Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 21 to 34 of 34

Thread: SSS Outing IV Singapore Supreme Court

  1. #21

    Default Re: SSS Outing IV Singapore Supreme Court

    please pm me your contact number for last call service ^^ or you can call on if your late or sth too thx ^^ since redsun is coming this outing will soon be flooded lol ^^
    Proudly Tangshooter--Nikon D90/18-105mm/f3.5-5.6g/50mm f1.4/SB-900!
    My Flickr Profile

  2. #22
    Senior Member xtemujin's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Singapura, Singapore
    Posts
    2,778

    Arrow Re: SSS Outing IV Singapore Supreme Court

    Here's a suggestion.

    Shoot on Sunday morning at the Supreme court, at 1500 hrs go for the St' Patrick march.

    http://www.clubsnap.com/forums/showthread.php?t=487092

  3. #23

    Default Re: SSS Outing IV Singapore Supreme Court

    lets the participants decide ^^ sat got no events but sun alot so yeah unless you wana chiong with me lol morning till 11pm ^^
    Proudly Tangshooter--Nikon D90/18-105mm/f3.5-5.6g/50mm f1.4/SB-900!
    My Flickr Profile

  4. #24
    Member chuaboonkiat's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Singapore, tiong bahru estate
    Posts
    216

    Default Re: SSS Outing IV Singapore Supreme Court

    hmm... i feel like going, but i got CCA in the morning, i dunno i can make it anot... I think i better dont register, New supreme court or old supreme court?
    Nikon D60 Multiply Bukit Merah Secondary School

  5. #25

    Default Re: SSS Outing IV Singapore Supreme Court

    the ufo + the 100yr old old 1 lol
    Proudly Tangshooter--Nikon D90/18-105mm/f3.5-5.6g/50mm f1.4/SB-900!
    My Flickr Profile

  6. #26

    Default Re: SSS Outing IV Singapore Supreme Court

    hey poon i can go hehe cya there bro

  7. #27
    Member
    Join Date
    May 2008
    Location
    Singapore
    Posts
    1,113

    Default Re: SSS Outing IV Singapore Supreme Court

    Quote Originally Posted by FireZ View Post
    hi peeps...was wondering....may i join in..er...pretty noob here..
    hence..my main is to learn from ur...
    seriously..noob as in...wanna learn abt white balance etc...soo.. while ur do adjusting..would appreciate if some1 can guide me while doin shootin..
    can can?..
    if possible..would like to join..else i scare i'm like disturbing sia..then not very nice le...
    Dude, read the post just a few post up from your post.

    Since you're lazy I'll quote it for you!
    sure for young and old newbie to pro flasher vs stobist all can lol

  8. #28

    Default Re: SSS Outing IV Singapore Supreme Court

    no la...i did read tat..haha
    jus tat...1st time joining mah...then not sure how you guys r...so....
    ya lor...
    so..to TS...i did pm u ya..my frenz n i joining...ok hoh?...coz no reply from you...
    cheers!

  9. #29
    Member
    Join Date
    May 2008
    Location
    Singapore
    Posts
    1,113

    Default Re: SSS Outing IV Singapore Supreme Court

    Quote Originally Posted by FireZ View Post
    no la...i did read tat..haha
    jus tat...1st time joining mah...then not sure how you guys r...so....
    ya lor...
    so..to TS...i did pm u ya..my frenz n i joining...ok hoh?...coz no reply from you...
    cheers!
    As long as you guys don't emo at a corner or spray paint the walls inside and it'll be okay

  10. #30

    Default Re: SSS Outing IV Singapore Supreme Court

    Curious about what goes on behind the doors of one of the civic district's most unique landmarks? Come join us from 14 March 2009 (10am - 6pm) as the Supreme Court of Singapore comes to life and opens its doors to visitors to see, learn and explore! Have your 'day in court' without being sued, summoned or subpoenaed!

    For Young to Old Newbie to Pro everyone is welcommed
    Date: 14 March 2009
    Time: 2pm ~ 6pm
    Place: The Supreme Court of Singapore

    Meeting Place: CityHall MRT Control Station @ 1.45

    participants please send contact to poondq thanks.

    Participants:

    1. PoonDQ (heres my contact 91838723)
    2.RedSUN (^^)
    3.YORICKO
    4.FireZ
    5.ice2big
    6.longchoo
    7.FireZ's Friend
    8.BengHui
    9.jeff84
    10.rainwhisper
    11. Billycadiz ;-}

    See you guys tomorrow!!
    ╬Pachelbel in D .357cal

  11. #31
    Member chuaboonkiat's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Singapore, tiong bahru estate
    Posts
    216

    Default Re: SSS Outing IV Singapore Supreme Court

    add me in pls
    Nikon D60 Multiply Bukit Merah Secondary School

  12. #32

    Default Re: SSS Outing IV Singapore Supreme Court

    Curious about what goes on behind the doors of one of the civic district's most unique landmarks? Come join us from 14 March 2009 (10am - 6pm) as the Supreme Court of Singapore comes to life and opens its doors to visitors to see, learn and explore! Have your 'day in court' without being sued, summoned or subpoenaed!

    For Young to Old Newbie to Pro everyone is welcommed
    Date: 14 March 2009
    Time: 2pm ~ 6pm
    Place: The Supreme Court of Singapore

    Meeting Place: CityHall MRT Control Station @ 1.45

    participants please send contact to poondq thanks.

    Participants:

    1. PoonDQ (heres my contact 91838723)
    2.RedSUN (^^)
    3.YORICKO
    4.FireZ
    5.ice2big
    6.longchoo
    7.FireZ's Friend
    8.BengHui
    9.jeff84
    10.rainwhisper
    11. Billycadiz ;-}
    12. chuaboonkiat

    Hey poon, I've sms you, pls reply for confirmation. tia.
    ╬Pachelbel in D .357cal

  13. #33
    Member
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    singapore
    Posts
    1,462

    Default Re: SSS Outing IV Singapore Supreme Court

    I comfirm cannont make it for tomorrow.So you guys enjoy and happy shooting.

  14. #34
    Member chuaboonkiat's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Singapore, tiong bahru estate
    Posts
    216

    Default Re: SSS Outing IV Singapore Supreme Court

    c u tmr at city hall mrt control station!
    Nikon D60 Multiply Bukit Merah Secondary School

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •