Page 10 of 51 FirstFirst ... 589101112152035 ... LastLast
Results 181 to 200 of 1002

Thread: EXPOSE yourself - XX

  1. #181
    Senior Member Leong23's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    within myself
    Posts
    3,186

    Default Re: EXPOSE yourself - XX

    Quote Originally Posted by maddyks View Post
    Come here dahling. I shoot you.
    Shooting RAW???

  2. #182
    Senior Member zac08's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    East
    Posts
    11,755

    Default Re: EXPOSE yourself - XX

    Quote Originally Posted by maddyks View Post
    Come here dahling. I shoot you.
    You mean his butt covered in the liquid latex??
    Michael Lim
    My Flickr Site

  3. #183
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XX

    Quote Originally Posted by zac08 View Post
    Sounds interesting... wasn't it long to apply on? 1 hr?
    yeah must paint on a few layers lol

  4. #184
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XX

    Quote Originally Posted by zac08 View Post
    You mean his butt covered in the liquid latex??


    stuff the asshol* with liquid latex


    SO CRUDE LAH WTF

  5. #185
    Senior Member zac08's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    East
    Posts
    11,755

    Default Re: EXPOSE yourself - XX

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    stuff the asshol* with liquid latex


    SO CRUDE LAH WTF
    SO evil...

    Michael Lim
    My Flickr Site

  6. #186
    Senior Member Leong23's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    within myself
    Posts
    3,186

    Default Re: EXPOSE yourself - XX

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    stuff the asshol* with liquid latex

    SO CRUDE LAH WTF
    Can't image how he feel when you peel it off.

  7. #187
    Senior Member zac08's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    East
    Posts
    11,755

    Default Re: EXPOSE yourself - XX

    Quote Originally Posted by Leong23 View Post
    Can't image how he feel when you peel it off.
    Like removing a butt plug....

    Oooh... the stopper is removed...
    Michael Lim
    My Flickr Site

  8. #188
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XX

    Quote Originally Posted by Leong23 View Post
    Can't image how he feel when you peel it off.


    YOU CAN DO THE PEELING LOL



  9. #189
    Senior Member Leong23's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    within myself
    Posts
    3,186

    Default Re: EXPOSE yourself - XX

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    YOU CAN DO THE PEELING LOL


    And Maddy can hoot him.

  10. #190

    Default Re: EXPOSE yourself - XX

    Dreams at Photoaid! Contact me, pls!

  11. #191
    Senior Member Leong23's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    within myself
    Posts
    3,186

    Default Re: EXPOSE yourself - XX

    You mean you want us to fill in the blank?????

  12. #192
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XX

    Quote Originally Posted by Tupi Guy View Post





    HAHAHA PWNAGE



  13. #193

    Default Re: EXPOSE yourself - XX

    Quote Originally Posted by Tupi Guy View Post
    ??!?!?!
    It is such a quiet thing to fall,
    But far more terrible is to admit it

  14. #194
    Senior Member zac08's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    East
    Posts
    11,755

    Default Re: EXPOSE yourself - XX

    We'll definitely die in this century....

    it's only when...
    Michael Lim
    My Flickr Site

  15. #195
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XX

    Quote Originally Posted by zac08 View Post
    We'll definitely die in this century....

    it's only when...




    EAT EAT EAT NON STOP STUFF YOURSELF WITH FOOD UNTIL EXPLODE AND DIE

  16. #196

    Default Re: EXPOSE yourself - XX

    Quote Originally Posted by g-khoo View Post
    cuz u are not doing ur homework.. -_-"

    anyway library is a quiet place.

    Even if sit beside each other cannot talk can only communicate online..
    and uh.....
    lololol

    so yes solar where is my lunch/coffee???
    is she owe u loh. not me ok!

  17. #197
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XX

    Quote Originally Posted by solar View Post
    is she owe u loh. not me ok!


    i thought you owe him cus you take mc go shoot xmm at comex then he do your work for you?


    LOL

  18. #198

    Default Re: EXPOSE yourself - XX

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    i thought you owe him cus you take mc go shoot xmm at comex then he do your work for you?


    LOL
    if she ask me to help her, she owe me a coffee right? so if she ask gavin to help her, she owe gavin coffee right? makes sense?

    anyway i was really sick.

    ARGHH DUN TALK ABT HER LE.

  19. #199
    Senior Member Leong23's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    within myself
    Posts
    3,186

    Default Re: EXPOSE yourself - XX

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    EAT EAT EAT NON STOP STUFF YOURSELF WITH FOOD UNTIL EXPLODE AND DIE
    Ain't this you trying to do everyday?

  20. #200

    Default Re: EXPOSE yourself - XX

    budden i would be more than happy to take gavin on a romantic lunch...

    not FOC of coz. mayb treat kopi

Page 10 of 51 FirstFirst ... 589101112152035 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •