Page 46 of 50 FirstFirst ... 2136414445464748 ... LastLast
Results 901 to 920 of 987

Thread: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 10

  1. #901
    Senior Member jlkk76's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Tampines
    Posts
    2,148

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 10

    Quote Originally Posted by Ninja23XX View Post
    Nope, still saving.

    GMAN
    no new BBB meh??

  2. #902

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 10

    haha jimmy.. you want bbb? i selling my ipodtouch 8gb away.. brandnew box havent open.. i got it with my macbookpro.. and i got iphone already..so anybody want?

  3. #903
    Member
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Woodlands
    Posts
    308

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 10

    Quote Originally Posted by RyanG View Post
    Not me lah. Lol.

    Raylen is flying to Aussie for studies this Sunday.
    and.....he is study GEOGRAPHY!!!!!!

  4. #904
    Member
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Bukit Panjang
    Posts
    58

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 10

    Quote Originally Posted by RyanG View Post
    Bro. It slowed down a lot. Like kena accident lidat. Traffic jam.

    Anyway, ur tee is still with me. Lol!

    Saw ur NDP shots. You're part of the org comm?
    Sorry about the delay for the Tee... been extremely busy with the work... am now doing 3 persons job...

    anyway, i am not in the org committee, but i am there for medical coverage... in case got ppl faint... haha

    and the BBB virus struck me... just bought a 70 - 300 F4 - 5.6 non IS lens for this coming sat NDP again... haha
    Last edited by loserow; 7th July 2009 at 01:57 AM.

  5. #905
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Under the Stars
    Posts
    2,122

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 10

    Quote Originally Posted by loserow View Post
    Sorry about the delay for the Tee... been extremely busy with the work... am now doing 3 persons job...

    anyway, i am not in the org committee, but i am there for medical coverage... in case got ppl faint... haha

    and the BBB virus struck me... just bought a 70 - 300 F4 - 5.6 non IS lens for this coming sat NDP again... haha
    No problem. I can hold for you until you are free to meet up. =)

    Woo. Medical coverage. You are a medic from RCS?

    I'm waiting for my fren to confirm if he can get me a ticket. He's part of the marching contigent.

  6. #906
    Member
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Bukit Panjang
    Posts
    58

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 10

    Quote Originally Posted by RyanG View Post
    No problem. I can hold for you until you are free to meet up. =)

    Woo. Medical coverage. You are a medic from RCS?

    I'm waiting for my fren to confirm if he can get me a ticket. He's part of the marching contigent.
    This year NDP quite nice... should go... lots photo oppounities...

  7. #907
    Member Raylen's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Hougang, Singapore
    Posts
    745

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 10

    Wah, suddenly so much discussion about me...

    Quote Originally Posted by RyanG View Post
    Not me lah. Lol.

    Raylen is flying to Aussie for studies this Sunday.
    Yup, going there to study. My flight is at 835pm, but I think I'll be there by 5 plus.

    Quote Originally Posted by vpsk01 View Post
    and.....he is study GEOGRAPHY!!!!!!

  8. #908
    Senior Member velasco's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    PARISris , Singapore
    Posts
    2,627

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 10

    i want tix if anyone can get lol

    raylen, wow pursuing geography. thats my main passion & dream until i got an E last A level lol.

  9. #909
    Member
    Join Date
    May 2009
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    144

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 10

    when are u guy going for the farewell shoot?
    i'm new to photography but willing to learn.

  10. #910
    Senior Member velasco's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    PARISris , Singapore
    Posts
    2,627

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 10

    Quote Originally Posted by Ninja23XX View Post
    Nope, still saving.

    GMAN
    oh, its below 300 right? im buying this sat, you think its worth it?

    i tried googling for sample shots still no luck

  11. #911
    Member
    Join Date
    May 2009
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    144

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 10

    Quote Originally Posted by velasco View Post
    oh, its below 300 right? im buying this sat, you think its worth it?

    i tried googling for sample shots still no luck
    are u in anyway talking abt the nissin Di622.if it is so, i have seen my friend uses it. and the lighting seem not bad... i also getting it this sunday.
    i'm new to photography but willing to learn.

  12. #912
    Senior Member velasco's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    PARISris , Singapore
    Posts
    2,627

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 10

    Quote Originally Posted by minzhui View Post
    are u in anyway talking abt the nissin Di622.if it is so, i have seen my friend uses it. and the lighting seem not bad... i also getting it this sunday.
    yup

    generally, the reviews are positive. Not sure about the slow recycle time though but i think for weddings, it should not be much of a problem. Its now 250bucks only whee.

    all the die-hard nikon/canonians just dismiss this flash as a junk tho

  13. #913

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 10

    Quote Originally Posted by minzhui View Post
    are u in anyway talking abt the nissin Di622.if it is so, i have seen my friend uses it. and the lighting seem not bad... i also getting it this sunday.
    Works pretty well, just that it doesn't really match up to Canon's Speedlite for high-speed sync. Other than that, its a pretty nice piece of flash.
    Last edited by Yoh; 7th July 2009 at 10:32 AM.
    P e r s p e c t i v e

  14. #914
    Member
    Join Date
    May 2009
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    144

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 10

    Quote Originally Posted by Yoh View Post
    Works pretty well, just that it doesn't really match up to Canon's Speedlite for high-speed sync. Other than that, its a pretty nice piece of flash.
    well i guess it is pretty gd for just a starter..
    i'm new to photography but willing to learn.

  15. #915

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 10

    Quote Originally Posted by minzhui View Post
    well i guess it is pretty gd for just a starter..
    It is pretty good for its price. And it can be used as slave flash too.
    P e r s p e c t i v e

  16. #916

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 10

    Quote Originally Posted by Raylen View Post
    Wah, suddenly so much discussion about me...



    Yup, going there to study. My flight is at 835pm, but I think I'll be there by 5 plus.



    HAHA of course waad u flying off to study lehh

    SOOO who is up for changi airport SSS cum Raylen send-off?!? as of now i'm free on sunday so i'll prob be going =D
    Gripped 450D | 18-55 IS | 55-250 IS | 50 f1.8 | 580 EX II

  17. #917
    Member
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    In The Shadows
    Posts
    1,230

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 10

    Quote Originally Posted by deepster View Post
    haha jimmy.. you want bbb? i selling my ipodtouch 8gb away.. brandnew box havent open.. i got it with my macbookpro.. and i got iphone already..so anybody want?
    Kinda late. I got my ipod touch 32GB with my imac. Haha.


    GMAN

  18. #918
    Member
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    In The Shadows
    Posts
    1,230

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 10

    Quote Originally Posted by vpsk01 View Post
    and.....he is study GEOGRAPHY!!!!!!
    I have no idea who is raylen. Haha. Sorry. Haven't been here for long.

    GMAN

  19. #919
    Member
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    In The Shadows
    Posts
    1,230

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 10

    Quote Originally Posted by velasco View Post
    oh, its below 300 right? im buying this sat, you think its worth it?

    i tried googling for sample shots still no luck
    It's a pretty good flash. $250. But i'm still saving up first.

    My priority is to get a 50D + 24-105 + 70-200 F2.8 IS at the end of the year.

    I'm waiting for the 60D to come out then i can decide on either 60D or 50D. Haha.

    Now i have my mac, photoediting is so much more fun. Getting Aperture 2 as well.


    GMAN

  20. #920

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 10

    Quote Originally Posted by velasco View Post
    yup

    generally, the reviews are positive. Not sure about the slow recycle time though but i think for weddings, it should not be much of a problem. Its now 250bucks only whee.

    all the die-hard nikon/canonians just dismiss this flash as a junk tho
    Just FYI, I got it at RM450 including free delivery (Malaysia).
    I am stuck in an expensive hobby, but yet not willing to save myself

Page 46 of 50 FirstFirst ... 2136414445464748 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •