Page 21 of 51 FirstFirst ... 11161920212223263146 ... LastLast
Results 401 to 420 of 1003

Thread: EXPOSE yourself - XXXIV

  1. #401

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXIV

    Quote Originally Posted by Dream Merchant View Post

    FOOD! FOOD! FOOD!


    Did eeu say ... FOOD???

    http://www.sararemington.net/book1.html
    lol always so evil

    when i come back i throw all my minced pork at you


  2. #402

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXIV

    Quote Originally Posted by Dream Merchant View Post

    FOOD! FOOD! FOOD!


    Did eeu say ... FOOD???

    http://www.sararemington.net/book1.html
    those look goot
    carbonmade
    mαke.believe

  3. #403
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXIV

    Quote Originally Posted by night86mare View Post
    bbb

    10-20 >> 30

    10-20




  4. #404

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXIV

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    10-20



    stretch wrong part

    should stretch to look like tubger

    fisheye > 10-20

  5. #405

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXIV

    Quote Originally Posted by Royaux View Post
    its ok. i planning my to-get list

    1. Bag - Because current one got wear and tear
    2. Lens - 30mm or 10-20
    3. Tripod - this one i dunno
    Would definitely reco 10-20!

    Tripod ... ahh, quite complicated, but get the best you can afford without stinging else you face costly upgrades later on and untold encounters of frustrations along the way!

    Can help you zoom in on a good one that doesn't cost the earth.

  6. #406

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXIV

    Quote Originally Posted by night86mare View Post
    lol always so evil

    when i come back i throw all my minced pork at you

    I will CATCH and make WONDERFUL dishes ... just for eeu even tho eeu so evilz too mee!

  7. #407

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXIV

    Quote Originally Posted by Royaux View Post
    those look goot
    Sarah is an award winning food photographer at the tender age of 27. She studied cinematography before deciding to go into photography by assisting, and is a wonderfully warm and helpful person who would not hesitate to share her enthusiasm and commercial experience!
    Last edited by Dream Merchant; 3rd December 2008 at 11:36 PM.

  8. #408

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXIV

    Quote Originally Posted by Royaux View Post
    no need la, just that i want to do more shots like the one i posted
    besides, you don't need it for your project shoots meh.

    hogay. saturday evening meet you or something pass to you back the lens
    haha i need for the shoot lol

    hmmm saturday i got hawt date, friday can? solly!
    It is such a quiet thing to fall,
    But far more terrible is to admit it

  9. #409

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXIV

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    10-20



    WINZ - DE - BEEG HEAD!!!

  10. #410
    Senior Member Leong23's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    within myself
    Posts
    3,186

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXIV

    Quote Originally Posted by night86mare View Post
    lol always so evil

    Veri nias!!!!!!!!!

  11. #411
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXIV























  12. #412
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXIV

    Quote Originally Posted by night86mare View Post
    lol always so evil

    when i come back i throw all my minced pork at you




    nais! vanishing point

  13. #413
    Senior Member Leong23's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    within myself
    Posts
    3,186

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXIV

    Quote Originally Posted by Royaux View Post
    its ok. i planning my to-get list

    1. Bag - Because current one got wear and tear
    2. Lens - 30mm or 10-20
    3. Tripod - this one i dunno
    why 30mmf1.4......????? for portrait?????

    Then you must know why you need 85mmf1.4.


  14. #414

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXIV

    Quote Originally Posted by Leong23 View Post
    why 30mmf1.4......????? for portrait?????

    Then you must know why you need 85mmf1.4.

    LEONG'S POISON!!!!!

  15. #415

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXIV

    Quote Originally Posted by Dream Merchant View Post
    Would definitely reco 10-20!

    Tripod ... ahh, quite complicated, but get the best you can afford without stinging else you face costly upgrades later on and untold encounters of frustrations along the way!

    Can help you zoom in on a good one that doesn't cost the earth.
    i think the heaviest my set up will go to will be about D40+70-200+sb600 somewhere there
    Quote Originally Posted by vonlichenstein View Post
    haha i need for the shoot lol

    hmmm saturday i got hawt date, friday can? solly!
    ok lah, can lah. saturday no need suut bird liao
    carbonmade
    mαke.believe

  16. #416
    Member
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Behind you
    Posts
    248

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXIV

    Quote Originally Posted by night86mare View Post

    *sniff* *sniff* Smells of pee and puke! but nice photo
    I'm a cow with a camera

  17. #417

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXIV

    Quote Originally Posted by Leong23 View Post
    why 30mmf1.4......????? for portrait?????

    Then you must know why you need 85mmf1.4.

    http://farm4.static.flickr.com/3144/...f5c27867_o.jpg
    die liao
    carbonmade
    mαke.believe

  18. #418

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXIV

    Quote Originally Posted by Leong23 View Post
    why 30mmf1.4......????? for portrait?????

    Then you must know why you need 85mmf1.4.

    poison

    fatal poison

  19. #419

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXIV

    Quote Originally Posted by Royaux View Post
    i think the heaviest my set up will go to will be about D40+70-200+sb600 somewhere there


    ok lah, can lah. saturday no need suut bird liao
    Hmm ... eeu can borrow my studio tripod if you wan, but Tainted has my balls leh. OOPS! Has to gib me head leh. OOPS, ball-head. Arrrghhh! Yu need to contact Tainted to get my ball-head.

  20. #420

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXIV

    Quote Originally Posted by cowmera View Post
    *sniff* *sniff* Smells of pee and puke! but nice photo
    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    nais! vanishing point
    Quote Originally Posted by Leong23 View Post
    Veri nias!!!!!!!!!
    lol lol cowmera you win liao

    thanks guys

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •