Page 40 of 51 FirstFirst ... 15303538394041424550 ... LastLast
Results 781 to 800 of 1006

Thread: EXPOSE yourself - LXXI

  1. #781
    Member
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Yishun, Singapore
    Posts
    590

    Default Re: EXPOSE yourself - LXXI

    Quote Originally Posted by Leong23 View Post
    something for sheree.

    =( why for me


    an hour ago some cockroach from dunno where dropped from my ceiling to my floor in my room. i immediately woke my dad up to catch it =(

  2. #782
    Senior Member Leong23's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    within myself
    Posts
    3,186

    Default Re: EXPOSE yourself - LXXI

    Quote Originally Posted by sheree View Post
    =( why for me


    an hour ago some cockroach from dunno where dropped from my ceiling to my floor in my room. i immediately woke my dad up to catch it =(
    i thot you love them???????

  3. #783
    Member
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Yishun, Singapore
    Posts
    590

    Default Re: EXPOSE yourself - LXXI

    Quote Originally Posted by Leong23 View Post
    i thot you love them???????
    no!!!!!!!!

  4. #784
    Member
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Yishun, Singapore
    Posts
    590

    Default Re: EXPOSE yourself - LXXI

    go sleep liao night night

  5. #785
    Senior Member Leong23's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    within myself
    Posts
    3,186

    Default Re: EXPOSE yourself - LXXI

    Quote Originally Posted by sheree View Post
    go sleep liao night night
    ok ok....good night.


  6. #786
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - LXXI

    Quote Originally Posted by LomoPhotographer View Post
    heyheyheyheyhey o
    does anybody remember that riotvan(dare not call her van still not so familiar ><)
    that she say there will be a cat photography, some kind of exhibition at one of the museums?

    I CAN'T REMEMBER WHERE IT IS BUT I REMEMBER IT IS AROUND THIS PERIOD


    yes you can call me van LOL

  7. #787

    Default Re: EXPOSE yourself - LXXI

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    yes you can call me van LOL
    not koala???
    Dreams at Photoaid! Contact me, pls!

  8. #788
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - LXXI

    Quote Originally Posted by Tupi Guy View Post
    not koala???

    i think only nai meh calls me that

    he is kkj

  9. #789

    Default Re: EXPOSE yourself - LXXI

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    i think only nai meh calls me that

    he is kkj
    LOL, Cos he is special one mah, he is the master, he is the emperor leh and he is GOAT lor!
    Dreams at Photoaid! Contact me, pls!

  10. #790
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - LXXI

    Quote Originally Posted by Tupi Guy View Post
    LOL, Cos he is special one mah, he is the master, he is the emperor leh and he is GOAT lor!



  11. #791

    Default Re: EXPOSE yourself - LXXI

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    i think only nai meh calls me that

    he is kkj
    not just koala lor

    still got luohanwana, kkj, etc got so many names for you is lub

  12. #792

    Default Re: EXPOSE yourself - LXXI

    Quote Originally Posted by Tupi Guy View Post
    LOL, Cos he is special one mah, he is the master, he is the emperor leh and he is GOAT lor!
    ...

    ...

    ex emperor la

    you don't suan me cos you are new emperor, i will get brett to stick emo sticky bread all over your door, over your shoes, until you walk also got bread feeling

  13. #793
    Member
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Yishun, Singapore
    Posts
    590

    Default Re: EXPOSE yourself - LXXI

    lol ever since the brotherhood thread came up, this thread quieter

  14. #794

    Default Re: EXPOSE yourself - LXXI

    Quote Originally Posted by sheree View Post
    lol ever since the brotherhood thread came up, this thread quieter


    that happened the last time also

  15. #795

    Default Re: EXPOSE yourself - LXXI

    but it's ok! we still own other people!

  16. #796
    Member
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Yishun, Singapore
    Posts
    590

    Default Re: EXPOSE yourself - LXXI

    Quote Originally Posted by night86mare View Post


    that happened the last time also

    the power of the ming is too strong........

  17. #797
    Senior Member luna_sea83's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    East
    Posts
    1,294

    Default Re: EXPOSE yourself - LXXI

    the force is strong over the ming side

  18. #798

    Default Re: EXPOSE yourself - LXXI

    Quote Originally Posted by sheree View Post
    the power of the ming is too strong........
    Quote Originally Posted by luna_sea83 View Post
    the force is strong over the ming side
    of course, we came later, more modern, but more productive

    now the only one that can overtake is qing

  19. #799
    Member
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Yishun, Singapore
    Posts
    590

    Default Re: EXPOSE yourself - LXXI

    qing?
    qing shi huang period?? haha

  20. #800

    Default Re: EXPOSE yourself - LXXI

    Quote Originally Posted by sheree View Post
    qing?
    qing shi huang period?? haha
    nah, 清朝 came right after 明朝 .. which came quite a while after 唐朝 . i think. can't be bothered to google

    what i generally remember is based on wuxia novels by 金庸.. and there is a 反清复明 segment

    ok if you don't get what i'm saying in the second line, ignore me
    Last edited by night86mare; 16th July 2009 at 01:50 PM.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •