Page 25 of 51 FirstFirst ... 15202324252627303550 ... LastLast
Results 481 to 500 of 1001

Thread: EXPOSE yourself - XXXII

  1. #481

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXII

    If that the case, why not jut post up a few?

  2. #482

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXII

    Quote Originally Posted by Dream Merchant View Post
    If that the case, why not jut post up a few?
    hogay i go upload first
    It is such a quiet thing to fall,
    But far more terrible is to admit it

  3. #483

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXII

    Quote Originally Posted by vonlichenstein View Post
    hogay i go upload first
    i just knew fy got LJ
    carbonmade
    mαke.believe

  4. #484

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXII

    EH CHOPE!

    i just looked at the dinner shots on my computer. the pictures are fine! lol it was just the camera LCD!

    but the day time shots in the open, those i had flare.
    It is such a quiet thing to fall,
    But far more terrible is to admit it

  5. #485

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXII

    OH KEWL!!!

    So glad for yu Vonnie! Saves yu TONNNNNSSSSSS of DI recovery work!

    Naw, post up peeks of chio bus and any guys in HAWT PEENK!!!

  6. #486

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXII

    Quote Originally Posted by Dream Merchant View Post
    OH KEWL!!!

    So glad for yu Vonnie! Saves yu TONNNNNSSSSSS of DI recovery work!

    Naw, post up peeks of chio bus and any guys in HAWT PEENK!!!
    Thanks!

    my brother was in hawt pink

    i looked like a gang member ala infernal affairs.

    hmmmm i'll sift through the photos later. must... resist... temptation....



    ok i go back to do my assignment now. 20 pages of gibberish to write!

    and then a few more slides to prepare and examples to find to teach my O So Worthy Peers later.
    It is such a quiet thing to fall,
    But far more terrible is to admit it

  7. #487
    Senior Member luna_sea83's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    East
    Posts
    1,294

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXII

    lol peer teaching? i having tht too later

  8. #488

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXII

    Quote Originally Posted by luna_sea83 View Post
    lol peer teaching? i having tht too later
    yeah. part of Problem Based Learning. zzz
    It is such a quiet thing to fall,
    But far more terrible is to admit it

  9. #489

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXII

    have fun
    i miss peer teaching with my old mtn class, damn fun
    carbonmade
    mαke.believe

  10. #490

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXII

    goo nai
    carbonmade
    mαke.believe

  11. #491
    Senior Member Leong23's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    within myself
    Posts
    3,186

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXII

    Quote Originally Posted by vonlichenstein View Post
    EH CHOPE!

    i just looked at the dinner shots on my computer. the pictures are fine! lol it was just the camera LCD!

    but the day time shots in the open, those i had flare.

  12. #492
    Senior Member Leong23's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    within myself
    Posts
    3,186

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXII

    Quote Originally Posted by Royaux View Post
    goo nai
    Good night.....sleep tight

    Heavy rain at western singapore

  13. #493

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXII

    g'night. no rain here at eastern singapore.

    only lots of midnight oil burning.
    It is such a quiet thing to fall,
    But far more terrible is to admit it

  14. #494
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXII

    Quote Originally Posted by night86mare View Post




    taken by a friend

    i'm tagged as it on facebook

    rofl rofl rofl rofl

  15. #495

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXII

    o hai lah-ling
    It is such a quiet thing to fall,
    But far more terrible is to admit it

  16. #496

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXII

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    rofl rofl rofl rofl

  17. #497
    Senior Member luna_sea83's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    East
    Posts
    1,294

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXII

    vannies!!

  18. #498

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXII

    Quote Originally Posted by night86mare View Post
    lol. jhdjxcchj,gg
    It is such a quiet thing to fall,
    But far more terrible is to admit it

  19. #499
    Senior Member zac08's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    East
    Posts
    11,755

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXII

    Hiya...

    I'm home
    Michael Lim
    My Flickr Site

  20. #500

    Default Re: EXPOSE yourself - XXXII

    Quote Originally Posted by vonlichenstein View Post
    lol. jhdjxcchj,gg
    he looks like he's wearing panties on his head

    he should

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •