Page 43 of 51 FirstFirst ... 183338414243444548 ... LastLast
Results 841 to 860 of 1003

Thread: EXPOSE yourself - XI

  1. #841

    Default Re: EXPOSE yourself - XI

    Quote Originally Posted by Dream Merchant View Post
    Indeed ...

    The Lusty wan is also indeed quiet ... i wonder wherefore glides she on her sails of seduction?
    she must be spreading fairy dust at the isle of men.
    carbonmade
    mαke.believe

  2. #842

    Default Re: EXPOSE yourself - XI

    Quote Originally Posted by Jimmy81 View Post
    Yesh.....btw wats atas? I lol
    Atas - beri dao, high klass, crem de la crem ...

  3. #843

    Default Re: EXPOSE yourself - XI

    Quote Originally Posted by Royaux View Post
    she must be spreading fairy dust at the isle of men.
    Nooo ... i, I ... I sense here presence near by ... Hmmm .......

  4. #844

    Default Re: EXPOSE yourself - XI

    Quote Originally Posted by Dream Merchant View Post
    Atas - beri dao, high klass, crem de la crem ...
    direct translation : atas = on top.
    carbonmade
    mαke.believe

  5. #845
    Member tainted's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    in Critterdom
    Posts
    459

    Default Re: EXPOSE yourself - XI

    late le la.... i needa go sleep....
    haha im so proud of these Exposed threads rofl...

  6. #846
    Member Jimmy81's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Jurong West
    Posts
    1,542
    Blog Entries
    1

    Default Re: EXPOSE yourself - XI

    Quote Originally Posted by Dream Merchant View Post
    Atas - beri dao, high klass, crem de la crem ...
    ooooooooooooooooo haha thanks for the explanation

  7. #847

    Default Re: EXPOSE yourself - XI

    Quote Originally Posted by Jimmy81 View Post
    KT is my bro`s partner hor HAHA Tonglok grp
    I wanna find new target....hmmmm maybe u or g-khoo? Who wanna be my partner?
    oh ya, forgot dat day u ish only a temp stand-in for your bro...

    Quote Originally Posted by Jimmy81 View Post
    Yesh.....btw wats atas? I lol
    atas = hi-class...

  8. #848

    Default Re: EXPOSE yourself - XI

    Quote Originally Posted by Dream Merchant View Post
    Nooo ... i, I ... I sense here presence near by ... Hmmm .......
    the girls are leaving us so we are easy targets
    carbonmade
    mαke.believe

  9. #849

    Default Re: EXPOSE yourself - XI

    Quote Originally Posted by Royaux View Post
    direct translation : atas = on top.
    Hmmm ... you have promise ... indeed!

  10. #850

    Default Re: EXPOSE yourself - XI

    Quote Originally Posted by Royaux View Post
    the girls are leaving us so we are easy targets
    Hey, I ain't complaining!

  11. #851
    Member tainted's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    in Critterdom
    Posts
    459

    Default Re: EXPOSE yourself - XI

    Quote Originally Posted by Royaux View Post
    the girls are leaving us so we are easy targets
    *coughcough*



    note that i have breasts and a pu**y

    i don't count?

  12. #852
    Member Jimmy81's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Jurong West
    Posts
    1,542
    Blog Entries
    1

    Default Re: EXPOSE yourself - XI

    Quote Originally Posted by coolsigg View Post
    oh ya, forgot dat day u ish only a temp stand-in for your bro...



    atas = hi-class...
    Yesh stand-in only coz u all so ON abt the moller shoot LOL

  13. #853

    Default Re: EXPOSE yourself - XI

    Quote Originally Posted by tainted View Post
    *coughcough*



    note that i have breasts and a pu**y

    i don't count?
    Oh Venerable Founder, how can you compare yourself to mere mortals of limited orgasms? It is beneath you.

  14. #854
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XI

    O HAI!!!!!111

    lol


    sian

  15. #855

    Default Re: EXPOSE yourself - XI

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    O HAI!!!!!111

    lol


    sian

    Y sianz my little wan?

    No BJs tonite?

  16. #856

    Default Re: EXPOSE yourself - XI

    Quote Originally Posted by tainted View Post
    *coughcough*



    note that i have breasts and a pu**y

    i don't count?
    i assumed you left already because you said you need to go sleep.
    carbonmade
    mαke.believe

  17. #857
    Member tainted's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    in Critterdom
    Posts
    459

    Default Re: EXPOSE yourself - XI

    Quote Originally Posted by Dream Merchant View Post
    Oh Venerable Founder, how can you compare yourself to mere mortals of limited orgasms? It is beneath you.
    rofl wait.

    Van is still not sleepin... you guys can go get her... haha...

    i shall go get my bed instead

    night nights daddy darlin

  18. #858

    Default Re: EXPOSE yourself - XI

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    O HAI!!!!!111

    lol


    sian
    sleep, go.
    carbonmade
    mαke.believe

  19. #859
    Member
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Bedok Reservoir
    Posts
    122

    Default Re: EXPOSE yourself - XI

    many chee ko apek here.
    tempatation greets me like a naughty friend.
    http://nurwafah.deviantart.com

  20. #860
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - XI

    Quote Originally Posted by Dream Merchant View Post
    Y sianz my little wan?

    No BJs tonite?

    no money to buy ice-cream.


    i miss island creamery a lot leh..... but so far what the hell.

Page 43 of 51 FirstFirst ... 183338414243444548 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •