Page 2 of 51 FirstFirst 123471227 ... LastLast
Results 21 to 40 of 1015

Thread: Tang Shooters II: Upcoming Events...

  1. #21
    Senior Member phoakm's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    7,385

    Default Re: Tang Shooters II: Upcoming Events...

    Quote Originally Posted by Redsun View Post
    Wa sunday go squeeze with the crowd.Somemore sat just come back from pulau ubin
    I dun like the crowds tats why going tomorrow
    Wish to go tommorow, but got audit.
    I AM BORNFIRE!
    My Flickr/TFCD Service

  2. #22
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Singapore, western area
    Posts
    5,337

    Default Re: Tang Shooters II: Upcoming Events...

    so nobody gg army open hse ah...??

  3. #23
    Member/Tangshooter Redsun's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Singapore
    Posts
    7,931

    Default Re: Tang Shooters II: Upcoming Events...

    well weekdays is out for me.
    See how on sunday

  4. #24
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Singapore, western area
    Posts
    5,337

    Default Re: Tang Shooters II: Upcoming Events...

    Quote Originally Posted by Redsun View Post
    well weekdays is out for me.
    See how on sunday
    its until 2nd or 1st sept? 1st sept chek jawa haha..i might be gg. will see me there if i am there hahahah..

  5. #25
    Member/Tangshooter Redsun's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Singapore
    Posts
    7,931

    Default Re: Tang Shooters II: Upcoming Events...

    Quote Originally Posted by sprintist View Post
    its until 2nd or 1st sept? 1st sept chek jawa haha..i might be gg. will see me there if i am there hahahah..
    lol
    we take it that you're going then

  6. #26
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Singapore, western area
    Posts
    5,337

    Default Re: Tang Shooters II: Upcoming Events...

    Quote Originally Posted by Redsun View Post
    lol
    we take it that you're going then
    no cannot yet cos might be gg army open hse again on sat w frend. but see how it goes. chek jawa till wad time ah?

  7. #27

    Default Re: Tang Shooters II: Upcoming Events...

    Quote Originally Posted by Redsun View Post
    lol
    we take it that you're going then
    Redsun, you have any idea how long was the boat journey to chek jawa?
    I just check with the phamacy.. the seasick pills will cause drowsiness, if i take, I will be
    drunk for the whole day, no way to shoot. which is really bad.
    See My Creation at : Multiply

  8. #28
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Singapore, western area
    Posts
    5,337

    Default Re: Tang Shooters II: Upcoming Events...

    Quote Originally Posted by Yoshima View Post
    Redsun, you have any idea how long was the boat journey to chek jawa?
    I just check with the phamacy.. the seasick pills will cause drowsiness, if i take, I will be
    drunk for the whole day, no way to shoot. which is really bad.
    wah...actually cause drowsiness it won't really make you sleepy if you're on the move right? maybe lethargic..

    hmm maybe you got to choose between being drunk or seasick...
    how about a drunk photoshoot hehe no offence ah

  9. #29

    Default Re: Tang Shooters II: Upcoming Events...

    Quote Originally Posted by sprintist View Post
    wah...actually cause drowsiness it won't really make you sleepy if you're on the move right? maybe lethargic..

    hmm maybe you got to choose between being drunk or seasick...
    how about a drunk photoshoot hehe no offence ah
    I took the pills for my last trip to Bintan, basically i will sleep and feel tired the whole day.
    See My Creation at : Multiply

  10. #30
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Singapore, western area
    Posts
    5,337

    Default Re: Tang Shooters II: Upcoming Events...

    Quote Originally Posted by Yoshima View Post
    I took the pills for my last trip to Bintan, basically i will sleep and feel tired the whole day.
    then perhaps seasick might be more short term? i duno how its like though and how long it will last..hmm sorry cant help u phoakm

  11. #31
    Senior Member phoakm's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    7,385

    Default Re: Tang Shooters II: Upcoming Events...

    Quote Originally Posted by sprintist View Post
    then perhaps seasick might be more short term? i duno how its like though and how long it will last..hmm sorry cant help u phoakm
    ??????Help what????Audit????
    I AM BORNFIRE!
    My Flickr/TFCD Service

  12. #32

    Default Re: Tang Shooters II: Upcoming Events...

    Quote Originally Posted by phoakm View Post
    ??????Help what????Audit????
    I thnk Sprintist mistaken me and you! hahaha
    OR he simply miss you more then me!
    See My Creation at : Multiply

  13. #33
    Member/Tangshooter Redsun's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Singapore
    Posts
    7,931

    Default Re: Tang Shooters II: Upcoming Events...

    hmm the last time i went was a few years back.If i remember correctly it only takes a short while.So shouldnt be a problem

  14. #34

    Default Re: Tang Shooters II: Upcoming Events...

    Quote Originally Posted by Redsun View Post
    hmm the last time i went was a few years back.If i remember correctly it only takes a short while.So shouldnt be a problem
    A short while like... 15 mins? That is the max i can tahan...
    See My Creation at : Multiply

  15. #35
    Member/Tangshooter Redsun's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Singapore
    Posts
    7,931

    Default Re: Tang Shooters II: Upcoming Events...

    yup its bout 15 mins+-....i think

  16. #36

    Default Re: Tang Shooters II: Upcoming Events...

    Lets chat at Tangsshooter Chat box
    See My Creation at : Multiply

  17. #37
    Member/Tangshooter zaxh81's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    Earth
    Posts
    4,339

    Default Re: Tang Shooters II: Upcoming Events...

    Quote Originally Posted by blazer_workz View Post
    ok..will update..lol
    bo jio again lor.

  18. #38
    Member/Tangshooter
    Join Date
    May 2006
    Location
    ClubSNAP Community
    Posts
    3,118

    Default Re: Tang Shooters II: Upcoming Events...

    Quote Originally Posted by zaxh81 View Post
    bo jio again lor.
    oopzz..bro u interested? i add ur name in..lol
    This is an electronic post which requires no signature.

  19. #39
    Member/Tangshooter g-khoo's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Under your Blanket
    Posts
    2,027

    Default Re: Tang Shooters II: Upcoming Events...

    Wah... Just checked back and now become the 2nd thread post liao.

    TS really power *lol*

    Anyway qing i posted the summer fest pics liao so u can take a look at it

    http://forums.clubsnap.org/showthread.php?t=307181

  20. #40
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Singapore, western area
    Posts
    5,337

    Default Re: Tang Shooters II: Upcoming Events...

    Quote Originally Posted by g-khoo View Post
    Wah... Just checked back and now become the 2nd thread post liao.

    TS really power *lol*

    Anyway qing i posted the summer fest pics liao so u can take a look at it

    http://forums.clubsnap.org/showthread.php?t=307181
    bro u joining for the chek jawa?

Page 2 of 51 FirstFirst 123471227 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •