Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 21 to 40 of 40

Thread: where to tan NUDE ? ha~

  1. #21
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    eastern past
    Posts
    108

    Default Re: where to tan NUDE ? ha~

    haha ...i really dunno wat to say. does Darren know about this ?
    爱是要时间慢慢培养的。。

  2. #22
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    The Land of the Teddy Bear
    Posts
    1,454

    Default Re: where to tan NUDE ? ha~

    whahhahaa. this is sooo interesting.

    glenn : ever seen anyone suntanning nude there? =p

    and i think he's stalking the girls here la lol
    I Love You :)

  3. #23

    Default Re: where to tan NUDE ? ha~

    Quote Originally Posted by Kimberley
    his nick is ChrisDavis. He has not posted on CS yet i think. i saw his post at zero. I think he's crazy. my bf ask him go tan at ECP. Damn Hot. haha.
    I oso received the same email from Chris .... was wondering how come he knows that I am staying in a 20-room mansion with a helipad at the roof?
    always the Light, .... always.

  4. #24
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    strewberry farm
    Posts
    256

    Default Re: where to tan NUDE ? ha~

    I had asked him to sun tan at cantonment complex...

  5. #25

    Default Re: where to tan NUDE ? ha~

    Quote Originally Posted by furrycake
    haha ...i really dunno wat to say. does Darren know about this ?
    who are u talking to ?

  6. #26
    Member
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    In my own world
    Posts
    1,314

    Default Re: where to tan NUDE ? ha~

    Quote Originally Posted by Kimberley
    Heya ! This is my first time posting here. Since this is KOPITIAM, let me share with you a PM i got last night. Haha!


    hi,

    i am new model to singapore and have my first nude shoot coming up soon, and i need to get rid of tan lines. do you know of any place in singapore i can tan nude? or if you dont mind could i tan nude on your balcony if you have one (of course out of the view of your neighbors). my email address is chrisdavismodel@hotmail.com i check that one more than the one on clubsnap. thanks so much!

    - chris


    I am wondering if any other girls got this PM since he said he PM others. =P
    I had PM u!

  7. #27
    Senior Member glennyong's Avatar
    Join Date
    May 2004
    Location
    Singapore
    Posts
    5,587

    Default Re: where to tan NUDE ? ha~

    Quote Originally Posted by Koelsch
    whahhahaa. this is sooo interesting.

    glenn : ever seen anyone suntanning nude there? =p

    and i think he's stalking the girls here la lol
    that place is well known amoung local boaters... and what do u mean that i am stalking the girls here. are u trying to start a flaming war ?

  8. #28
    Member
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Holland Village
    Posts
    268

    Default Re: where to tan NUDE ? ha~

    HEY HEY HEY!!!!!!!!!!! surprisingly!! i also got the mail!! the person sent 2 my hotmail acc. den i tot its some kinda spam mail or wat.. hmmm.. n wondering how did he even get my email add from?? -.-"

  9. #29
    Moderator nightwolf75's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    really MORE diaper changes
    Posts
    17,839
    Blog Entries
    1

    Default Re: where to tan NUDE ? ha~

    Quote Originally Posted by Haley
    HEY HEY HEY!!!!!!!!!!! surprisingly!! i also got the mail!! the person sent 2 my hotmail acc. den i tot its some kinda spam mail or wat.. hmmm.. n wondering how did he even get my email add from?? -.-"
    ur email is listed in ur contact info...
    If Life worked on auto mode then manual mode for photography would have never existed.” ― Deeksha Mittal

  10. #30
    Senior Member afbug's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Planet SG™
    Posts
    483

    Default Re: where to tan NUDE ? ha~

    Quote Originally Posted by Haley
    HEY HEY HEY!!!!!!!!!!! surprisingly!! i also got the mail!! the person sent 2 my hotmail acc. den i tot its some kinda spam mail or wat.. hmmm.. n wondering how did he even get my email add from?? -.-"
    Yeah, its your msn contact. I stole a glance, dunno wat baybi...

  11. #31
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Cons digger.
    Posts
    3,924

    Default Re: where to tan NUDE ? ha~

    Quote Originally Posted by glennyong
    anyway. singapore theres a nudist beach. its at pulau serangoon.... u can have the whole island to yourself...
    dun be too sure.. hahah
    “How fortunate for leaders that men do not think.” - Adolf Hitler

  12. #32

    Default Re: where to tan NUDE ? ha~

    Just get a UV light tube. Fixed it at home,can tan liao lor!

  13. #33

    Default Re: where to tan NUDE ? ha~

    Quote Originally Posted by lightning
    Just get a UV light tube. Fixed it at home,can tan liao lor!
    SLS has loads of them Just need 10 tubes and one PSU-hotwired

  14. #34

    Default Re: where to tan NUDE ? ha~

    Quote Originally Posted by esmondng
    haha i tot got tan lines then sexy mah ... wat's ur poison?
    Sigh - i thought so too - i pose nude and PHOTOGRAPHERS HATE TAN LINES ! sigh ... i need to get rid of mine too coz I swim and I only swim on sunny days! I think there's something call a tan in a spray can that is being sold at The CAbana - i'll talk to Chris about it - he was supposed to come to my balcony today to tan - but today NO SUN - ONLY RAIN AND CLOUDS!!

  15. #35
    Senior Member glennyong's Avatar
    Join Date
    May 2004
    Location
    Singapore
    Posts
    5,587

    Default Re: where to tan NUDE ? ha~

    Quote Originally Posted by mau_lovers
    I think there's something call a tan in a spray can that is being sold at The CAbana
    yeah. its available in a number of different "standard" of tans. like golden brown and etc etc. the brand is loreal. i dunno if its available locally. i dunno how effective it is. but i am searching for it too...

  16. #36

    Default Re: where to tan NUDE ? ha~

    Quote Originally Posted by glennyong
    yeah. its available in a number of different "standard" of tans. like golden brown and etc etc. the brand is loreal. i dunno if its available locally. i dunno how effective it is. but i am searching for it too...

    REALLY?? I saw it advertised in BAZAAR mag - it costs ****ing $51! but i really have NO TIME (plus now the weather is quite erratic) - my photoshoot is THIS SUNDAY -

  17. #37

    Default Re: where to tan NUDE ? ha~

    Quote Originally Posted by glennyong
    yeah. its available in a number of different "standard" of tans. like golden brown and etc etc. the brand is loreal. i dunno if its available locally. i dunno how effective it is. but i am searching for it too...
    Bazaar mag says it's available at THE CABANA - it's a tanning - salon - i think - at Tanglin Mall - i will check it out this sat

  18. #38
    Member
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Western Singapore
    Posts
    432

    Default Re: where to tan NUDE ? ha~

    Buy those tan through swim wear and you can tan in any public pool.

  19. #39

    Default Re: where to tan NUDE ? ha~

    can use cosmatic product to cover ur skin color different mah. then u no need to think of where to go for nude suntan lor. I help u to solve ur problem already.

  20. #40

    Default Re: where to tan NUDE ? ha~

    Quote Originally Posted by TITANIUMLEE
    can use cosmatic product to cover ur skin color different mah. then u no need to think of where to go for nude suntan lor. I help u to solve ur problem already.
    Hmmm ... i tried using foundation before but very streaky and cakey and also very artificial-looking - maybe i need a MUA to help me apply properly!!
    I think the swim-suit that can absorbed sunlight is a good idea!! I should invest in that! - haha! Thanks anyways! I'll try the Tan in a Spray Can thing - the kind that gives you a fake tan - maybe they are less streaky and easier to apply!

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •