Page 27 of 51 FirstFirst ... 2172225262728293237 ... LastLast
Results 521 to 540 of 1001

Thread: EXPOSE yourself - III

  1. #521
    Member Jimmy81's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Jurong West
    Posts
    1,542
    Blog Entries
    1

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    OH MAN I WANT.

    i think it's damn nice leh.... lol
    YOU WANT?!?! I didn`t noe u were so daring....i very shy la

  2. #522
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by Jimmy81 View Post
    YOU WANT?!?! I didn`t noe u were so daring....i very shy la
    eh.
    wait wait wait....WHAT are you talking about?! lol

  3. #523
    Member Jimmy81's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Jurong West
    Posts
    1,542
    Blog Entries
    1

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    eh.
    wait wait wait....WHAT are you talking about?! lol
    Oh u were talking abt the grilled chicken?? Yaya its nice haha

  4. #524

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    I Want I Want I Want!!!!
    It is the camera, not the photographer.
    my flickr - adamloh.com

  5. #525
    Member Jimmy81's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Jurong West
    Posts
    1,542
    Blog Entries
    1

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by adamadam View Post
    I Want I Want I Want!!!!
    U want it? Come and get it!!

  6. #526

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by Jimmy81 View Post
    U want it? Come and get it!!
    HOHOHOHOHOHOOHOHOHO

    zzz
    It is the camera, not the photographer.
    my flickr - adamloh.com

  7. #527
    Senior Member Sion's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    新天地
    Posts
    4,768

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by Jimmy81 View Post
    U want it? Come and get it!!
    You've got 3 sizes?


  8. #528
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by Jimmy81 View Post
    Oh u were talking abt the grilled chicken?? Yaya its nice haha

    what else?! hahahaha oh man. so hungry. dinner time soon please

  9. #529

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    what else?! hahahaha oh man. so hungry. dinner time soon please
    SLEEP AND DONT FEEL THE HUNGRYNESS.
    DREAM ABOUT FOOD.

    zzz
    It is the camera, not the photographer.
    my flickr - adamloh.com

  10. #530
    Member Jimmy81's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Jurong West
    Posts
    1,542
    Blog Entries
    1

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    what else?! hahahaha oh man. so hungry. dinner time soon please
    Time to knock off!!! Do u have ice cream for dinner as well?

  11. #531

    Default Re: EXPOSE yourself - III


    a photo of me in the bulge

  12. #532
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by Jimmy81 View Post
    Time to knock off!!! Do u have ice cream for dinner as well?
    unfortunately not. but i did have ice-cream for lunch yesterday

  13. #533

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by Haydenhuang View Post

    a photo of me in the bulge
    woh! not only you all wear uniform, but also LOOK UNIFORM!!
    It is the camera, not the photographer.
    my flickr - adamloh.com

  14. #534
    Member Jimmy81's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Jurong West
    Posts
    1,542
    Blog Entries
    1

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by Haydenhuang View Post

    a photo of me in the bulge
    Hmmm which one is u?

  15. #535

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by Jimmy81 View Post
    Hmmm which one is u?
    I think they all are!

    actually, I feel he is the centre one

    cornetto
    omnomnomnom
    It is the camera, not the photographer.
    my flickr - adamloh.com

  16. #536
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    I WANT CHOCOLATE

    z

  17. #537
    Member Jimmy81's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Jurong West
    Posts
    1,542
    Blog Entries
    1

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    I WANT CHOCOLATE

    z
    Lemme go make some in the toliet and i will deliver it to u tml

  18. #538
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by Jimmy81 View Post
    Lemme go make some in the toliet and i will deliver it to u tml
    you damn sick!

  19. #539
    Member Jimmy81's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Jurong West
    Posts
    1,542
    Blog Entries
    1

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by riotvan View Post
    you damn sick!
    HAHAHA nw den u noe LOL

  20. #540
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - III

    Quote Originally Posted by Jimmy81 View Post
    HAHAHA nw den u noe LOL

    so quiet in real life the online so sick huh LOL

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •