Page 10 of 51 FirstFirst ... 589101112152035 ... LastLast
Results 181 to 200 of 1005

Thread: EXPOSE yourself - XXIII

  1. #181

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by maddyks View Post
    Yea she wants to BBB. Arrow me baskets. Too early for me to come to lab la (not as if I would come later anyway)
    whoops she. haha so what are you supposed to show them/do with them?
    It is such a quiet thing to fall,
    But far more terrible is to admit it

  2. #182
    Senior Member zac08's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    East
    Posts
    11,755

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Morning Maddy, Vannie, Vonnie and Bovie...

    only you guys around holding the fort for now?
    Michael Lim
    My Flickr Site

  3. #183

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by zac08 View Post
    Morning Maddy, Vannie, Vonnie and Bovie...

    only you guys around holding the fort for now?
    well now there's you

    i won't be here much longer, leaving at 12 to shoot an event at st james. zzz
    It is such a quiet thing to fall,
    But far more terrible is to admit it

  4. #184
    Member/Tangshooter g-khoo's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Under your Blanket
    Posts
    2,027

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    got me.

    but.

    i got stuff to do.





















    O HAI.

    Lawlz

  5. #185

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by g-khoo View Post
    got me.

    but.

    i got stuff to do.



    O HAI.

    Lawlz
    o hai!
    It is such a quiet thing to fall,
    But far more terrible is to admit it

  6. #186
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by g-khoo View Post
    got me.

    but.

    i got stuff to do.





















    O HAI.

    Lawlz


    o hai!



  7. #187
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pasir Ris / Tampines
    Posts
    4,477

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    o hai!


    Fwah!!!! Sexposed! So sweet... machiam 烈火战车

  8. #188

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    o hai!


    o.O why is there a car behind you pointed at you guys?



    haha so shweet! i ish jearous!
    It is such a quiet thing to fall,
    But far more terrible is to admit it

  9. #189
    Senior Member zac08's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    East
    Posts
    11,755

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Well.. all of us seem to be busy too...

    wonder who is the one who's gonna be the most free.... hehe
    Michael Lim
    My Flickr Site

  10. #190
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by vonlichenstein View Post
    o.O why is there a car behind you pointed at you guys?



    haha so shweet! i ish jearous!



    YEAH i dunno also. got another picture worse. the car just behind me. i've no idea why

  11. #191
    Member/Tangshooter Redsun's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Singapore
    Posts
    7,931

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    YEAH i dunno also. got another picture worse. the car just behind me. i've no idea why
    paparazzi

  12. #192
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pasir Ris / Tampines
    Posts
    4,477

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by Redsun View Post
    paparazzi
    鬼啊!!!

    Seeing DOUBLE!

  13. #193

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by kuantoh View Post
    鬼啊!!!

    Seeing DOUBLE!
    lol! kua tio kwee!


    alskjdoihjaindbjkadnf;
    It is such a quiet thing to fall,
    But far more terrible is to admit it

  14. #194
    Senior Member zac08's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    East
    Posts
    11,755

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Eerie leh...

    I want to see them they dun appear... haiz
    Michael Lim
    My Flickr Site

  15. #195
    Member/Tangshooter g-khoo's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Under your Blanket
    Posts
    2,027

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by vonlichenstein View Post
    o hai!
    Quote Originally Posted by vonlichenstein View Post
    o.O why is there a car behind you pointed at you guys?

    haha so shweet! i ish jearous!
    come come we all take peektures together

    I think the car nearly ranga when looking at us. Lolololol

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    YEAH i dunno also. got another picture worse. the car just behind me. i've no idea why
    cuz its the same car u-turn then come back and see moar
    then nearly ranga again also

    lolololol


    Quote Originally Posted by zac08 View Post
    Eerie leh...

    I want to see them they dun appear... haiz
    er why u wanna see them?

  16. #196
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII





    wireless remote ftw!

  17. #197
    Senior Member zac08's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    East
    Posts
    11,755

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by g-khoo View Post
    er why u wanna see them?
    Er....

    Curious... trying to prove that they dun exist... Been looking for the last 15 years or so... never got any sightings...

    Mebbe I'll do a haunted house photoshoot one of these days when I am free at night and have a car to spare.
    Michael Lim
    My Flickr Site

  18. #198

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by vonlichenstein View Post
    i haven't seen him online in a long while (maybe thats just cause i haven't been online at the right times.)


    hai lah-ling!!


    i ish wan to hepch wit orgynising teh outing dis wik N. hu ish teh cullent orgy-nicers? i ish gunna trai an hepchu! (wah damn hard to type)
    Welchkum errshbloard Vonn!

  19. #199

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by Dream Merchant View Post
    Welchkum errshbloard Vonn!
    errshbloard? whats that? ok i gtg for event!
    It is such a quiet thing to fall,
    But far more terrible is to admit it

  20. #200

    Default Re: EXPOSE yourself - XXIII

    Quote Originally Posted by riotvan View Post




    wireless remote ftw!
    beri naaii peekture. lomantick!

    shaz, eeeuu wan du a hoot lidat wit me?

    okbye.
    It is such a quiet thing to fall,
    But far more terrible is to admit it

Page 10 of 51 FirstFirst ... 589101112152035 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •