Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 21 to 40 of 54

Thread: SEX LIES & CHICKEN RICE Exhibition by jing from 7th-23rd July

  1. #21
    Moderator ortega's Avatar
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Singapore, Singapore, Singapor
    Posts
    23,686
    Blog Entries
    7

    Default Re: SEX LIES & CHICKEN RICE Exhibition by jing from 7th-23rd July

    I will try to make it

    must support fellow CSer

  2. #22

    Default Re: SEX LIES & CHICKEN RICE Exhibition by jing from 7th-23rd July

    Quote Originally Posted by compro_1975
    hey jing, dun for get to ans my question: btw any age limit (minimum) for entrance to the exhibition? need to wear what??? normal polo and jeans allowed??? ps: can not throw fellow cser's face
    eh sorry i damn blur
    even babies can go ok
    but must check ID to make sure they're 18 if they want to drink alcohol

    seriously tho, anyone can go but try to dress smartly otherwise you won't impress any of the hot chicks who hang out there.

  3. #23

    Default Re: SEX LIES & CHICKEN RICE Exhibition by jing from 7th-23rd July

    yes support your local CSer! if you have ever wanted to piss on me, now is the chance! Grab a dagger and stab me while I'm serving chicken rice

  4. #24

    Default Re: SEX LIES & CHICKEN RICE Exhibition by jing from 7th-23rd July

    This is great work! Will try to drop by that day...proud of you man!

  5. #25

    Default Re: SEX LIES & CHICKEN RICE Exhibition by jing from 7th-23rd July

    Looks good.. I'll drop by on friday!

  6. #26
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    east side
    Posts
    1,937

    Default Re: SEX LIES & CHICKEN RICE Exhibition by jing from 7th-23rd July

    Quote Originally Posted by mattlock
    yes support your local CSer! if you have ever wanted to piss on me, now is the chance! Grab a dagger and stab me while I'm serving chicken rice

    woohoo!! im gonna be there

  7. #27
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Westy
    Posts
    2,671

    Default Re: SEX LIES & CHICKEN RICE Exhibition by jing from 7th-23rd July

    Saw a news article on this on today's Straits Times Life Section.

  8. #28

    Default Re: SEX LIES & CHICKEN RICE Exhibition by jing from 7th-23rd July

    MY NAME IS NOT MATTHEW QUEK JING CHENG damn IT

  9. #29
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Tampines, Singapore.
    Posts
    1,899

    Default Re: SEX LIES & CHICKEN RICE Exhibition by jing from 7th-23rd July

    Quote Originally Posted by mattlock
    MY NAME IS NOT MATTHEW QUEK JING CHENG damn IT

    so the reporter was talking through his underwear?

    anyway so surprised to find the blurb on Julia Nah too. We worked in the same group previously, didn't know she was so into chairs

  10. #30
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Oulu, Finland, Finland
    Posts
    6,299

    Default Re: SEX LIES & CHICKEN RICE Exhibition by jing from 7th-23rd July

    Quote Originally Posted by mattlock
    MY NAME IS NOT MATTHEW QUEK JING CHENG damn IT


  11. #31

    Default Re: SEX LIES & CHICKEN RICE Exhibition by jing from 7th-23rd July

    So what is your real name then??? How could they have made such a big error like that?HAHAHA

  12. #32
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Westy
    Posts
    2,671

    Default Re: SEX LIES & CHICKEN RICE Exhibition by jing from 7th-23rd July

    Quote Originally Posted by mattlock
    MY NAME IS NOT MATTHEW QUEK JING CHENG damn IT
    ask them to change? Think they will make a public apology (a small section) when they make some typo errors etc.

    Exhibition Starts TODAY~ Yay!!!

  13. #33
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    East of Singapore
    Posts
    1,750

    Default Re: SEX LIES & CHICKEN RICE Exhibition by jing from 7th-23rd July

    Quote Originally Posted by ortega
    I will try to make it

    must support fellow CSer
    yo bro, what time you're going?

    I'll try to make it. I've always like mattlock's images. very good concept
    I get paid more shooting part time ...... damn, I should find more time to shoot part time

  14. #34

    Default Re: SEX LIES & CHICKEN RICE Exhibition by jing from 7th-23rd July

    Congratulations on your big day and big break!

  15. #35

    Default Re: SEX LIES & CHICKEN RICE Exhibition by jing from 7th-23rd July

    Quote Originally Posted by yeocolin
    Congratulations on your big day and big break!
    same view here

  16. #36

    Default Re: SEX LIES & CHICKEN RICE Exhibition by jing from 7th-23rd July

    Will be there over the weekends...

    congrats bro..
    I was at the bt. timah kopitiam to ta-pao when you shot the model on the table

    And i was like & !!!

  17. #37

    Default Re: SEX LIES & CHICKEN RICE Exhibition by jing from 7th-23rd July

    work until 10pm.
    Sianz...

  18. #38

    Default Re: SEX LIES & CHICKEN RICE Exhibition by jing from 7th-23rd July

    Great exhibition. Well done.

    I would have said hello but you were busy serviing chicken rice.
    sk.images, ex - cyber_m0nkey

  19. #39
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Tampines, Singapore.
    Posts
    1,899

    Default Re: SEX LIES & CHICKEN RICE Exhibition by jing from 7th-23rd July

    very lovely, Jing. even the chicken rice "ah soh" looks stunning and your picture did the job, one more new member for ClubSnap!

    ps: thanx for remembering my avatar.

  20. #40

    Default Re: SEX LIES & CHICKEN RICE Exhibition by jing from 7th-23rd July

    Thank you clubsnappers for coming!!!! Very very happy...thank you thank you really.=)
    hope you enjoyed it!

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •