Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 28

Thread: 6TH DEC 2008 SATURDAY "She's Li-Ting, She's Also Li-Ting" FASHION THEME II $40/Pax

  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Jurong West, Singapore, Singap
    Posts
    10,512

    Wink 6TH DEC 2008 SATURDAY "She's Li-Ting, She's Also Li-Ting" FASHION THEME II $40/Pax

    "She's Li-Ting, She's Also Li-Ting"
    FASHION THEME
    6TH Dec 2008 SATURDAY




    *Newbies are all welcome to join & you will get to learn something for sure & make new khakis for shoot nxt time*

    Shoot Details

    Theme: Fashion Wear x 2

    Date: 6TH DEC 2008 SATURDAY

    Time: 4pm to 6.30pm (include 1/2 hour resting time)

    Location : Will Release to Participants Only

    Models : 2 ====> *LiTing & LiTing*

    Light Refreshment Provided

    No of photographers : Max 12

    Price : $40 per pax

    If interested, Pls PM me or SMS me @ 98261028

    Below are the photos for this shoot



    Li Ting & Li Ting
    Credits to DanielC

  2. #2
    Member
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    新加坡
    Posts
    1,601

    Default Re: 6TH DEC 2008 SATURDAY "She's Li-Ting, She's Also Li-Ting" FASHION THEME II $40/Pa

    wah biang... all so good n nice models... soooo hard to choose sia...

    upz...
    我只是個陌生人 =x

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    -
    Posts
    3,914

    Default Re: 6TH DEC 2008 SATURDAY "She's Li-Ting, She's Also Li-Ting" FASHION THEME II $40/Pa

    Quote Originally Posted by wing oscar View Post
    wah biang... all so good n nice models... soooo hard to choose sia...

    upz...
    follow ur heart la bro...

    upz for organiser and the models
    Follow Me On Facebook [ SOHWAYNE ]

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Jurong West, Singapore, Singap
    Posts
    10,512

    Wink Re: 6TH DEC 2008 SATURDAY "She's Li-Ting, She's Also Li-Ting" FASHION THEME II $40/Pa

    Quote Originally Posted by wing oscar View Post
    wah biang... all so good n nice models... soooo hard to choose sia...

    upz...
    haa.. know u got a shoot in the morning liao.. so make tis afternoon to lure u .. haha.. lai bu lai?? hee

    Quote Originally Posted by sohwayne View Post
    follow ur heart la bro...

    upz for organiser and the models
    thanks bro!!

  5. #5
    Member
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    新加坡
    Posts
    1,601

    Default Re: 6TH DEC 2008 SATURDAY "She's Li-Ting, She's Also Li-Ting" FASHION THEME II $40/Pa

    Quote Originally Posted by sohwayne View Post
    follow ur heart la bro...

    upz for organiser and the models
    mine is liao... haha...

    Quote Originally Posted by mambostevie View Post
    haa.. know u got a shoot in the morning liao.. so make tis afternoon to lure u .. haha.. lai bu lai?? hee
    so u temp me with the double liting... lol...
    我只是個陌生人 =x

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Jurong West, Singapore, Singap
    Posts
    10,512

    Default Re: 6TH DEC 2008 SATURDAY "She's Li-Ting, She's Also Li-Ting" FASHION THEME II $40/Pa

    Quote Originally Posted by wing oscar View Post
    mine is liao... haha...



    so u temp me with the double liting... lol...
    haa.. can say so ba.. attempting to temp..haahaa.. ok la dun follow ya heart then..follow mambostevie..haa

  7. #7
    Member
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Anfield Road,Liverpool L4 0TH
    Posts
    1,657

    Default Re: 6TH DEC 2008 SATURDAY "She's Li-Ting, She's Also Li-Ting" FASHION THEME II $40/Pa

    棒!!!要来嗎???
    Sure know this shoot will come someday 1,and is true...
    拍照重要的不是尺度,而是照片帶給大家的感覺.

  8. #8
    Member
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Anfield Road,Liverpool L4 0TH
    Posts
    1,657

    Default Re: 6TH DEC 2008 SATURDAY "She's Li-Ting, She's Also Li-Ting" FASHION THEME II $40/Pa

    TingTingTingTing...I still owe you something right..
    拍照重要的不是尺度,而是照片帶給大家的感覺.

  9. #9
    Member Jimmy81's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Jurong West
    Posts
    1,542
    Blog Entries
    1

    Default Re: 6TH DEC 2008 SATURDAY "She's Li-Ting, She's Also Li-Ting" FASHION THEME II $40/Pa

    Upz for both litings

  10. #10
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Jurong West, Singapore, Singap
    Posts
    10,512

    Default Re: 6TH DEC 2008 SATURDAY "She's Li-Ting, She's Also Li-Ting" FASHION THEME II $40/Pa

    Quote Originally Posted by XiaoYang View Post
    棒!!!要来嗎???
    Sure know this shoot will come someday 1,and is true...
    zhen de ma.. u can predict tis.. haa.. GREAT MIND THINKS ALIKE!! haahaaa.. i oso predict xiaoyang will join tis shoot but dunno true or not.. hahaaha..

    [QUOTE=XiaoYang;4571295]TingTingTingTing...I still owe you something right..QUOTE]

    hmmm u talkin to ting or me?? u owe me alot pics.. hahaa.. so u better come..

    Quote Originally Posted by Jimmy81 View Post
    Upz for both litings
    thanks on behalf.. haha

  11. #11

    Default Re: 6TH DEC 2008 SATURDAY "She's Li-Ting, She's Also Li-Ting" FASHION THEME II $40/Pa

    Quote Originally Posted by wing oscar View Post
    wah biang... all so good n nice models... soooo hard to choose sia...

    upz...
    Still, you gotta choose, bro.

  12. #12
    Member
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    新加坡
    Posts
    1,601

    Default Re: 6TH DEC 2008 SATURDAY "She's Li-Ting, She's Also Li-Ting" FASHION THEME II $40/Pa

    Quote Originally Posted by mambostevie View Post
    haa.. can say so ba.. attempting to temp..haahaa.. ok la dun follow ya heart then..follow mambostevie..haa
    hmmm... bring my new toy to play around... hahaha...
    still pending.. =x

    Quote Originally Posted by leejay View Post
    Still, you gotta choose, bro.
    ya bro, still need to choose...
    u go, i go loz.... lol...
    need some advise from u on my new toy... lol...
    我只是個陌生人 =x

  13. #13
    Member
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Anfield Road,Liverpool L4 0TH
    Posts
    1,657

    Default Re: 6TH DEC 2008 SATURDAY "She's Li-Ting, She's Also Li-Ting" FASHION THEME II $40/Pa

    Quote Originally Posted by mambostevie View Post
    zhen de ma.. u can predict tis.. haa.. GREAT MIND THINKS ALIKE!! haahaaa.. i oso predict xiaoyang will join tis shoot but dunno true or not.. hahaaha..

    hmmm u talkin to ting or me?? u owe me alot pics.. hahaa.. so u better come..
    I can read what u thinking lol,just like that time e M&E shoot...
    168% will join,must support cos is your 1st shoot of Dec after you came back from "holiday".I owe u something,maybe u forgot already...
    拍照重要的不是尺度,而是照片帶給大家的感覺.

  14. #14
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Jurong West, Singapore, Singap
    Posts
    10,512

    Default Re: 6TH DEC 2008 SATURDAY "She's Li-Ting, She's Also Li-Ting" FASHION THEME II $40/Pa

    Updates

    1. Xiaoyang 168% cfm
    2. Wingoscar Pending
    3
    4
    5
    6

  15. #15
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Jurong West, Singapore, Singap
    Posts
    10,512

    Default Re: 6TH DEC 2008 SATURDAY "She's Li-Ting, She's Also Li-Ting" FASHION THEME II $40/Pa

    Updates

    1. Xiaoyang 168% cfm
    2. Wingoscar Pending
    3. KS
    4
    5
    6

  16. #16
    Member
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Tiong Bahru
    Posts
    993

    Default Re: 6TH DEC 2008 SATURDAY "She's Li-Ting, She's Also Li-Ting" FASHION THEME II $40/Pa

    up up upZZ for Stevie
    EOS 5DMkiii|17-40F4L|24-105f4L|70-200f4L IS|50f1.4|85f1.8|580EX II

  17. #17
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Jurong West, Singapore, Singap
    Posts
    10,512

    Default Re: 6TH DEC 2008 SATURDAY "She's Li-Ting, She's Also Li-Ting" FASHION THEME II $40/Pa

    Updates

    1. Xiaoyang 168% cfm
    2. Wingoscar Pending
    3. KS
    4. yumyum
    5
    6

    Quote Originally Posted by hammie View Post
    up up upZZ for Stevie
    thanks.. long time no see u.. how ya shoots with toys??

  18. #18
    Member
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Anfield Road,Liverpool L4 0TH
    Posts
    1,657

    Default Re: 6TH DEC 2008 SATURDAY "She's Li-Ting, She's Also Li-Ting" FASHION THEME II $40/Pa

    Yes,keep it coming..
    拍照重要的不是尺度,而是照片帶給大家的感覺.

  19. #19
    Member
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    sg In France currently
    Posts
    6

    Default Re: 6TH DEC 2008 SATURDAY "She's Li-Ting, She's Also Li-Ting" FASHION THEME II $40/Pa

    upz for u la bro..
    mi seldom post... haha

  20. #20
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Jurong West, Singapore, Singap
    Posts
    10,512

    Default Re: 6TH DEC 2008 SATURDAY "She's Li-Ting, She's Also Li-Ting" FASHION THEME II $40/Pa

    Quote Originally Posted by XiaoYang View Post
    Yes,keep it coming..

    YEAH 2 MORE SLOTS TO START!!!! support my double L.T!!!

    Quote Originally Posted by jsnowman View Post
    upz for u la bro..

    mi seldom post... haha
    haha.. thanks snowman.. christmas coming.. i see u will be busy.. assigning ya friends all over orchard road n stand there to let ppl take pics..

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •