
    21) bing
    22) kel77
    23) anonreserved
    24) cloudnine
    25) harnamsc
    26) william
    27) william
    28) dark matter
    29) john
    30) guang ye

    5th model will be added

    reserved list

    31)
    32) bluesky1
    33) chris
    34) Cheowps

    .
    .

    thanks for the supports

    i shall give another offer to the shooters, join this shoot (sat 16th jan) and sun 17th jan will need to pay total of $60 only, which means both shoots are just $30 each

  4. #64
    Member No Horse Run's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    i m from the East
    Posts
    295

    Default Re: 16th Jan Sat, Rewarding shoot to the Photographers

    Quote Originally Posted by xia0ming View Post
    Because u are NoHorseRun, so everyone need u to b in the grp for guidance....
    ok, can .. all of us, amateur shooters, will be one group together. See all of u soon.

    And hopefully - models don't put on colored lenses ...

  5. #65

    Default Re: 16th Jan Sat, Rewarding shoot to the Photographers

    Quote Originally Posted by No Horse Run View Post
    ok, can .. all of us, amateur shooters, will be one group together. See all of u soon.

    And hopefully - models don't put on colored lenses ...
    So can amateur shooters like me can join your group?
    AD Wedding, ROM, B'day and Other Events. Provide Service At Budget Rate
    Chuan PhotoGraphy

  6. #66

    Default Re: 16th Jan Sat, Rewarding shoot to the Photographers

    Quote Originally Posted by No Horse Run View Post
    ok, can .. all of us, amateur shooters, will be one group together. See all of u soon.

    And hopefully - models don't put on colored lenses ...
    got at least 3 wont have coloured lenses for sure.. haha.. hmm if all claimed as amateur, den your group have will 30 shooters : 1 model.. hahahaha

  7. #67
    Senior Member kel77's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Singapore
    Posts
    2,061

    Default Re: 16th Jan Sat, Rewarding shoot to the Photographers

    who is 5th model?
    More concern...got xtra time?

  8. #68
    Member xia0ming's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    184

    Default Re: 16th Jan Sat, Rewarding shoot to the Photographers

    Originally Posted by candleghost
    got at least 3 wont have coloured lenses for sure.. haha.. hmm if all claimed as amateur, den your group have will 30 shooters : 1 model.. hahahaha
    I am gg to make 1 amateur tag wif me....lol
    a nOoB...wiF Nikon D40
    |Multiply|

  9. #69

    Default Re: 16th Jan Sat, Rewarding shoot to the Photographers

    Quote Originally Posted by kel77 View Post
    who is 5th model?
    More concern...got xtra time?
    gt extra time.. 5th model.. hmmm.. wan play game again?

  10. #70
    Senior Member kel77's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Singapore
    Posts
    2,061

    Default Re: 16th Jan Sat, Rewarding shoot to the Photographers

    Quote Originally Posted by candleghost View Post
    gt extra time.. 5th model.. hmmm.. wan play game again?
    give more clue first

  11. #71

    Default Re: 16th Jan Sat, Rewarding shoot to the Photographers

    Quote Originally Posted by kel77 View Post
    give more clue first
    how to give clue so fast?
    haha.. later tonight i put time to start the game.. haha

  12. #72
    Member No Horse Run's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    i m from the East
    Posts
    295

    Default Re: 16th Jan Sat, Rewarding shoot to the Photographers

    Quote Originally Posted by PhotoSnapper View Post
    So can amateur shooters like me can join your group?
    yes, u may join us.

    if the group is too large, we will have to be discipline & be considerate for other shooters.
    see u soon.
    cheers

  13. #73

    Default Re: 16th Jan Sat, Rewarding shoot to the Photographers

    Quote Originally Posted by No Horse Run View Post
    yes, u may join us.

    if the group is too large, we will have to be discipline & be considerate for other shooters.
    see u soon.
    cheers
    da ge ge shall be the discipline master.. haha

  14. #74

    Default Re: 16th Jan Sat, Rewarding shoot to the Photographers

    bro mike!! r u kidding me?! OMG...upss to u man! too bad im abroad the time u r doing the shoot. I'll get u for this...

    Upps to the models AND the organizer
    Its not the camera...

  15. #75

    Default Re: 16th Jan Sat, Rewarding shoot to the Photographers

    Quote Originally Posted by isaryan View Post
    bro mike!! r u kidding me?! OMG...upss to u man! too bad im abroad the time u r doing the shoot. I'll get u for this...

    Upps to the models AND the organizer
    haha.. when u coming back?

  16. #76

    Default Re: 16th Jan Sat, Rewarding shoot to the Photographers

    1) No Horse Run
    2) PhotoSnapper
    3) xia0ming
    4) KelvinDestiny
    5) clowncrown
    6) joseph 1
    7) joseph 2
    8) hitman9
    9) ja chew
    10) stunna88
    11) jeffrey ong
    12) archboy
    13) archboy 2
    14) archboy 3
    15) sean
    16) lblolslsl
    17) sweeper
    18) martin1023
    19) agentxq49
    20) toonz
    21) bing
    22) kel77
    23) anonreserved
    24) cloudnine
    25) chris
    26) william
    27) william
    28) dark matter
    29) bluesky1
    30) guang ye

    5th model will be added

    reserved list

    31) Cheowps
    32) vortex21sg
    33) kheh keong
    34) xavier
    35) xavier
    36) xavier


    .
    .

    thanks for the supports

    i shall give another offer to the shooters, join this shoot (sat 16th jan) and sun 17th jan will need to pay total of $60 only, which means both shoots are just $30 each

  17. #77

    Default Re: 16th Jan Sat, Rewarding shoot to the Photographers

    Bro, dun make it harder for me to save money leh. ahha BUt its very nice of u organise shoots like that too

  18. #78

    Default Re: 16th Jan Sat, Rewarding shoot to the Photographers

    Quote Originally Posted by Chris Lim View Post
    Bro, dun make it harder for me to save money leh. ahha BUt its very nice of u organise shoots like that too
    haha.. as and when let everyone happy happy is a joy

  19. #79

    Default Re: 16th Jan Sat, Rewarding shoot to the Photographers

    Guess 5th model correct, shoot for free? :-) I'm guessing Sharon!

  20. #80
    Member
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Sembawang
    Posts
    505

    Default Re: 16th Jan Sat, Rewarding shoot to the Photographers

    Quote Originally Posted by ianfoo24 View Post
    Guess 5th model correct, shoot for free? :-) I'm guessing Sharon!
    Nikon.
    Nuff said.

Page 4 of 6 FirstFirst ... 23456 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •