Page 29 of 51 FirstFirst ... 4192427282930313439 ... LastLast
Results 561 to 580 of 1001

Thread: EXPOSE yourself - III

  1. #561

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Wow... Jimmy... so quiet in real life... when online... you blast with so many msg that i also lost track of what's going on...

    When it comes to food... you can always jio me... I'm a food lover... look at my size you will know... hahahaha...

    there is nice thai food near Tekka mall... jio me to eat when u are free riotvan

  2. #562
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by rayz View Post
    Wow... Jimmy... so quiet in real life... when online... you blast with so many msg that i also lost track of what's going on...

    When it comes to food... you can always jio me... I'm a food lover... look at my size you will know... hahahaha...

    there is nice thai food near Tekka mall... jio me to eat when u are free riotvan

    got nice thai food just next to my campus. my thai classmate and i go there to eat. LOL. eunos there have also! damn nice! lolllll omg i go make ice milo

  3. #563
    Senior Member zac08's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    East
    Posts
    11,755

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by adamadam View Post
    What did you eat?
    Today?? Sushi Tei
    Michael Lim
    My Flickr Site

  4. #564
    Senior Member zac08's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    East
    Posts
    11,755

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    got nice thai food just next to my campus. my thai classmate and i go there to eat. LOL. eunos there have also! damn nice! lolllll omg i go make ice milo
    You love in the east rite.... all those reference of the Eastern food...

    Kembangan prata and Eunos.... hmmmm

    Btw, which coffeeshop in Kembangan? I normally go to the one opp the mosque... along Changi Road.
    Michael Lim
    My Flickr Site

  5. #565
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by zac08 View Post
    You love in the east rite.... all those reference of the Eastern food...

    Kembangan prata and Eunos.... hmmmm

    Btw, which coffeeshop in Kembangan? I normally go to the one opp the mosque... along Changi Road.

    yeah i live in the east. and i always eat kembangan prata LOL i like the one like near the community centre. small coffeeshop. oooh the one opposite the mosque got coin prata right. lol

  6. #566
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    i want strawberry sorbet now

  7. #567
    Senior Member zac08's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    East
    Posts
    11,755

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    yeah i live in the east. and i always eat kembangan prata LOL i like the one like near the community centre. small coffeeshop. oooh the one opposite the mosque got coin prata right. lol
    oic... near CC.. i know which one... Bus 42 route.

    yup, I prefer having Murtabak at the one opp the mosque... used to have good teh ping... but these days, not so good...
    Michael Lim
    My Flickr Site

  8. #568
    Senior Member zac08's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    East
    Posts
    11,755

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    i want strawberry sorbet now
    I want Turtle Soup....
    Michael Lim
    My Flickr Site

  9. #569
    Senior Member Leong23's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    within myself
    Posts
    3,186

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Oh, just back from garden festival, not very interesting, lighting also very challaging. End up only walk walk for an hour plus.

  10. #570
    Senior Member Leong23's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    within myself
    Posts
    3,186

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by Jimmy81 View Post
    I get shy when i see pretty gers
    Mmm....so direct....

  11. #571
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    MILO DINOSAUR!

    hehe

  12. #572

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by Leong23 View Post
    Oh, just back from garden festival, not very interesting, lighting also very challaging. End up only walk walk for an hour plus.
    so..... what did you eat???
    It is the camera, not the photographer.
    my flickr - adamloh.com

  13. #573
    Senior Member Leong23's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    within myself
    Posts
    3,186

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by adamadam View Post
    so..... what did you eat???
    Went Paulaner to have BBQ Squid, Potato wedges, and of course beer.

  14. #574

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    MILO DINOSAUR!

    hehe
    MILOSAUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    zz
    It is the camera, not the photographer.
    my flickr - adamloh.com

  15. #575

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    most of the good food are located in the east and north region...

    West side has lesser good food...

    I'm off to have supper... hehe...

  16. #576
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by adamadam View Post
    MILOSAUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    zz
    LOL GOOD ONE

    Quote Originally Posted by rayz View Post
    most of the good food are located in the east and north region...

    West side has lesser good food...

    I'm off to have supper... hehe...
    damn it i want supper

  17. #577

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Milosaurean
    It is the camera, not the photographer.
    my flickr - adamloh.com

  18. #578
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by adamadam View Post
    Milosaurean
    QUICK COME TO SINGAPORE WE GO ON FOOD TOUR.

    z

  19. #579
    Senior Member zac08's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    East
    Posts
    11,755

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by Leong23 View Post
    Oh, just back from garden festival, not very interesting, lighting also very challaging. End up only walk walk for an hour plus.
    Tell me about it... lucky I go on weekday and subsidised rate...

    Ended up shooting with rear sync on flash for most of the shots
    Michael Lim
    My Flickr Site

  20. #580
    Senior Member zac08's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    East
    Posts
    11,755

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    QUICK COME TO SINGAPORE WE GO ON FOOD TOUR.

    z
    Blk 85 Market Ba Chor Mee
    Changi Village Nasi Lemak
    Jalan Kayu Roti Prata
    ...
    Michael Lim
    My Flickr Site

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •