Page 24 of 51 FirstFirst ... 14192223242526293449 ... LastLast
Results 461 to 480 of 1013

Thread: Revographers Season II | The Kopitiam Informal Chat Thread !

  1. #461
    Member chuaboonkiat's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Singapore, tiong bahru estate
    Posts
    216

    Default Re: Revographers Season II | The Kopitiam Informal Chat Thread !

    Quote Originally Posted by lamergod View Post
    haha i juz got new tripod so i wanna try out.I told u yesterday norman
    new tripod ar? wha my tripod kns one lei, how to fight!
    Nikon D60 Multiply Bukit Merah Secondary School

  2. #462
    Member lamergod's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Fratton Park, Portsmouth
    Posts
    1,511

    Default Re: Revographers Season II | The Kopitiam Informal Chat Thread !

    Quote Originally Posted by NormanTan View Post
    stick on ur butt? -.-! where u going to stick sia..HAHA put on stick and lift it up?HAHA!
    haix
    i send u a pic on msn

  3. #463
    Member
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    337

    Default Re: Revographers Season II | The Kopitiam Informal Chat Thread !

    Quote Originally Posted by lamergod View Post
    they reply my pm say no stock now i tink i juz go ms buy third party 1 can liao
    HAHA phottix oso 3rd party..LOL!
    Nikon D300|MB-D10|Nikon F2|Nikon 24-70mm f2.8G ED|Nikon 70-210mm f/4-5.6 AF-D|SB-80DX|Next:70-200mm

  4. #464
    Member
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    337

    Default Re: Revographers Season II | The Kopitiam Informal Chat Thread !

    Quote Originally Posted by chuaboonkiat View Post
    new tripod ar? wha my tripod kns one lei, how to fight!
    New tripod means good meh?
    Nikon D300|MB-D10|Nikon F2|Nikon 24-70mm f2.8G ED|Nikon 70-210mm f/4-5.6 AF-D|SB-80DX|Next:70-200mm

  5. #465
    Member
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Farrer Park
    Posts
    989

    Default Re: Revographers Season II | The Kopitiam Informal Chat Thread !

    Quote Originally Posted by NormanTan View Post
    LOL! nices.. but how did u do the spot light feeling?LOL bring strobe?
    yapz... u r right.


    and omgz. 1/2 hr over, increase by 4 pages nbz...
    tSkye shoots whatever comes tSkye's way... | 5D2, 1224, 16FE, 35L, 1.4xTC, 300L

  6. #466
    Member lamergod's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Fratton Park, Portsmouth
    Posts
    1,511

    Default Re: Revographers Season II | The Kopitiam Informal Chat Thread !

    Quote Originally Posted by NormanTan View Post
    New tripod means good meh?
    eh mine solid solid 1 ok aluminium1 leh later his 1 carbon fiber i sian liao

  7. #467
    Member chuaboonkiat's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Singapore, tiong bahru estate
    Posts
    216

    Default Re: Revographers Season II | The Kopitiam Informal Chat Thread !

    Quote Originally Posted by NormanTan View Post
    New tripod means good meh?
    my tripod is the cheapo one
    Nikon D60 Multiply Bukit Merah Secondary School

  8. #468
    Member lamergod's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Fratton Park, Portsmouth
    Posts
    1,511

    Default Re: Revographers Season II | The Kopitiam Informal Chat Thread !

    Quote Originally Posted by chuaboonkiat View Post
    my tripod is the cheapo one
    i aalso got cheeapo tripod is B-setting give me 1

  9. #469
    Member
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    337

    Default Re: Revographers Season II | The Kopitiam Informal Chat Thread !

    Quote Originally Posted by lamergod View Post
    eh mine solid solid 1 ok aluminium1 leh later his 1 carbon fiber i sian liao
    LOL! ya.. LOL! than u sure siian half..haha mine oso alu.. can last longer..
    Quote Originally Posted by tSkye View Post
    yapz... u r right.


    and omgz. 1/2 hr over, increase by 4 pages nbz...
    Cool! i oso wan to buy strobe
    Nikon D300|MB-D10|Nikon F2|Nikon 24-70mm f2.8G ED|Nikon 70-210mm f/4-5.6 AF-D|SB-80DX|Next:70-200mm

  10. #470
    Member
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    337

    Default Re: Revographers Season II | The Kopitiam Informal Chat Thread !

    Quote Originally Posted by lamergod View Post
    i aalso got cheeapo tripod is B-setting give me 1
    What is B-setting?
    Nikon D300|MB-D10|Nikon F2|Nikon 24-70mm f2.8G ED|Nikon 70-210mm f/4-5.6 AF-D|SB-80DX|Next:70-200mm

  11. #471
    Member lamergod's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Fratton Park, Portsmouth
    Posts
    1,511

    Default Re: Revographers Season II | The Kopitiam Informal Chat Thread !

    Quote Originally Posted by NormanTan View Post
    What is B-setting?
    a guy

  12. #472
    Member
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    337

    Default Re: Revographers Season II | The Kopitiam Informal Chat Thread !

    Quote Originally Posted by lamergod View Post
    a guy
    o.O who is he? y he give u eh?
    Nikon D300|MB-D10|Nikon F2|Nikon 24-70mm f2.8G ED|Nikon 70-210mm f/4-5.6 AF-D|SB-80DX|Next:70-200mm

  13. #473
    Member lamergod's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Fratton Park, Portsmouth
    Posts
    1,511

    Default Re: Revographers Season II | The Kopitiam Informal Chat Thread !

    Quote Originally Posted by NormanTan View Post
    o.O who is he? y he give u eh?
    coz i ask politely

  14. #474
    Member
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Farrer Park
    Posts
    989

    Default Re: Revographers Season II | The Kopitiam Informal Chat Thread !

    NormanTan: Ask Afiend, he has a thread somewhere in Mass Sales that offers a strobe for $700.
    tSkye shoots whatever comes tSkye's way... | 5D2, 1224, 16FE, 35L, 1.4xTC, 300L

  15. #475
    Member
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    337

    Default Re: Revographers Season II | The Kopitiam Informal Chat Thread !

    Quote Originally Posted by tSkye View Post
    NormanTan: Ask Afiend, he has a thread somewhere in Mass Sales that offers a strobe for $700.
    elitechrome?
    Nikon D300|MB-D10|Nikon F2|Nikon 24-70mm f2.8G ED|Nikon 70-210mm f/4-5.6 AF-D|SB-80DX|Next:70-200mm

  16. #476
    Member
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Farrer Park
    Posts
    989

    Default Re: Revographers Season II | The Kopitiam Informal Chat Thread !

    jinnnn beiiiii
    tSkye shoots whatever comes tSkye's way... | 5D2, 1224, 16FE, 35L, 1.4xTC, 300L

  17. #477
    Member
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    337

    Default Re: Revographers Season II | The Kopitiam Informal Chat Thread !

    Quote Originally Posted by tSkye View Post
    jinnnn beiiiii
    hmm~ the power constant? WB leh?
    Nikon D300|MB-D10|Nikon F2|Nikon 24-70mm f2.8G ED|Nikon 70-210mm f/4-5.6 AF-D|SB-80DX|Next:70-200mm

  18. #478
    Member
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Farrer Park
    Posts
    989

    Default Re: Revographers Season II | The Kopitiam Informal Chat Thread !

    Not as bad as one would expect la. WB i think 4700 to 5500 flux

    at least it costs as much as a flash
    tSkye shoots whatever comes tSkye's way... | 5D2, 1224, 16FE, 35L, 1.4xTC, 300L

  19. #479

    Default Re: Revographers Season II | The Kopitiam Informal Chat Thread !

    Quote Originally Posted by NormanTan View Post
    New tripod means good meh?
    Nikon original tripod consider good?
    haha
    D60 | 35 f/1.8 | Primes only :)
    Founder of Revographers

  20. #480
    Member chuaboonkiat's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Singapore, tiong bahru estate
    Posts
    216

    Default Re: Revographers Season II | The Kopitiam Informal Chat Thread !

    Quote Originally Posted by shadowpartner View Post
    Nikon original tripod consider good?
    haha
    msn tlk to norman
    Nikon D60 Multiply Bukit Merah Secondary School

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •