Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 20 of 61

Thread: Who Are You?

  1. #1

    Talking Who Are You?

    Maybe we should post here which is our HWZ nick so we can recognize each other?

    Will start first, me is Blitzy from HWZ

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Singapore
    Posts
    12,938

    Default

    guess my signature tells the story
    Check out my wildlife pics at www.instagram.com/conrad_nature

  3. #3
    Member
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Tiong Bahru
    Posts
    41

    Default

    Hi,

    I am duckling from HWZ...

  4. #4
    Member
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    UP NORTH
    Posts
    727

    Default

    i,m still the same wherever i am....STILL FUNDEE..

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Bedok
    Posts
    1,417

    Default

    I am Klause.... James Klause.. haha.. no lar.. I'm klause from HWZ =P

  6. #6
    Member
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    singapore
    Posts
    62

    Default

    and I'm Girlie...

  7. #7

    Default

    Originally posted by wildhoney
    and I'm Girlie...
    maybe the person known as megaweb can create a table showing the new nicks vs those in HWZ. BTW, I am still copland.

  8. #8

    Default

    dankoo

  9. #9
    Member
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Hougang, SG
    Posts
    1,338

    Default

    Hi Boys & Gals, I'm still Jayan...originally from HWZ.

  10. #10
    Member
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Hougang, SG
    Posts
    1,338

    Default Re: Who Are You?

    Originally posted by Blitz
    Maybe we should post here which is our HWZ nick so we can recognize each other?

    Will start first, me is Blitzy from HWZ
    Hi Blitz.....so far ok with ur C-2040z....just saw duckie posts he's not satisfied with his 3x zoom wanna sell away and buy C-2100uz or C-700uz liao...:

  11. #11
    Member
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Hougang, SG
    Posts
    1,338

    Default

    Originally posted by Klause
    I am Klause.... James Klause.. haha.. no lar.. I'm klause from HWZ =P
    Hi Bro....sabo ar? Say wanna go nite shoot...say until I go on my own!!! <hopping mad> j/k

  12. #12
    Member
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Tiong Bahru
    Posts
    41

    Default Re: Re: Who Are You?

    Originally posted by Jayan


    Hi Blitz.....so far ok with ur C-2040z....just saw duckie posts he's not satisfied with his 3x zoom wanna sell away and buy C-2100uz or C-700uz liao...:
    C2100 seems too old and bulky, was reading those review on various website yesterday night. Most probably I'll get the C700.

  13. #13
    Member
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Hougang, SG
    Posts
    1,338

    Default

    Originally posted by copland


    maybe the person known as megaweb can create a table showing the new nicks vs those in HWZ. BTW, I am still copland.
    Hi Copland, how're u????

  14. #14
    Member
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Hougang, SG
    Posts
    1,338

    Default Re: Re: Re: Who Are You?

    Originally posted by duckling


    C2100 seems too old and bulky, was reading those review on various website yesterday night. Most probably I'll get the C700.
    That's a good one too.....should be able to get ard $900 these days.

  15. #15
    Member
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Hougang, SG
    Posts
    1,338

    Default

    Originally posted by mpenza
    guess my signature tells the story

  16. #16

    Default

    it does matter for people to know who are you. it matter to yourself to know who you are.

  17. #17

    Default I am------------>

    And leroyt is my nick over at HWZ

  18. #18

    Default Re: Re: Who Are You?

    Originally posted by Jayan


    Hi Blitz.....so far ok with ur C-2040z....just saw duckie posts he's not satisfied with his 3x zoom wanna sell away and buy C-2100uz or C-700uz liao...:
    So far I'm ok with it, kinda like it too

    Yeah sometimes just feel that 3x zoom is not enough but being a newbie at this, I guess I dun wanna ask for much Just wanna master my camera well and take good pictures

    For the additional zoom, maybe in future I can just add somemore telephoto filters?

  19. #19
    Member
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    North East of SG
    Posts
    704

    Default

    i am lefei from HWZ...
    prefer this forum

  20. #20

    Default

    hehe im
    duckieduck
    from HWZ.
    IRC: quackaroo (or quackAFK, quackOUT etc..)

    <-- woohoooooooooo!!!!

    lol im NOT ze duckling
    Illumn|Facebook| Canon 5D Mark II | 16-35mm 2.8L | 24-70mm f2.8L | 85mm 1.8 | Strobist

Page 1 of 4 123 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •