Page 40 of 51 FirstFirst ... 15303538394041424550 ... LastLast
Results 781 to 800 of 1001

Thread: 8 Milo peng per second ... Thread XI

  1. #781

    Default Re: 8 Milo peng per second ... Thread XI

    Quote Originally Posted by scud View Post
    hahaha,, u still dunno what he means.
    seriously i still duno wat the invasion thingy lel..can explain?
    Buying a DSLR/SLR doesn't make you a photographer. It makes you a DSLR/SLR owner
    My Site

  2. #782

    Default Re: 8 Milo peng per second ... Thread XI

    Quote Originally Posted by yokechye View Post
    for wat sia....
    no fun. i want to see who here is my senior.

  3. #783
    Senior Member yokechye's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Singapore, Singapore
    Posts
    2,892

    Default Re: 8 Milo peng per second ... Thread XI

    Quote Originally Posted by satay16 View Post
    no fun. i want to see who here is my senior.
    tell us urs if u wanna know

  4. #784

    Default Re: 8 Milo peng per second ... Thread XI

    Quote Originally Posted by yokechye View Post
    tell us urs if u wanna know
    give you clue: $$$

  5. #785
    Senior Member yokechye's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Singapore, Singapore
    Posts
    2,892

    Default Re: 8 Milo peng per second ... Thread XI

    Quote Originally Posted by satay16 View Post
    give you clue: $$$
    wah.. u study in rich man's school ar....

  6. #786

    Default Re: 8 Milo peng per second ... Thread XI

    Quote Originally Posted by yokechye View Post
    wah.. u study in rich man's school ar....
    now got girls liao leh, cannot change in class. have to go toliet. so inconvinent.

  7. #787

    Default Re: 8 Milo peng per second ... Thread XI

    lol...can wat...LOL...me n my fren sometime oso change in class...
    Buying a DSLR/SLR doesn't make you a photographer. It makes you a DSLR/SLR owner
    My Site

  8. #788
    Senior Member yokechye's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Singapore, Singapore
    Posts
    2,892

    Default Re: 8 Milo peng per second ... Thread XI

    Quote Originally Posted by satay16 View Post
    now got girls liao leh, cannot change in class. have to go toliet. so inconvinent.
    wat sch?

  9. #789

    Default Re: 8 Milo peng per second ... Thread XI

    Quote Originally Posted by dreamerz View Post
    lol...can wat...LOL...me n my fren sometime oso change in class...
    but class taken up by the girls liao.

  10. #790
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Redhill
    Posts
    1,728

    Default Re: 8 Milo peng per second ... Thread XI

    Quote Originally Posted by scud View Post
    hahahaah... second that!!!
    so whats the topics???
    alien invasion?

  11. #791
    Senior Member scud's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Singapore
    Posts
    1,808

    Default Re: 8 Milo peng per second ... Thread XI

    Quote Originally Posted by alechim View Post
    so whats the topics???
    alien invasion?

  12. #792

    Default Re: 8 Milo peng per second ... Thread XI

    Quote Originally Posted by satay16 View Post
    but class taken up by the girls liao.
    my is mixed sch...haha...gt gals sometime we also like tat change after PE...LOL
    Buying a DSLR/SLR doesn't make you a photographer. It makes you a DSLR/SLR owner
    My Site

  13. #793

    Default Re: 8 Milo peng per second ... Thread XI

    Quote Originally Posted by dreamerz View Post
    my is mixed sch...haha...gt gals sometime we also like tat change after PE...LOL
    *sniff* *sniff* so lucky.


    but i happy with one. cannot satu jiao stomp sampan

  14. #794
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Redhill
    Posts
    1,728

    Default Re: 8 Milo peng per second ... Thread XI

    Quote Originally Posted by scud View Post
    oh...Hail! The Invaitor!


  15. #795

    Default Re: 8 Milo peng per second ... Thread XI

    Quote Originally Posted by alechim View Post
    oh...Hail! The Invaitor!

    woah. chim. what's invaitor?

  16. #796
    Senior Member yokechye's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Singapore, Singapore
    Posts
    2,892

    Default Re: 8 Milo peng per second ... Thread XI

    Quote Originally Posted by satay16 View Post
    woah. chim. what's invaitor?
    too young to know.. u grow up then u will know

  17. #797

    Default Re: 8 Milo peng per second ... Thread XI

    Quote Originally Posted by yokechye View Post
    too young to know.. u grow up then u will know
    *loads dictionary.com*

  18. #798
    Senior Member scud's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Singapore
    Posts
    1,808

    Default Re: 8 Milo peng per second ... Thread XI

    Quote Originally Posted by alechim View Post
    oh...Hail! The Invaitor!

    sounds cool!!!

  19. #799

    Default Re: 8 Milo peng per second ... Thread XI

    Quote Originally Posted by alechim View Post
    oh...Hail! The Invaitor!

    you sure correct anot? "No results found for invaitor."

  20. #800
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Redhill
    Posts
    1,728

    Default Re: 8 Milo peng per second ... Thread XI

    Quote Originally Posted by scud View Post
    sounds cool!!!
    steady...u start?

    or paranomic? or is it paranomia? cannot rem
    Last edited by alechim; 26th October 2006 at 01:15 AM.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •