Page 41 of 50 FirstFirst ... 163136394041424346 ... LastLast
Results 801 to 820 of 993

Thread: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 9

  1. #801
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Under the Stars
    Posts
    2,122

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 9

    Quote Originally Posted by minzhui View Post
    haha...ask ur friend to pay the L as the payment la...
    By inviting me to cover this event, I have to give him lotsa thanks alrdy. It opens me to more opportunities to photography works/assignments in the near future.

    Of course, I will not forget about you guys but have to show me something so that I can show to my friend then I can take you guys on with me. Yeah? Good hor.

  2. #802
    Senior Member velasco's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    PARISris , Singapore
    Posts
    2,627

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 9

    wah thats good, i wanna try shooting events one day but my work so graphicy, if you know what i mean. lol.

  3. #803
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Under the Stars
    Posts
    2,122

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 9

    Quote Originally Posted by velasco View Post
    wah thats good, i wanna try shooting events one day but my work so graphicy, if you know what i mean. lol.
    Yup.

    Events photography technically dunnit to PP or only minimal. It's about photo journalism. Unless the ad agency picks a few for magazine, then those will have to edit for prints. But that's another story.

  4. #804
    Senior Member velasco's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    PARISris , Singapore
    Posts
    2,627

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 9

    anyone can recommend me a good/cheap printing service that does photo enlargement of old develops?

    btw i guess im going zoo to test out the new lens on wednesday yippee. the 55-250 lens should produce wonders right? neyheheh
    Last edited by velasco; 8th June 2009 at 05:12 PM.

  5. #805
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Under the Stars
    Posts
    2,122

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 9

    Quote Originally Posted by velasco View Post
    anyone can recommend me a good/cheap printing service that does photo enlargement of old develops?

    btw i guess im going zoo to test out the new lens on wednesday yippee. the 55-250 lens should produce wonders right? neyheheh
    Wonders? You are asking too much from the lens. How about this? It's all in the eyes of the beholder. Haha! xhui, sorrie ah. I use your tagline.

  6. #806
    Senior Member jlkk76's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Tampines
    Posts
    2,148

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 9

    Quote Originally Posted by RyanG View Post
    Yup.

    Events photography technically dunnit to PP or only minimal. It's about photo journalism. Unless the ad agency picks a few for magazine, then those will have to edit for prints. But that's another story.
    wonder mine can make it bor?

    guess i'm only fit to be .....

  7. #807
    Senior Member jlkk76's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Tampines
    Posts
    2,148

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 9

    Quote Originally Posted by velasco View Post
    anyone can recommend me a good/cheap printing service that does photo enlargement of old develops?

    btw i guess im going zoo to test out the new lens on wednesday yippee. the 55-250 lens should produce wonders right? neyheheh
    show us something diff..

  8. #808
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Under the Stars
    Posts
    2,122

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 9

    Quote Originally Posted by jlkk76 View Post
    wonder mine can make it bor?

    guess i'm only fit to be .....
    You got take your company events before right. If can then you show me privately loh.

  9. #809
    Senior Member jlkk76's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Tampines
    Posts
    2,148

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 9

    Quote Originally Posted by RyanG View Post
    You got take your company events before right. If can then you show me privately loh.
    mine is an outdoor event...dat time i was still very raw..

  10. #810
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Under the Stars
    Posts
    2,122

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 9

    Quote Originally Posted by jlkk76 View Post
    mine is an outdoor event...dat time i was still very raw..
    Raw doesn't mean you are not good mah.

    Events photography is a good start to go with. I don't work in the corporate world and the only time I get to shoot big or corporate events is either by invitations or church events.

    Events covers both indoors and outdoors.

  11. #811
    Senior Member scud's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Singapore
    Posts
    1,808

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 9

    woah.. suddenly all starting to shoot events..

  12. #812
    Member ramian's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Yio Chu Kang
    Posts
    90

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 9

    Quote Originally Posted by RyanG View Post
    My goodness.

    I am going to cover this massive event starting tomorrow.

    http://www.ad-tech.com/singapore/adtech_singapore.aspx
    Wah! Very good opportunity bro. This could be the thing to push you 1 level up to the pro-leagues.
    Congrats and jia you!!

  13. #813
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Under the Stars
    Posts
    2,122

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 9

    Quote Originally Posted by scud View Post
    woah.. suddenly all starting to shoot events..
    Started awhile back but tomorrow is a whole new level for me. Rubbing shoulders with SPH and international photojournalists.

  14. #814
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Under the Stars
    Posts
    2,122

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 9

    Quote Originally Posted by ramian View Post
    Wah! Very good opportunity bro. This could be the thing to push you 1 level up to the pro-leagues.
    Congrats and jia you!!
    Thanks bro. I hoped I can make the cut. Actually, this is some opportunity that I had been thinking to get some kind of exposure for. Thank God for my friend's invitation.

  15. #815
    Senior Member scud's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Singapore
    Posts
    1,808

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 9

    Quote Originally Posted by RyanG View Post
    Started awhile back but tomorrow is a whole new level for me. Rubbing shoulders with SPH and international photojournalists.
    this kinda a event is not really demanding. just enjoy yourself.

  16. #816
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Under the Stars
    Posts
    2,122

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 9

    Quote Originally Posted by scud View Post
    this kinda a event is not really demanding. just enjoy yourself.
    I hoped not. Haha!

    But those are pros. I using my measely 450D. Haha!

  17. #817
    Senior Member NovJoe's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    ~Sunny Little Island~
    Posts
    5,651

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 9

    Quote Originally Posted by RyanG View Post
    I hoped not. Haha!

    But those are pros. I using my measely 450D. Haha!
    Don't worry about the big guns around you. You have level up liao .

  18. #818
    Senior Member scud's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Singapore
    Posts
    1,808

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 9

    Quote Originally Posted by RyanG View Post
    I hoped not. Haha!

    But those are pros. I using my measely 450D. Haha!
    aiyo... that cam paid by u one ley..
    they using company's cam .. different ma

  19. #819
    Senior Member scud's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Singapore
    Posts
    1,808

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 9

    just make sure u get the shot u wanted can liao, the rest doesnt matter.

  20. #820

    Default Re: Canon EOS 450D Club -TCSS Lim Kopi Session: Season 9

    Quote Originally Posted by RyanG View Post
    Wonders? You are asking too much from the lens. How about this? It's all in the eyes of the beholder. Haha! xhui, sorrie ah. I use your tagline.
    no problem! btw, all the best in your MEGA event-opportunity!!!! I mean it! jia yous!!
    Licence to shoot.

Page 41 of 50 FirstFirst ... 163136394041424346 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •