Page 12 of 51 FirstFirst ... 271011121314172237 ... LastLast
Results 221 to 240 of 1005

Thread: EXPOSE yourself - XXIII

  1. #221
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII






    lol O HAIIIII

  2. #222
    Member/Tangshooter g-khoo's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Under your Blanket
    Posts
    2,027

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    LOL ZOMGWTFBBQ

    LOL WE NEVER TRY TAKE UPSAIDOWN PEEKTURE

    HIiiiiiii

  3. #223
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pasir Ris / Tampines
    Posts
    4,477

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by riotvan View Post




    wireless remote ftw!
    Quote Originally Posted by riotvan View Post





    lol O HAIIIII
    Nowadays PA so hardworking and loving... carry boss arnd and hug boss wan...

    Might be a love story in making, guys get ready cameras to prepare for a couple's love story TFCD... wahaha

  4. #224
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by g-khoo View Post
    LOL ZOMGWTFBBQ

    LOL WE NEVER TRY TAKE UPSAIDOWN PEEKTURE

    HIiiiiiii



    BUT GOTS TEH KISSING PICTURES LAWLLLL OMG SHHH



    Quote Originally Posted by kuantoh View Post
    Nowadays PA so hardworking and loving... carry boss arnd and hug boss wan...

    Might be a love story in making, guys get ready cameras to prepare for a couple's love story TFCD... wahaha


    yeah PA nowadays very good lor. HAHAHA.

    or maybe it's this PA only.

  5. #225

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by riotvan View Post





    lol O HAIIIII
    what is ur right hand doing

  6. #226
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by solar View Post
    what is ur right hand doing

    PRESSING THE WIRELESS REMOTE LA!

    AIYO!


    zz

  7. #227

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    PRESSING THE WIRELESS REMOTE LA!

    AIYO!


    zz
    HAHA

    seriously i cant c

  8. #228
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by solar View Post
    HAHA

    seriously i cant c

    wireless remote very small!


    LOL

  9. #229
    Member/Tangshooter g-khoo's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Under your Blanket
    Posts
    2,027

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    LOL

    you c**t C

    LOL

    omgcrudeokstop

  10. #230

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by g-khoo View Post
    LOL

    you c**t C

    LOL

    omgcrudeokstop


    i ish only gotch u in moi eyes

  11. #231
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pasir Ris / Tampines
    Posts
    4,477

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    BUT GOTS TEH KISSING PICTURES LAWLLLL OMG SHHH







    yeah PA nowadays very good lor. HAHAHA.

    or maybe it's this PA only.
    FWAH!!! Kissing... post post... but remember to blur out the face first... wahaha...

    I am happi for my PA buttie....

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    wireless remote very small!


    LOL
    Hmm... wireless remote small...

  12. #232

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    [CENTER]
    WOW..... so sweet ah!!!! Pre-F1 shoot out ah?! hahahaha
    Dreams at Photoaid! Contact me, pls!

  13. #233
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by kuantoh View Post
    FWAH!!! Kissing... post post... but remember to blur out the face first... wahaha...

    I am happi for my PA buttie....



    Hmm... wireless remote small...


    hahahahaahah blur out the face?



    Quote Originally Posted by Tupi Guy View Post
    WOW..... so sweet ah!!!! Pre-F1 shoot out ah?! hahahaha



    LOL OUTDOOR STUDIO LEH SEE ALL THE LIGHTS HAHAHHAA DAMN COOL BALLS

  14. #234

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    LOL OUTDOOR STUDIO LEH SEE ALL THE LIGHTS HAHAHHAA DAMN COOL BALLS
    ah? what outdoor studio???
    Dreams at Photoaid! Contact me, pls!

  15. #235
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by Tupi Guy View Post
    ah? what outdoor studio???

    imean, got like free studio setup with all the lights everything along the roads

  16. #236

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by riotvan View Post





    lol O HAIIIII


    wow so close!
    It is the camera, not the photographer.
    my flickr - adamloh.com

  17. #237

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    imean, got like free studio setup with all the lights everything along the roads
    hahahaha like that also can ah????
    Dreams at Photoaid! Contact me, pls!

  18. #238
    Member mojopy's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    bEdOk NoRtH
    Posts
    344

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by Dream Merchant View Post
    cum wan cum all!

    Join in da fun of an overnite outing dis wkend!!!
    wah... overnite is shag leh.
    i want to drive!!!!
    You are who you are. Shoot what you enjoy.
    PBase || Blog

  19. #239
    Member/Tangshooter g-khoo's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Under your Blanket
    Posts
    2,027

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by adamadam View Post
    wow so close!
    HI ADAM!

    SUP Yo

  20. #240

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by g-khoo View Post
    HI ADAM!

    SUP Yo
    YO NOTHING

    I WANNA PLAY

    zz
    It is the camera, not the photographer.
    my flickr - adamloh.com

Page 12 of 51 FirstFirst ... 271011121314172237 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •