Page 19 of 52 FirstFirst ... 9141718192021242944 ... LastLast
Results 361 to 380 of 1031

Thread: Tang Shooters XXXIV: TCSS Thread...

  1. #361
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pasir Ris / Tampines
    Posts
    4,481

    Default Re: Tang Shooters XXXIV: TCSS Thread...

    Quote Originally Posted by falconite View Post
    Bro... What we shooting this saturday? Any plans yet?

    You and KT need TFCD?
    Nah... maybe i watch mobie wib ronald buttie and junniee... haha... he arranging...

  2. #362
    Senior Member phoakm's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    7,385

    Default Re: Tang Shooters XXXIV: TCSS Thread...

    Quote Originally Posted by falconite View Post
    Wanted to go see see look look with u... but i have gotten tixs for tonight HELLBOY II...

    Next chance for me!!
    Watched liao.
    My next show is Batman. .... wanted to watch today but going to see equipment.
    I AM BORNFIRE!
    My Flickr/TFCD Service

  3. #363
    Senior Member phoakm's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    7,385

    Default Re: Tang Shooters XXXIV: TCSS Thread...

    Quote Originally Posted by kuantoh View Post
    Nah... maybe i watch mobie wib ronald buttie and junniee... haha... he arranging...
    Batam?
    I AM BORNFIRE!
    My Flickr/TFCD Service

  4. #364

    Default Re: Tang Shooters XXXIV: TCSS Thread...

    Quote Originally Posted by kuantoh View Post
    haha... paiseh... coz hamster ish chior abata sho e porrowing ekuehsion urpllies:

    shogun avatar = hamster;
    => shogun avatar represents shogun;
    => hamster presents shogun
    => shogun = hamster
    so u saying i am a hamster
    40 km to 1 litre :p

  5. #365

    Default Re: Tang Shooters XXXIV: TCSS Thread...

    Quote Originally Posted by Redsun View Post
    she wil always be moi favourite

    NENS(No Elaine No SHoot)
    sounds....vulgar

  6. #366
    Senior Member StrifeYun's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Rivervale Drive
    Posts
    2,216

    Default Re: Tang Shooters XXXIV: TCSS Thread...

    wah the fall sho bad xia .!!!
    Canon EOS "Luxury"
    [flickr]

  7. #367
    Senior Member phoakm's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    7,385

    Default Re: Tang Shooters XXXIV: TCSS Thread...

    Jia lat liao....Maju camp not available for all slots. I want to go to the 7 sep one.
    Can I gate crash?
    I AM BORNFIRE!
    My Flickr/TFCD Service

  8. #368
    Senior Member phoakm's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    7,385

    Default Re: Tang Shooters XXXIV: TCSS Thread...

    Quote Originally Posted by StrifeYun View Post
    wah the fall sho bad xia .!!!
    Heart Pain.
    I AM BORNFIRE!
    My Flickr/TFCD Service

  9. #369
    Member/Tangshooter falconite's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    AMK | Tang Shooters
    Posts
    2,203

    Default Re: Tang Shooters XXXIV: TCSS Thread...

    Quote Originally Posted by kuantoh View Post
    Nah... maybe i watch mobie wib ronald buttie and junniee... haha... he arranging...
    haaa.. enjoy!! Yup.. for a change must do different activity!!
    | www.falconite.com | flickr |
    Canon Equipments

  10. #370

    Default Re: Tang Shooters XXXIV: TCSS Thread...

    Quote Originally Posted by phoakm View Post
    Batam?
    ghost Batam do wad? buy strobes?

  11. #371
    Member/Tangshooter falconite's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    AMK | Tang Shooters
    Posts
    2,203

    Default Re: Tang Shooters XXXIV: TCSS Thread...

    Quote Originally Posted by phoakm View Post
    Jia lat liao....Maju camp not available for all slots. I want to go to the 7 sep one.
    Can I gate crash?
    I have nmot heard of slot filled up leh... Wow, very strange....
    | www.falconite.com | flickr |
    Canon Equipments

  12. #372
    Senior Member phoakm's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    7,385

    Default Re: Tang Shooters XXXIV: TCSS Thread...

    Quote Originally Posted by coolsigg View Post
    ghost Batam do wad? buy strobes?
    Fishing.
    I AM BORNFIRE!
    My Flickr/TFCD Service

  13. #373
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pasir Ris / Tampines
    Posts
    4,481

    Default Re: Tang Shooters XXXIV: TCSS Thread...

    Quote Originally Posted by Shogun View Post
    so u saying i am a hamster
    e ekuehsion ploves sho... pls collect it ib it ish long...

    Quote Originally Posted by highfive View Post
    sounds....vulgar
    Hmm... NENS is vulgar? how? can elaborate? I really cant see the vulgarity in it?

  14. #374
    Senior Member phoakm's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    7,385

    Default Re: Tang Shooters XXXIV: TCSS Thread...

    Quote Originally Posted by falconite View Post
    I have nmot heard of slot filled up leh... Wow, very strange....
    Indeed, got slot limit meh?
    I AM BORNFIRE!
    My Flickr/TFCD Service

  15. #375
    Member/Tangshooter falconite's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    AMK | Tang Shooters
    Posts
    2,203

    Default Re: Tang Shooters XXXIV: TCSS Thread...

    Quote Originally Posted by coolsigg View Post
    ghost Batam do wad? buy strobes?
    Batam.. aka Batman.. aka Painful Sial...aka Dark Knight.. same... only thing is Batam is a mis-spell!
    | www.falconite.com | flickr |
    Canon Equipments

  16. #376
    Senior Member phoakm's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    7,385

    Default Re: Tang Shooters XXXIV: TCSS Thread...

    Quote Originally Posted by kuantoh View Post
    Hmm... NENS is vulgar? how? can elaborate? I really cant see the vulgarity in it?
    Vulgar ... only determines in the state of mind.
    I AM BORNFIRE!
    My Flickr/TFCD Service

  17. #377
    Member/Tangshooter falconite's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    AMK | Tang Shooters
    Posts
    2,203

    Default Re: Tang Shooters XXXIV: TCSS Thread...

    Quote Originally Posted by kuantoh View Post
    e ekuehsion ploves sho... pls collect it ib it ish long...



    Hmm... NENS is vulgar? how? can elaborate? I really cant see the vulgarity in it?
    NENS - yeah... even the more vulgar sounding dielect.. like hokkien.. also interpret it as EGG mah....
    | www.falconite.com | flickr |
    Canon Equipments

  18. #378
    Senior Member phoakm's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    7,385

    Default Re: Tang Shooters XXXIV: TCSS Thread...

    Quote Originally Posted by falconite View Post
    Batam.. aka Batman.. aka Painful Sial...aka Dark Knight.. same... only thing is Batam is a mis-spell!
    Spelling mistake.
    BTW, if you guys going to watch in Saturday afternoon, I can join you. After that I will be going to NDP. Can arranged around city area?
    I AM BORNFIRE!
    My Flickr/TFCD Service

  19. #379
    Member/Tangshooter falconite's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    AMK | Tang Shooters
    Posts
    2,203

    Default Re: Tang Shooters XXXIV: TCSS Thread...

    Quote Originally Posted by falconite View Post
    NENS - yeah... even the more vulgar sounding dielect.. like hokkien.. also interpret it as EGG mah....
    Char Kway Teow.. ai NENS... mai hiam!!
    | www.falconite.com | flickr |
    Canon Equipments

  20. #380

    Default Re: Tang Shooters XXXIV: TCSS Thread...

    Quote Originally Posted by kuantoh View Post
    e ekuehsion ploves sho... pls collect it ib it ish long...
    equation my foot
    40 km to 1 litre :p

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •