Page 40 of 51 FirstFirst ... 15303538394041424550 ... LastLast
Results 781 to 800 of 1004

Thread: EXPOSE yourself - II

  1. #781

    Default Re: EXPOSE yourself - II

    Quote Originally Posted by maddyks View Post
    I can use that blood to draw a transmutation circle (forget it, too much of Full metal Alchemist running thro my head)



    I can be the baldest of them all but baddest hmmmmmm
    we are living in an era that is called generation sex not generation bad

  2. #782
    Senior Member sammy888's Avatar
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    1,568

    Default Re: EXPOSE yourself - II

    Quote Originally Posted by tainted View Post
    suddenly craving for oily fluffy prata.......
    with sliced bananas and condensed milk ploxx!
    Yum..Prata with slices of bananas.. I just discover this weird fusion at my coffeeshop just last week...wah...been whacking a few every other day heheh....

  3. #783
    Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Stad van Manneken Pis
    Posts
    561

    Default Re: EXPOSE yourself - II

    Quote Originally Posted by tainted View Post
    suddenly craving for oily fluffy prata.......
    with sliced bananas and condensed milk ploxx!
    Quote Originally Posted by sammy888 View Post
    Yum..Prata with slices of bananas.. I just discover this weird fusion at my coffeeshop just last week...wah...been whacking a few every other day heheh....
    absolutely hate it
    Come visit my Flickr :)

  4. #784
    Member tainted's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    in Critterdom
    Posts
    459

    Default Re: EXPOSE yourself - II

    tasty right? i like to pair these kind of meals with thick frothy cold bandung... i dunno why tho....

  5. #785
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - II

    Quote Originally Posted by tainted View Post
    tasty right? i like to pair these kind of meals with thick frothy cold bandung... i dunno why tho....
    I WANT TEH PING, AND TEH CINO, AND MILO DINOSAUR.

    wooooooooewrwqwderwet453g5fwwadesrdhvdrtfd!!!

  6. #786
    Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Stad van Manneken Pis
    Posts
    561

    Default Re: EXPOSE yourself - II

    I want my sanity back
    Come visit my Flickr :)

  7. #787
    Member tainted's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    in Critterdom
    Posts
    459

    Default Re: EXPOSE yourself - II

    ouh ouh ouhhhhh....
    lovely sweet Insanity....
    how we love to hear your screams...

  8. #788
    Deregistered riotvan's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    at your bedroom window
    Posts
    1,489

    Default Re: EXPOSE yourself - II

    Quote Originally Posted by maddyks View Post
    I want my sanity back
    hi

    OKAY I GIVE YOU!

    TING TING TING!

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHADIE.

  9. #789
    Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Stad van Manneken Pis
    Posts
    561

    Default Re: EXPOSE yourself - II

    Quote Originally Posted by tainted View Post
    ouh ouh ouhhhhh....
    lovely sweet Insanity....
    how we love to hear your screams...
    inside my head louder and louder.

    Btw does someone know which song is it that goes like "voice inside my 'ead"?
    Come visit my Flickr :)

  10. #790
    Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Stad van Manneken Pis
    Posts
    561

    Default Re: EXPOSE yourself - II

    No one???
    Come visit my Flickr :)

  11. #791
    Member Jimmy81's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Jurong West
    Posts
    1,542
    Blog Entries
    1

    Default Re: EXPOSE yourself - II

    Hw come nobody wanna post pics anymore?
    Come expose yourselves!!!!

  12. #792
    Member Jimmy81's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Jurong West
    Posts
    1,542
    Blog Entries
    1

    Default Re: EXPOSE yourself - II

    Quote Originally Posted by maddyks View Post
    No one???
    Maybe they were all sent to IMH hahahaha

  13. #793
    Member tainted's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    in Critterdom
    Posts
    459

    Default Re: EXPOSE yourself - II

    speaking of IMH...
    anyone knows where i can buy strait jacket? i wanna try it out as a goth fashion accessory

  14. #794
    Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Stad van Manneken Pis
    Posts
    561

    Default Re: EXPOSE yourself - II

    Quote Originally Posted by tainted View Post
    speaking of IMH...
    anyone knows where i can buy strait jacket? i wanna try it out as a goth fashion accessory
    You sure????
    Come visit my Flickr :)

  15. #795
    Member tainted's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    in Critterdom
    Posts
    459

    Default Re: EXPOSE yourself - II

    sure!
    i was looking for handcuffs last time too.... wanted to break the chains so tat each cuff has some chain dangling and then wear both on each wrists as a bracelet... but my friend said that it's illegal in singapore

  16. #796
    Senior Member sammy888's Avatar
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    1,568

    Default Re: EXPOSE yourself - II

    Quote Originally Posted by maddyks View Post
    absolutely hate it
    You tried it har? heheh Must eat it piping hot once cold it taste awful heheh... IT is just one of those you hate it or love it. heh

  17. #797
    Member tainted's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    in Critterdom
    Posts
    459

    Default Re: EXPOSE yourself - II

    oh yeah how do i get to
    the concourse national museum of singapore?
    my classmates and i wanna go check out the 2nd SYPA photo exibition this saturday....

  18. #798
    Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Stad van Manneken Pis
    Posts
    561

    Default Re: EXPOSE yourself - II

    Quote Originally Posted by tainted View Post
    oh yeah how do i get to
    the concourse national museum of singapore?
    my classmates and i wanna go check out the 2nd SYPA photo exibition this saturday....
    This not Streetdirectory no? Anyway just get to the National Museum near SMU campus and the exhibition is there. It was the site of the night festival so its quite easy to find. Near Dhoby Ghaut MRT
    Come visit my Flickr :)

  19. #799
    Member tainted's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    in Critterdom
    Posts
    459

    Default Re: EXPOSE yourself - II

    ohhhhhhhhhhhhhhh so thats the museum ah.... i thought it was somewhere else lol.. sian now....
    i has te cravings for bananas prata! someone tp for me... come down to yishun ;P

  20. #800
    Member Jimmy81's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Jurong West
    Posts
    1,542
    Blog Entries
    1

    Default Re: EXPOSE yourself - II

    Quote Originally Posted by tainted View Post
    ohhhhhhhhhhhhhhh so thats the museum ah.... i thought it was somewhere else lol.. sian now....
    i has te cravings for bananas prata! someone tp for me... come down to yishun ;P
    Wat do we get in return?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •