Page 7 of 8 FirstFirst ... 25678 LastLast
Results 121 to 140 of 145

Thread: IT's BACK! CANON PHOTOMARATHON 2006

  1. #121

    Default Re: IT's BACK! CANON PHOTOMARATHON 2006

    Quote Originally Posted by DT_ View Post
    or anyone one can verbally describe how does the winning pic from the last (4th, darkness) assignment look?
    Studio looking shot.

    I love my friend's photo only. All black only! He ROCKS!

  2. #122

    Default Re: IT's BACK! CANON PHOTOMARATHON 2006

    Quote Originally Posted by Lord_Angelus View Post
    Studio looking shot.

    I love my friend's photo only. All black only! He ROCKS!
    thx... jus wanna check out cos i left soon after uploaded my last pic........ and what you told is actually a very good news for me.. :-)

  3. #123
    Member
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Eastern Singapore
    Posts
    645

    Default Re: IT's BACK! CANON PHOTOMARATHON 2006

    Quote Originally Posted by Lord_Angelus View Post
    Studio looking shot.

    I love my friend's photo only. All black only! He ROCKS!
    Hahaha...
    So ur fren is the hero har?
    Send my warmest salute to him!!!
    Power lah!!!

    By the way... did he receive the token of appreciation as mentioned?

  4. #124
    Member
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Eastern Singapore
    Posts
    645

    Default Re: IT's BACK! CANON PHOTOMARATHON 2006

    Quote Originally Posted by DT_ View Post
    thx... jus wanna check out cos i left soon after uploaded my last pic........ and what you told is actually a very good news for me.. :-)
    Hmm... if u are the winner of the last theme...
    COngrats!!!!
    It was indeed a MASTERPIECE !!!

    Hope u be the grand winner too!!!
    Cheers !!!!

  5. #125

    Default Re: IT's BACK! CANON PHOTOMARATHON 2006

    Quote Originally Posted by Alankpy View Post
    Hahaha...
    So ur fren is the hero har?
    Send my warmest salute to him!!!
    Power lah!!!

    By the way... did he receive the token of appreciation as mentioned?
    i think did not....

  6. #126

    Default Re: IT's BACK! CANON PHOTOMARATHON 2006

    Last edited by Lord_Angelus; 15th October 2006 at 10:58 AM.

  7. #127
    Member
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Eastern Singapore
    Posts
    645

    Default Re: IT's BACK! CANON PHOTOMARATHON 2006

    Quote Originally Posted by Lord_Angelus View Post
    i think did not....
    So sad... But tat was really cool of ur fren!
    *Salute*

  8. #128

    Default Re: IT's BACK! CANON PHOTOMARATHON 2006

    Quote Originally Posted by Alankpy View Post
    So sad... But tat was really cool of ur fren!
    *Salute*
    We were kind of like laughting when the black photo was on the OHP thing.

  9. #129
    Member
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Eastern Singapore
    Posts
    645

    Default Re: IT's BACK! CANON PHOTOMARATHON 2006

    Hahaha...
    Ur fren's 1st pic was cool... I like tat!

  10. #130

    Default Re: IT's BACK! CANON PHOTOMARATHON 2006

    Quote Originally Posted by Alankpy View Post
    Hahaha...
    Ur fren's 1st pic was cool... I like tat!
    dude, that was the most..... annoying photo he took on me !!!!!!

    and now I am called the paperbag head!

  11. #131
    Member
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Eastern Singapore
    Posts
    645

    Default Re: IT's BACK! CANON PHOTOMARATHON 2006

    Quote Originally Posted by Lord_Angelus View Post
    We were kind of like laughting when the black photo was on the OHP thing.
    Hahaha... me too... laughing so loud then but returned respect with a loud cheer!
    Heehee...

  12. #132
    Member
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Eastern Singapore
    Posts
    645

    Default Re: IT's BACK! CANON PHOTOMARATHON 2006

    Quote Originally Posted by Lord_Angelus View Post
    dude, that was the most..... annoying photo he took on me !!!!!!

    and now I am called the paperbag head!
    Well... at least u won a title tonite... " The Paperbag Head" !!!
    Hahahaa...

    Just a joke! No hard feeling bro.
    Cheers!

  13. #133

    Default Re: IT's BACK! CANON PHOTOMARATHON 2006

    Quote Originally Posted by Alankpy View Post
    Well... at least u won a title tonite... " The Paperbag Head" !!!
    Hahahaa...

    Just a joke! No hard feeling bro.
    Cheers!
    sod sod..... soooo no face lor! >_< nabe! lol. and the paperbag was hot inside! WTF! Was cooking inside.

  14. #134
    Member
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Eastern Singapore
    Posts
    645

    Default Re: IT's BACK! CANON PHOTOMARATHON 2006

    Quote Originally Posted by Lord_Angelus View Post
    sod sod..... soooo no face lor! >_< nabe! lol. and the paperbag was hot inside! WTF! Was cooking inside.
    Cheers dude!

    It was indeed a tiring but fun competition.
    Already looking forward to next year one.
    Heehee...

  15. #135

    Default Re: IT's BACK! CANON PHOTOMARATHON 2006

    Quote Originally Posted by kiama View Post
    did canon gave him the 1DMK2?
    did not. mostly did not bother :P

  16. #136

    Default Re: IT's BACK! CANON PHOTOMARATHON 2006

    Quote Originally Posted by Alankpy View Post
    Hmm... if u are the winner of the last theme...
    COngrats!!!!
    It was indeed a MASTERPIECE !!!

    Hope u be the grand winner too!!!
    Cheers !!!!
    thx.. well, i cant be too sure cos i left early.. but now else clue seem confirm it's my submission.. esp when my frd called... to confirmed again i'll be lucky if someone congra me after seeing this http://gallery.clubsnap.com/showphot...0/ppuser/24485 ... after all, it had been a fun n enjoyable day...
    Last edited by DT_; 15th October 2006 at 02:05 AM.

  17. #137
    Member
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Eastern Singapore
    Posts
    645

    Default Re: IT's BACK! CANON PHOTOMARATHON 2006

    Quote Originally Posted by DT_ View Post
    thx.. well, i cant be too sure cos i left early.. but now else clue seem confirm it's my submission.. esp when my frd called... to confirmed again i'll be lucky if someone congra me after seeing this http://gallery.clubsnap.com/showphot...0/ppuser/24485 ... after all, it had been a fun n enjoyable day...
    Dude... Congrats!
    U are confirmed the winner of theme 4 - Darkness.
    Me just cant forget tat well taken picture.

    Once again... Congrats & hope u win the grand prize too.
    Cheers!!!

  18. #138

    Default Re: IT's BACK! CANON PHOTOMARATHON 2006

    Quote Originally Posted by DT_ View Post
    thx.. well, i cant be too sure cos i left early.. but now else clue seem confirm it's my submission.. esp when my frd called... to confirmed again i'll be lucky if someone congra me after seeing this http://gallery.clubsnap.com/showphot...0/ppuser/24485 ... after all, it had been a fun n enjoyable day...
    Confirmed.

    Very nice. I like the pic. Care to share how you execute this? very creative.

    Regards,
    tltan

  19. #139
    Member
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    north east : )
    Posts
    9

    Default Re: IT's BACK! CANON PHOTOMARATHON 2006

    I love the Winner shot for the theme darkness great piece of art wrok to me : ) 2 thumb upup for you : )

  20. #140

    Default Re: IT's BACK! CANON PHOTOMARATHON 2006

    Quote Originally Posted by DT_ View Post
    thx.. well, i cant be too sure cos i left early.. but now else clue seem confirm it's my submission.. esp when my frd called... to confirmed again i'll be lucky if someone congra me after seeing this http://gallery.clubsnap.com/showphot...0/ppuser/24485 ... after all, it had been a fun n enjoyable day...
    yes! I like the shot too!

Page 7 of 8 FirstFirst ... 25678 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •