Page 14 of 51 FirstFirst ... 491213141516192439 ... LastLast
Results 261 to 280 of 1018

Thread: EXPOSE yourself - LIX

  1. #261

    Default Re: EXPOSE yourself - LIX

    Quote Originally Posted by cowmera View Post
    O HAI~~


    My CS4 book has arrived!

    Always got stock.
    hahahaha


    MacBook PRO always also got STOCK!!!! hahahaha
    Dreams at Photoaid! Contact me, pls!

  2. #262
    Member
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Behind you
    Posts
    248

    Default Re: EXPOSE yourself - LIX

    Quote Originally Posted by Royaux View Post
    BBB...

    BBB already. Cheaper than s'pore.

    Quote Originally Posted by luna_sea83 View Post


    Quote Originally Posted by Leong23 View Post
    so blessed.

    We are always blessed.
    I'm a cow with a camera

  3. #263
    Member
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Behind you
    Posts
    248

    Default Re: EXPOSE yourself - LIX

    Quote Originally Posted by Tupi Guy View Post
    hahahaha


    MacBook PRO always also got STOCK!!!! hahahaha

    You BBB for me?
    I'm a cow with a camera

  4. #264

    Default Re: EXPOSE yourself - LIX

    Quote Originally Posted by Tupi Guy View Post
    OIC!

    Hm...... Autocad? I dun use that. I know Mac can use 3D studio Max
    yah, i need to use autocad and autocad architecture. so i might as well buy a windows os laptop ~
    carbonmade
    mαke.believe

  5. #265

    Default Re: EXPOSE yourself - LIX

    Quote Originally Posted by cowmera View Post
    You BBB for me?
    Pearl Jie Jie is getting ALL OF US one MacBOOK Pro EACH!

    Hm.... Pearl jie jie, i help u save money cos u need not get for me as i have one liao
    Dreams at Photoaid! Contact me, pls!

  6. #266

    Default Re: EXPOSE yourself - LIX

    Quote Originally Posted by Royaux View Post
    yah, i need to use autocad and autocad architecture. so i might as well buy a windows os laptop ~
    oic, then GO BBB la
    Dreams at Photoaid! Contact me, pls!

  7. #267

    Default Re: EXPOSE yourself - LIX

    Morning people!

    Ok, I finally know who is ginger liao 7 pages, I read them all

    Anyway pearl, Sony TT for u? Very sexy laptop

  8. #268

    Default Re: EXPOSE yourself - LIX

    Quote Originally Posted by Tupi Guy View Post
    oic, then GO BBB la
    school semester want to end already bbb for what !
    wait until july then buy.
    carbonmade
    mαke.believe

  9. #269
    Senior Member Leong23's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    within myself
    Posts
    3,186

    Default Re: EXPOSE yourself - LIX

    Quote Originally Posted by Royaux View Post
    used to want but don't want liao. not compatible with autocad software, need to run windows on mac then can use so troublesome. lucky haven't buy yet.
    School still use autocad.......now in the market, many company start to use macrostation instead......

  10. #270
    Senior Member luna_sea83's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    East
    Posts
    1,294

    Default Re: EXPOSE yourself - LIX

    roro gonna BBB again,

    pearly jiejie no need for me too, i got macbook but not pro nia

  11. #271

    Default Re: EXPOSE yourself - LIX

    Quote Originally Posted by evo-lution View Post
    Morning people!

    Ok, I finally know who is ginger liao 7 pages, I read them all
    WOW, you power lor! hahaha

    Ya lor, hope Ginger is fine and healthy wondering how big Ginger is now.....
    Dreams at Photoaid! Contact me, pls!

  12. #272

    Default Re: EXPOSE yourself - LIX

    Quote Originally Posted by luna_sea83 View Post
    roro gonna BBB again,

    pearly jiejie no need for me too, i got macbook but not pro nia
    My gf just got a Macbook too

    Apple is healthy! hahahaa
    Dreams at Photoaid! Contact me, pls!

  13. #273
    Senior Member zac08's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    East
    Posts
    11,755

    Default Re: EXPOSE yourself - LIX

    Quote Originally Posted by Tupi Guy View Post
    WOW, you power lor! hahaha

    Ya lor, hope Ginger is fine and healthy wondering how big Ginger is now.....
    Isn't Ginger with Von?
    Michael Lim
    My Flickr Site

  14. #274

    Default Re: EXPOSE yourself - LIX

    Quote Originally Posted by Leong23 View Post
    School still use autocad.......now in the market, many company start to use macrostation instead......
    that one the the basics mah, no choice die also must do because is one of the subject.
    carbonmade
    mαke.believe

  15. #275

    Default Re: EXPOSE yourself - LIX

    Quote Originally Posted by Tupi Guy View Post
    WOW, you power lor! hahaha

    Ya lor, hope Ginger is fine and healthy wondering how big Ginger is now.....
    Probably quite big liao bah.... 6mths down the road or so....

  16. #276

    Default Re: EXPOSE yourself - LIX

    Quote Originally Posted by zac08 View Post
    Isn't Ginger with Von?
    no sound from him......

    Quote Originally Posted by evo-lution View Post
    Probably quite big liao bah.... 6mths down the road or so....
    ya, hope so. Cos no updates from Von after it send to the foster mummy there that time.

    Perhaps he is very busy with his stuff
    Dreams at Photoaid! Contact me, pls!

  17. #277
    Senior Member Leong23's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    within myself
    Posts
    3,186

    Default Re: EXPOSE yourself - LIX

    Quote Originally Posted by Royaux View Post
    that one the the basics mah, no choice die also must do because is one of the subject.
    The basic and command is almost the same, so no problem, just need 1-2 days to familarise if you have the basic.

  18. #278
    Senior Member zac08's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    East
    Posts
    11,755

    Default Re: EXPOSE yourself - LIX

    Btw, anyone got their film back so far??

    I just sent mine in today...
    Michael Lim
    My Flickr Site

  19. #279

    Default Re: EXPOSE yourself - LIX

    Quote Originally Posted by Tupi Guy View Post
    no sound from him......



    ya, hope so. Cos no updates from Von after it send to the foster mummy there that time.
    uhm i think derek himself dunno how is ginger now. but he is in good hands is all i know.
    carbonmade
    mαke.believe

  20. #280
    Senior Member Leong23's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    within myself
    Posts
    3,186

    Default Re: EXPOSE yourself - LIX

    Quote Originally Posted by zac08 View Post
    Btw, anyone got their film back so far??

    I just sent mine in today...
    collecting mine tmr.

Page 14 of 51 FirstFirst ... 491213141516192439 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •