Page 33 of 51 FirstFirst ... 8232831323334353843 ... LastLast
Results 641 to 660 of 1001

Thread: EXPOSE yourself - III

  1. #641
    Senior Member zac08's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    East
    Posts
    11,755

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by Dream Merchant View Post
    No, I was very nice about it.

    I just said thank you and walked out.

    See, I'm not evil.


    BTW, In case anyone tries to SMS or call me, my phone is down right now. Don't know how long till it gets resolved. If there's anything urgent, please PM me. Thanks for understanding.
    Time to get a backup phone or a new one....
    Michael Lim
    My Flickr Site

  2. #642

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    HOWDY HO
    zz
    It is the camera, not the photographer.
    my flickr - adamloh.com

  3. #643
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    HIHIHIHIHI CLUBSNAP

    lol

  4. #644
    Member tainted's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    in Critterdom
    Posts
    459

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    SLEEPY!
    yesterday was fun tho.... a treesu-
    *gagged*

  5. #645

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by tainted View Post
    SLEEPY!
    yesterday was fun tho.... a treesu-
    *gagged*
    ORGIEEE?

    Then got 'extra special dessert' after that summor!

  6. #646

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Dearest EXpoSeRs,

    Please note that my phone DIED!

    Don't know if it can be resurrected,
    or how long this would take.

    If you need to contact me for whatever,
    please PM me.

    Please don't be offended if you call or SMS
    me and get no reply.

    Thanks for understanding.

  7. #647
    Member tainted's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    in Critterdom
    Posts
    459

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    yeah lo.... dessert with you at toa payoh~
    haha.... dessert in the form of crash course tutorials :3

    *EDIT*
    wah DM ur post above mine looks like Poetry

    WHY ISSIT NOT IN HAWT PEEEENK?!
    Last edited by tainted; 30th July 2008 at 06:23 PM.

  8. #648

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by tainted View Post
    yeah lo.... dessert with you at toa payoh~
    haha.... dessert in the form of crash course tutorials :3
    Eh ... dat one very rare you know. Not many users even know about their AF systems or how their cameras are programmed.

  9. #649

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by Dream Merchant View Post
    Eh ... dat one very rare you know. Not many users even know about their AF systems or how their cameras are programmed.
    Ya lor, i am one of them

    Btw, i am kind of super busy........ will send you all the pics asap. Sorry for the wait......
    Dreams at Photoaid! Contact me, pls!

  10. #650
    Member tainted's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    in Critterdom
    Posts
    459

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by Dream Merchant View Post
    Eh ... dat one very rare you know. Not many users even know about their AF systems or how their cameras are programmed.
    and for that lovely tutorial you gave me
    THANK KEWL!

    Inez jealous later I dunno ah~
    haha

  11. #651
    Member Jimmy81's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Jurong West
    Posts
    1,542
    Blog Entries
    1

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by tainted View Post
    SLEEPY!
    yesterday was fun tho.... a treesu-
    *gagged*
    U got ur camera already?

  12. #652
    Member tainted's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    in Critterdom
    Posts
    459

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by Jimmy81 View Post
    U got ur camera already?
    Yah DM sold it to me.... :3
    come next month might catch the BBB fever if not careful ;P

  13. #653

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by tainted View Post
    and for that lovely tutorial you gave me
    THANK KEWL!

    Inez jealous later I dunno ah~
    haha

    Tell her that I would welcome her with OPEN ARMS.

    3-suum 3-suum here we come!


  14. #654

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by tainted View Post
    Yah DM sold it to me.... :3
    come next month might catch the BBB fever if not careful ;P
    You forgot to mention how much LUUUUB we shared in the quiet corner of the deserted food-court! Kekekekekekeke!!!

  15. #655
    Member tainted's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    in Critterdom
    Posts
    459

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    haha i still thinking about the lao ah pek starin the other time la when we were at sixth ave and you guys were goin trigger happy over me and inez.... rofl.... should have taken a pic of them starin and not gettin a piece of that action ;P

  16. #656

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by tainted View Post
    haha i still thinking about the lao ah pek starin the other time la when we were at sixth ave and you guys were goin trigger happy over me and inez.... rofl.... should have taken a pic of them starin and not gettin a piece of that action ;P
    Hmm ... you were facing the main road, while In was facing towards the back of the kopi-tiam. Which lao-pek? Where? Maddy was giving slutty bed-room eyes to the young, male kitchen helpers hanging out behind the back-lane, and I think Tupi might have gotten a few shots of them.

  17. #657

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by tainted View Post
    yeah lo.... dessert with you at toa payoh~
    haha.... dessert in the form of crash course tutorials :3

    *EDIT*
    wah DM ur post above mine looks like Poetry

    WHY ISSIT NOT IN HAWT PEEEENK?!
    he is one.....


    Bye bye, need to rush out liao, happy exposing!
    Dreams at Photoaid! Contact me, pls!

  18. #658

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Can make song liao, then we perform at the corner of Lor 5 and make lots of marnie! Hehehehehe!

  19. #659
    Senior Member zac08's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    East
    Posts
    11,755

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Scary...

    Time to get out of office.. see ya.
    Michael Lim
    My Flickr Site

  20. #660
    Member tainted's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    in Critterdom
    Posts
    459

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by Dream Merchant View Post
    You forgot to mention how much LUUUUB we shared in the quiet corner of the deserted food-court! Kekekekekekeke!!!
    yah looooooooooooooooooo it was soooooooooooooooooooooooooooooooooo fun! haha.... it was really fascinating to watch you roll up a cig..... O.O i've never smoked before

    Quote Originally Posted by Dream Merchant View Post
    Hmm ... you were facing the main road, while In was facing towards the back of the kopi-tiam. Which lao-pek? Where? Maddy was giving slutty bed-room eyes to the young, male kitchen helpers hanging out behind the back-lane, and I think Tupi might have gotten a few shots of them.
    the lao pek peks behind me lo..... kinda want second round of kissies lei... haha... KKK fever le

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •