Page 4 of 50 FirstFirst ... 2345691429 ... LastLast
Results 61 to 80 of 981

Thread: EXPOSE Yourself - XV

  1. #61

    Default Re: EXPOSE Yourself - XV

    Quote Originally Posted by Dream Merchant View Post
    OK, GTG allow my poor body to rest and recharge after all of last night's NOSE BLEEDING and excitement (and the aftermath of makan, tok kok and drinking) with the models who didn't wear bras or panties changing right in front of us during last night's nocturnal shoot.

    Bye Bye dearest Exposers! SMACKS ONE DER!
    never ask me also...
    Trust me, I'm not so bad! | TangShooters

  2. #62
    Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    opp. East Coast Park
    Posts
    1,124

    Default Re: EXPOSE Yourself - XV

    Meow meow is going to sleep now...
    Meowwwww...
    bye bye...
    The best photographer is one who is inspired by the innate nature of his subjects.

  3. #63

    Default Re: EXPOSE Yourself - XV

    pfffftttttt.....
    Trust me, I'm not so bad! | TangShooters

  4. #64

    Default Re: EXPOSE Yourself - XV

    Quote Originally Posted by SolBadGuy View Post
    simi lai eh?
    Latest HP model lor
    Dreams at Photoaid! Contact me, pls!

  5. #65
    Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    opp. East Coast Park
    Posts
    1,124

    Default Re: EXPOSE Yourself - XV

    Quote Originally Posted by SolBadGuy View Post
    never ask me also...
    Yah lorrr... neber jio me also...
    But think it might be a good thing he didn't ask us along...
    U think ah... if DM can get nosebleed... then for us, prolly concuss one week liao!!!
    The best photographer is one who is inspired by the innate nature of his subjects.

  6. #66

    Default Re: EXPOSE Yourself - XV

    Quote Originally Posted by WuffRuff View Post
    Bro u selling ah? How much your iBowl?!?
    It very simple, just throw your phone into the toilet bowl then pick it up and if it stil lcan be use then it a iBowl phone :P

    Quote Originally Posted by SolBadGuy View Post
    never ask me also...
    Sorry that the shoot was just TOO EXCLUSIVE. :P

    There are requirements to meet.....
    Dreams at Photoaid! Contact me, pls!

  7. #67

    Default Re: EXPOSE Yourself - XV

    Quote Originally Posted by Tupi Guy View Post
    Latest HP model lor
    Hmmm? How much is it for street price? without plan?
    Trust me, I'm not so bad! | TangShooters

  8. #68

    Default Re: EXPOSE Yourself - XV

    Quote Originally Posted by Tupi Guy View Post
    It very simple, just throw your phone into the toilet bowl then pick it up and if it stil lcan be use then it a iBowl phone :P



    Sorry that the shoot was just TOO EXCLUSIVE. :P

    There are requirements to meet.....
    Trust me, I'm not so bad! | TangShooters

  9. #69

    Default Re: EXPOSE Yourself - XV

    Quote Originally Posted by SolBadGuy View Post
    Hmmm? How much is it for street price? without plan?
    It very simple, just throw your phone into the toilet bowl then pick it up and if it stil lcan be use then it a iBowl phone :P


    Quote Originally Posted by SolBadGuy View Post
    Dreams at Photoaid! Contact me, pls!

  10. #70

    Default Re: EXPOSE Yourself - XV

    Quote Originally Posted by Tupi Guy View Post
    It very simple, just throw your phone into the toilet bowl then pick it up and if it stil lcan be use then it a iBowl phone :P




    Chey I thought really got such a phone. Made me hopeful for a while sia.

    Secret shoot....
    Trust me, I'm not so bad! | TangShooters

  11. #71
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE Yourself - XV

    grandma in hospital omgggg doctor called my mom rushed down i dunno what happen

  12. #72

    Default Re: EXPOSE Yourself - XV

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    grandma in hospital omgggg doctor called my mom rushed down i dunno what happen
    why didnt u go? take care van... i'll pray for ur grandma...
    Trust me, I'm not so bad! | TangShooters

  13. #73
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE Yourself - XV

    Quote Originally Posted by SolBadGuy View Post
    why didnt u go? take care van... i'll pray for ur grandma...

    i dunno she just say she go..

    and i'm doing work.



    OMG HOW TO DO WORK. my brain dead.

    sleepy.

  14. #74
    Member
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Singapore
    Posts
    403

    Default Re: EXPOSE Yourself - XV

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    i dunno she just say she go..

    and i'm doing work.



    OMG HOW TO DO WORK. my brain dead.

    sleepy.
    hi 5! i am also doing my work, but i am sooo sleepy
    my deadline is friday

  15. #75

    Default Re: EXPOSE Yourself - XV

    Quote Originally Posted by SolBadGuy View Post
    Chey I thought really got such a phone. Made me hopeful for a while sia.
    hahahah i am using iBowl Phone mah It's a great PHONE!

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    grandma in hospital omgggg doctor called my mom rushed down i dunno what happen
    Hope everything is well

    Quote Originally Posted by edesign View Post
    hi 5! i am also doing my work, but i am sooo sleepy
    my deadline is friday
    me also been rushing.... like mad, rush rush........... but mine is not work just own stuff hahahaha
    Dreams at Photoaid! Contact me, pls!

  16. #76
    Deregistered
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Departed....
    Posts
    129

    Default Re: EXPOSE Yourself - XV

    Wonder where A DAM is. hmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  17. #77

    Default Re: EXPOSE Yourself - XV

    Quote Originally Posted by bovine View Post
    Wonder where A DAM is. hmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    maybe touring around lor.

    Btw, where is your exposed pic?
    Dreams at Photoaid! Contact me, pls!

  18. #78
    Deregistered
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Departed....
    Posts
    129

    Default Re: EXPOSE Yourself - XV

    Quote Originally Posted by Tupi Guy View Post
    maybe touring around lor.

    Btw, where is your exposed pic?
    I exposed long ago already Somewhere in the earlier series...........
    Last edited by bovine; 21st August 2008 at 04:50 AM.

  19. #79

    Default Re: EXPOSE Yourself - XV

    Quote Originally Posted by bovine View Post
    Wonder where A DAM is. hmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    BOSPAMVINE!!!!!!!!!!!!


    zzz
    It is the camera, not the photographer.
    my flickr - adamloh.com

  20. #80
    Deregistered
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Departed....
    Posts
    129

    Default Re: EXPOSE Yourself - XV

    Quote Originally Posted by adamadam View Post
    bospamvine!!!!!!!!!!!!


    Zzz
    aspamdam

Page 4 of 50 FirstFirst ... 2345691429 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •