Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 21

Thread: WoW- Are you one ?

  1. #1
    Senior Member poohbear's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Sengkang
    Posts
    1,163

    Default WoW- Are you one ?

    Just curious how many Cser are playing WoW

    (Cser Name)/(WoW name)/ (Server)

    Poohbear / Huno / Dragonblight

  2. #2
    Moderator ortega's Avatar
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    23,686
    Blog Entries
    7

    Default Re: WoW- Are you one ?

    ortega/NA/NA

  3. #3
    Senior Member poohbear's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Sengkang
    Posts
    1,163

    Default Re: WoW- Are you one ?

    Quote Originally Posted by ortega View Post
    ortega/NA/NA
    Intruder Alert ~!!
    Alex --> , btw wanna join me ?

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    270 degree of Singapore
    Posts
    6,741

    Default Re: WoW- Are you one ?

    would like to play, enjoyed all Blizzard's games, but no time to play
    Last edited by zcf; 13th October 2006 at 03:57 PM.
    Sony Alpha 700 hobbyist

  5. #5

    Default Re: WoW- Are you one ?

    Poohbear / Huno / Dragonblight

    squalle/ Altariel (elf warrior, lowbie, no epic lvl 60) / Darkspear
    squalle/ Peppenna (gnome mage, low lvl cant remember lol)/ Darkspear
    squalle/ Chavi (troll hunter, lvl 19) / Thrall

  6. #6
    Moderator ortega's Avatar
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    23,686
    Blog Entries
    7

    Default Re: WoW- Are you one ?

    Quote Originally Posted by poohbear View Post
    Intruder Alert ~!!
    Alex --> , btw wanna join me ?
    Ortega cast Ultimate Blizzard on Poohbear


    link? i'll have a look

    currently #1 spot (non cheat) in nightwars

  7. #7

    Default Re: WoW- Are you one ?

    lol Expensive

    I rather play the Free WC3 Dota map


  8. #8
    Senior Member poohbear's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Sengkang
    Posts
    1,163

    Default Re: WoW- Are you one ?

    Quote Originally Posted by AngryPigleT View Post
    lol Expensive

    I rather play the Free WC3 Dota map


    Considered the effort and hard work blizzard team had put in , I think it's justified.

  9. #9
    Senior Member poohbear's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Sengkang
    Posts
    1,163

    Default Re: WoW- Are you one ?

    Quote Originally Posted by ortega View Post
    Ortega cast Ultimate Blizzard on Poohbear


    link? i'll have a look

    currently #1 spot (non cheat) in nightwars

    check this out , maybe not your cup of tea ?

    WoW

  10. #10

    Default Re: WoW- Are you one ?

    Autumnite/Valour/Kargath -- Level 60 Orc Shaman

    Autumnite/Dreamweaver/Kargath -- Level 53 NE Hunter

    Autumnite/Mysteri/Kargath -- Level 43 Undead Priest

    wahh alot of pp playing in Dragonblight leh

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    East of Singapore
    Posts
    1,750

    Default Re: WoW- Are you one ?

    Quote Originally Posted by ortega View Post
    ortega/NA/NA
    I also

    yqt/Na/Na
    I get paid more shooting part time ...... damn, I should find more time to shoot part time

  12. #12

    Default Re: WoW- Are you one ?

    Quote Originally Posted by Autumnite View Post

    wahh alot of pp playing in Dragonblight leh

    hmm, why u say a lot? so far, only poohbear leh

  13. #13
    Senior Member poohbear's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Sengkang
    Posts
    1,163

    Default Re: WoW- Are you one ?

    true dragonblight quite a lot sg playing , got one sg raiding guild somemore.

  14. #14

    Default Re: WoW- Are you one ?

    hmm, why u say a lot? so far, only poohbear leh
    hehe from what i know in RL, alot of singaporeans are playing in that server... got a singaporean guild.. me also have a level 4 character there mwahaha...

    BTW... The Crusade Burns... This xmas...

  15. #15
    Senior Member poohbear's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Sengkang
    Posts
    1,163

    Default Re: WoW- Are you one ?

    Quote Originally Posted by Autumnite View Post
    hehe from what i know in RL, alot of singaporeans are playing in that server... got a singaporean guild.. me also have a level 4 character there mwahaha...

    BTW... The Crusade Burns... This xmas...
    drooling ...... , but why didn't they nerf shammy ??

  16. #16

    Default Re: WoW- Are you one ?

    drooling ...... , but why didn't they nerf shammy ??
    uhh... please dun!! level 70 shammy can summon elementals woot! but got a 20 min downtime.. sianz...

  17. #17
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    Town of Queens doing PORT-9YOU
    Posts
    12,716

    Default Re: WoW- Are you one ?

    There's also a lot of SG and MY players in Proudmore.

  18. #18
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    4,532

    Default Re: WoW- Are you one ?

    me playing also.

  19. #19

    Default Re: WoW- Are you one ?

    playin gon scarlet crusade server.. druid tauren.

  20. #20

    Default Re: WoW- Are you one ?

    CS Name : roystonk80
    Characters in WoW : Roystonk (Lvl 60 Undead Warlock), Necrolysis (Lvl 49 Undead Mage), Karyolysis (Lvl 1 Undead Warrior - "Banking")
    Server : Shadow Council

    We got quite a fair number of Singaporeans on SC and we do meet up regularly as well for dinner (not every week, but most likely to be on a Tuesday lol)

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •