Page 12 of 21 FirstFirst ... 27101112131417 ... LastLast
Results 221 to 240 of 417

Thread: 2nd Singapore Young Photographer Award (SYPA) 2008

  1. #221
    Member
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Eastern SG
    Posts
    56

    Default Re: 2nd Singapore Young Photographer Award (SYPA) 2008

    Here's mine... feel kinda inferior uploading this though! there's so many talents



    feel free to comment! =]

  2. #222

    Default Re: 2nd Singapore Young Photographer Award (SYPA) 2008

    To all who have pm me, the judging will be on 10th May, next Sat at SAFRA Mount Faber 9am. Diamond Room on the 2nd level. All are welcomed to observed the judging process.

    Spent quite a few hours on Sat with the SAFRA Photographic Club committee members sorting out the photos. No joke sorting out 5000++ photos...

    Some of the photos posted here looks familiar.

  3. #223
    Member
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Lentor
    Posts
    538

    Default Re: 2nd Singapore Young Photographer Award (SYPA) 2008

    Quote Originally Posted by Andy Tay View Post
    To all who have pm me, the judging will be on 10th May, next Sat at SAFRA Mount Faber 9am. Diamond Room on the 2nd level. All are welcomed to observed the judging process.

    Spent quite a few hours on Sat with the SAFRA Photographic Club committee members sorting out the photos. No joke sorting out 5000++ photos...

    Some of the photos posted here looks familiar.
    Hey Andy will it spill over to a Sunday if the judging does not finish on Sat itself?

  4. #224
    Member MarkTan89's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Boon Keng
    Posts
    591

    Default Re: 2nd Singapore Young Photographer Award (SYPA) 2008

    Here's 3 I like most out of my 6. Just to share
    Architecture - the gleaming tower

    Abstract - Will it wait ?

    Nature - the tranquil bird


    Some pictures posted in this thread are amazing !

  5. #225

    Default Re: 2nd Singapore Young Photographer Award (SYPA) 2008

    Quote Originally Posted by labla View Post
    Hey Andy will it spill over to a Sunday if the judging does not finish on Sat itself?
    Nope, the judging will definitely be finished by Sat. As for when results will be out, that I'm not too sure. As the organising committee will need to verify pictures such as requesting digital files/negatives from winners. So release of results might depend on when they can get this done bah.
    Last edited by Andy Tay; 5th May 2008 at 12:09 AM.

  6. #226

    Default Re: 2nd Singapore Young Photographer Award (SYPA) 2008

    here's mine...



    by the way good luck and all the best to everyone!

  7. #227
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Oulu, Finland, Finland
    Posts
    6,299

    Default Re: 2nd Singapore Young Photographer Award (SYPA) 2008

    is anyone going for the judging process? quite keen to see how they choose the winning pictures.

  8. #228

    Default Re: 2nd Singapore Young Photographer Award (SYPA) 2008

    Quote Originally Posted by drumma View Post
    is anyone going for the judging process? quite keen to see how they choose the winning pictures.
    i wanna go. you wana go together?

    think the rest of the shots too pro. so far i like nightmares, stephanie's, sprintist's, gary su's, schon's and fido's. so if i count, 1 get top prize, 1 win archi, maybe still got chance for consolation
    Last edited by peepeedog; 6th May 2008 at 08:31 PM.
    photographs
    Nikon D200 | Konica Hexar RF

  9. #229
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Singapore, western area
    Posts
    5,337

    Default Re: 2nd Singapore Young Photographer Award (SYPA) 2008

    Quote Originally Posted by drumma View Post
    is anyone going for the judging process? quite keen to see how they choose the winning pictures.
    wont be free that day but if you do go down, do share how its like, wanna know too tia!

  10. #230
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Oulu, Finland, Finland
    Posts
    6,299

    Default Re: 2nd Singapore Young Photographer Award (SYPA) 2008

    thinking if it's worth going down.. having 2nd thoughts after seeing so many pro pictures here too. haha.

  11. #231
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Singapore, western area
    Posts
    5,337

    Default Re: 2nd Singapore Young Photographer Award (SYPA) 2008

    Quote Originally Posted by drumma View Post
    thinking if it's worth going down.. having 2nd thoughts after seeing so many pro pictures here too. haha.
    judging is quite hard to witness leh..even canon photo marathon is done behind close doors..haha

  12. #232
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Oulu, Finland, Finland
    Posts
    6,299

    Default Re: 2nd Singapore Young Photographer Award (SYPA) 2008

    Quote Originally Posted by sprintist View Post
    judging is quite hard to witness leh..even canon photo marathon is done behind close doors..haha
    hmm. i think i read something like judging is going to be done in a room for this one? correct me if i'm wrong though.

    http://www.clubsnap.com/forums/showp...&postcount=223

  13. #233
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Singapore, western area
    Posts
    5,337

    Default Re: 2nd Singapore Young Photographer Award (SYPA) 2008

    Quote Originally Posted by drumma View Post
    hmm. i think i read something like judging is going to be done in a room for this one? correct me if i'm wrong though.

    http://www.clubsnap.com/forums/showp...&postcount=223
    so the audience can still seat in right? btw who are the judges again?

  14. #234
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Oulu, Finland, Finland
    Posts
    6,299

    Default Re: 2nd Singapore Young Photographer Award (SYPA) 2008

    Quote Originally Posted by sprintist View Post
    so the audience can still seat in right? btw who are the judges again?
    i'm not sure. briefly remembered ken seet was one of the judges if i'm not wrong.. and someone from SPH? hahaha. email andy.

  15. #235
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Singapore, western area
    Posts
    5,337

    Default Re: 2nd Singapore Young Photographer Award (SYPA) 2008

    Quote Originally Posted by drumma View Post
    i'm not sure. briefly remembered ken seet was one of the judges if i'm not wrong.. and someone from SPH? hahaha. email andy.
    must get to know them..haha i have no idea who they are
    i hope i can go down but i know i cant

  16. #236
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Oulu, Finland, Finland
    Posts
    6,299

    Default Re: 2nd Singapore Young Photographer Award (SYPA) 2008

    Quote Originally Posted by sprintist View Post
    must get to know them..haha i have no idea who they are
    i hope i can go down but i know i cant
    yup, it helps when u select the shots for submission. i'm not sure what the other judges like but i remembered ken said he likes BnW in one of the seminars i attended.

  17. #237
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Singapore, western area
    Posts
    5,337

    Default Re: 2nd Singapore Young Photographer Award (SYPA) 2008

    Quote Originally Posted by drumma View Post
    yup, it helps when u select the shots for submission. i'm not sure what the other judges like but i remembered ken said he likes BnW in one of the seminars i attended.
    awww i only got one. chances drop by 5/6hahaha

  18. #238

    Default Re: 2nd Singapore Young Photographer Award (SYPA) 2008

    how does one observe the judging?

  19. #239

    Default Re: 2nd Singapore Young Photographer Award (SYPA) 2008

    Quote Originally Posted by freshfood View Post
    how does one observe the judging?
    you stand

    and you open your eyes

  20. #240

    Default Re: 2nd Singapore Young Photographer Award (SYPA) 2008

    Will the results be out on the day of the judging?

Page 12 of 21 FirstFirst ... 27101112131417 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •