Page 22 of 47 FirstFirst ... 121720212223242732 ... LastLast
Results 421 to 440 of 932

Thread: EXPOSE Yourself - XIV

  1. #421

    Default Re: EXPOSE Yourself - XIV

    Quote Originally Posted by bovine View Post
    How many cartons did u eat?
    Only 1/3 of a packet!
    It is the camera, not the photographer.
    my flickr - adamloh.com

  2. #422

    Default Re: EXPOSE Yourself - XIV

    SALUT!

    Back from Noct Hoot!

    Beri interesting ... in the dead of night layout ... and the most adreneline-pumped moments were, since no one was around at all ... and we were at a deserted hill ... heee.heheheh.hehep;e/e.e,eouhFpxyxp98UN[9er OW ;EIO OIR...Jaj
    GHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH...GGAAA AAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssppppppppppppp pppppppppp

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .




    models neber wear bra or panties change outfits right in front of us!
    Last edited by Dream Merchant; 20th August 2008 at 06:30 AM.

  3. #423

    Default Re: EXPOSE Yourself - XIV

    Quote Originally Posted by Dream Merchant View Post
    SALUT!

    Back from Noct Hoot!

    Beri interesting ... in the dead of night layout ... and the most adreneline-pumped moments were, since no one was around at all ... and we were at a deserted hill ... heee.heheheh.hehep;e/e.e,eouhFpxyxp98UN[9er OW ;EIO OIR...Jaj
    GHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH...GGAAA AAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssppppppppppppp pppppppppp

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .




    models neber wear bra or panties change outfits right in front of us!

    YOU SOUND SO EXCITEMENT!!! LOLOLOLOL ZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz

    oh dear.... they think they cannot be seen in the dark? HAHA
    It is the camera, not the photographer.
    my flickr - adamloh.com

  4. #424

    Default Re: EXPOSE Yourself - XIV

    Quote Originally Posted by adamadam View Post
    YOU SOUND SO EXCITEMENT!!! LOLOLOLOL ZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz

    oh dear.... they think they cannot be seen in the dark? HAHA
    hahahaha YA, very EXCITING!!!! And i have used up many packs of tissues to STOP MY NOSE BLEED.... So what do you think?
    Dreams at Photoaid! Contact me, pls!

  5. #425

    Default Re: EXPOSE Yourself - XIV

    No, not trying ti hilde behind the hill ... like ... 1 - 3 meters away?

  6. #426

    Default Re: EXPOSE Yourself - XIV

    Quote Originally Posted by Tupi Guy View Post
    hahahaha YA, very EXCITING!!!! And i have used up many packs of tissues to STOP MY NOSE BLEED.... So what do you think?
    HAHAHA! NOSE BLEED!
    SMEAR ON YOUR LENS, LIKE A RED FILTER

    zz
    It is the camera, not the photographer.
    my flickr - adamloh.com

  7. #427

    Default Re: EXPOSE Yourself - XIV

    Quote Originally Posted by adamadam View Post
    HAHAHA! NOSE BLEED!
    SMEAR ON YOUR LENS, LIKE A RED FILTER

    zz
    Red filter not NATURAL enough lor........ Bleed is better, and the coating is sooooooooooooo
    Dreams at Photoaid! Contact me, pls!

  8. #428

    Default Re: EXPOSE Yourself - XIV

    Quote Originally Posted by Tupi Guy View Post
    Red filter not NATURAL enough lor........ Bleed is better, and the coating is sooooooooooooo
    The effect changes as the blood dries HAHA
    It is the camera, not the photographer.
    my flickr - adamloh.com

  9. #429

    Default Re: EXPOSE Yourself - XIV

    Quote Originally Posted by adamadam View Post
    The effect changes as the blood dries HAHA
    ahahaha u better stop thinking lor....later u cant sleep ah
    Dreams at Photoaid! Contact me, pls!

  10. #430

    Default Re: EXPOSE Yourself - XIV

    SIGHZZZ ... i'm dying ... happily!

    And off to a world of sweeeeeeeeeeeet dreams and fantasies will I be carried ... SIGHZZZzzzz.....

  11. #431

    Default Re: EXPOSE Yourself - XIV

    Quote Originally Posted by Dream Merchant View Post
    SIGHZZZ ... i'm dying ... happily!

    And off to a world of sweeeeeeeeeeeet dreams and fantasies will I be carried ... SIGHZZZzzzz.....
    Nitey Honey! Thank you for your help and sweet dreams and dont wet dreams with the animal :P
    Dreams at Photoaid! Contact me, pls!

  12. #432

    Default Re: EXPOSE Yourself - XIV

    Quote Originally Posted by Dream Merchant View Post
    SIGHZZZ ... i'm dying ... happily!

    And off to a world of sweeeeeeeeeeeet dreams and fantasies will I be carried ... SIGHZZZzzzz.....
    sigh no more ladies
    sigh no more
    It is the camera, not the photographer.
    my flickr - adamloh.com

  13. #433

    Default Re: EXPOSE Yourself - XIV

    Quote Originally Posted by Tupi Guy View Post
    Nitey Honey! Thank you for your help and sweet dreams and dont wet dreams with the animal :P
    HOR HOR HOR.
    SWEET DREAMS!!! SWEET SWEET DREAMS!!!!!!!!


    zzz
    It is the camera, not the photographer.
    my flickr - adamloh.com

  14. #434

    Default Re: EXPOSE Yourself - XIV

    Quote Originally Posted by adamadam View Post
    sigh no more ladies
    sigh no more
    There is still one HERE

    And what i need is a G10 now!
    Dreams at Photoaid! Contact me, pls!

  15. #435

    Default Re: EXPOSE Yourself - XIV

    SWeets DreAmzzz Tupi Honey!

    Sweet wet kisses Adam Babieee! SMACKS!

  16. #436

    Default Re: EXPOSE Yourself - XIV

    Quote Originally Posted by adamadam View Post
    HOR HOR HOR.
    SWEET DREAMS!!! SWEET SWEET DREAMS!!!!!!!!


    zzz
    Me not sleeping yet leh, still got WHOLE LOT of things to do ..................
    Dreams at Photoaid! Contact me, pls!

  17. #437

    Default Re: EXPOSE Yourself - XIV

    Quote Originally Posted by Dream Merchant View Post
    SWeets DreAmzzz Tupi Honey!

    Sweet wet kisses Adam Babieee! SMACKS!
    See ya in dreams
    Dreams at Photoaid! Contact me, pls!

  18. #438

    Default Re: EXPOSE Yourself - XIV

    Quote Originally Posted by Tupi Guy View Post
    There is still one HERE

    And what i need is a G10 now!
    What is a G10? hoho

    I actually meant
    Sigh no more, ladies, sigh no more
    not

    Sigh, no more ladies, sigh, no more!

    lol
    It is the camera, not the photographer.
    my flickr - adamloh.com

  19. #439

    Default Re: EXPOSE Yourself - XIV

    Ohhh Adam sweetheart, everything's still a blurr ... SIGHZzzz

    Your words and commas are floating, floating ...

    Such Sweeeetttttt Distractions tonight ...

  20. #440

    Default Re: EXPOSE Yourself - XIV

    Quote Originally Posted by Tupi Guy View Post
    Me not sleeping yet leh, still got WHOLE LOT of things to do ..................
    Tups dahls, please don't overstrain ... earlier was ... SIGHZZzzzz ... so sweetly exhausting ...

Page 22 of 47 FirstFirst ... 121720212223242732 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •