Page 20 of 51 FirstFirst ... 10151819202122253045 ... LastLast
Results 381 to 400 of 1004

Thread: EXPOSE yourself - XIX

  1. #381
    Member/Tangshooter g-khoo's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Under your Blanket
    Posts
    2,027

    Default Re: EXPOSE yourself - XIX

    hihi.

    cookies are nice.

  2. #382
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XIX

    Quote Originally Posted by Deadpoet View Post
    nope, just bored in the airport and therefore crashing your post

    HIHIHIHIHHI! lol where you going this time?

    Quote Originally Posted by zac08 View Post
    Think they all at COMEX now....

    hahahah....

    Mebbe I'll go there again later...

    no money :/

    Quote Originally Posted by Royaux View Post
    hi mummy walrus.


    HIHI

  3. #383
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XIX

    Quote Originally Posted by g-khoo View Post
    hihi.

    cookies are nice.



    i can haz cookie?

  4. #384

    Default Re: EXPOSE yourself - XIX

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    HIHIHIHIHHI! lol where you going this time?

    no money :/

    HIHI
    go lah
    your lahling also dropping by
    carbonmade
    mαke.believe

  5. #385

    Default Re: EXPOSE yourself - XIX

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    HIHIHIHIHHI! lol where you going this time?

    no money :/

    HIHI
    coming back home from Malaysia
    deadpoet
    my portfolio

  6. #386
    Member/Tangshooter g-khoo's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Under your Blanket
    Posts
    2,027

    Default Re: EXPOSE yourself - XIX

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    i can haz cookie?
    of coarz

    *insert winface cookie picture*

  7. #387

    Default Re: EXPOSE yourself - XIX

    O HAIIIIIiii
    It is the camera, not the photographer.
    my flickr - adamloh.com

  8. #388
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XIX

    Quote Originally Posted by Royaux View Post
    go lah
    your lahling also dropping by

    haha omg whereeeee. derek there already?

    NO MONEY. go there and drool and cry.

    Quote Originally Posted by g-khoo View Post
    of coarz

    *insert winface cookie picture*

    lol CHOCOLATES

  9. #389
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XIX

    Quote Originally Posted by Deadpoet View Post
    coming back home from Malaysia

    ooooh hahaah so can process photos?

    oh ya they wanna see your picture lol

  10. #390
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XIX

    Quote Originally Posted by adamadam View Post
    O HAIIIIIiii


    O HAI ADAM!!!!!!!!111111


    z

  11. #391

    Default Re: EXPOSE yourself - XIX

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    haha omg whereeeee. derek there already?

    NO MONEY. go there and drool and cry.




    lol CHOCOLATES
    just go lah, can see your lahling. he going after work. lol.
    carbonmade
    mαke.believe

  12. #392
    Senior Member zac08's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    East
    Posts
    11,755

    Default Re: EXPOSE yourself - XIX

    Could we actually EXPOSE DP here in this thread??

    watch this space to find out...
    Michael Lim
    My Flickr Site

  13. #393
    Member/Tangshooter g-khoo's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Under your Blanket
    Posts
    2,027

    Default Re: EXPOSE yourself - XIX

    Quote Originally Posted by adamadam View Post
    O HAIIIIIiii
    HI ADAM!!!!

    z

  14. #394

    Default Re: EXPOSE yourself - XIX

    Quote Originally Posted by Royaux View Post
    just go lah, can see your lahling. he going after work. lol.
    yeah, lah-ling i waiting for eeeuuuu. zzzzz


    peel banana peel peel banana.
    It is such a quiet thing to fall,
    But far more terrible is to admit it

  15. #395
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XIX

    Quote Originally Posted by Royaux View Post
    just go lah, can see your lahling. he going after work. lol.

    LOL!

    i don't even know where comex is.

    omg baybeats tonight i itching to go.

  16. #396

    Default Re: EXPOSE yourself - XIX

    Quote Originally Posted by adamadam View Post
    O HAIIIIIiii
    flaming barney hai
    carbonmade
    mαke.believe

  17. #397
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XIX

    Quote Originally Posted by vonlichenstein View Post
    yeah, lah-ling i waiting for eeeuuuu. zzzzz


    peel banana peel peel banana.

    O HAI!!!!1111



  18. #398

    Default Re: EXPOSE yourself - XIX

    Quote Originally Posted by vonlichenstein View Post
    yeah, lah-ling i waiting for eeeuuuu. zzzzz


    peel banana peel peel banana.
    shake banana, shake shake banana
    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    LOL!

    i don't even know where comex is.

    omg baybeats tonight i itching to go.
    they going baybeats after comex also
    carbonmade
    mαke.believe

  19. #399
    Senior Member zac08's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    East
    Posts
    11,755

    Default Re: EXPOSE yourself - XIX

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    LOL!

    i don't even know where comex is.

    omg baybeats tonight i itching to go.
    Suntec CONVENTION Hall... u haven't been reading the thread rite... tok to your boy boy onli....
    Michael Lim
    My Flickr Site

  20. #400
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XIX

    Quote Originally Posted by Royaux View Post
    shake banana, shake shake banana


    they going baybeats after comex also


    omg they are?

    omg


    :/


    derek darling are you going baybeats too?


    OMG WHERE IS COMEX ANYWAY? i lazy to google.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •