Page 22 of 22 FirstFirst ... 1217202122
Results 421 to 439 of 439

Thread: Changi Boardwalk Outing 12/03/06

  1. #421

    Default Re: Changi Boardwalk Outing 12/03/06

    Quote Originally Posted by zaxh81
    wah so modest,seeing all the photos here really make me want to delete the boardwalk trip that time.
    But again,today sunset is really fantastic.
    Actually dslr and PnS is really big different,think you see the different already.
    Next time must organise more outings.
    Yah, this is the best sunset so far after going there 3 rounds. Totally big difference in results, so as the price of it too

    Quote Originally Posted by S11loop
    wrong reply ... should ask him join the darkness as well
    Haha he just got a D70s kit as well haha

  2. #422
    Member/Tangshooter zaxh81's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    Earth
    Posts
    4,339

    Default Re: Changi Boardwalk Outing 12/03/06

    Quote Originally Posted by Koelsch
    =((( you suan my pns
    You using PnS? all along i thought was from dslr.
    Pai seh pai seh.

  3. #423

    Default Re: Changi Boardwalk Outing 12/03/06

    Manage to get some waves.


  4. #424

    Default Re: Changi Boardwalk Outing 12/03/06

    Quote Originally Posted by S11loop


    Super newbie shot from me of lili , she's so happy with her new toy ... Welcome to the darkside

    sorry ah pls teach me

    wa, such brilliant colours and look at the fresh glow from within Lili.

  5. #425

    Default Re: Changi Boardwalk Outing 12/03/06

    Quote Originally Posted by drumma
    love the last shot! heh.. i like the dynamics in the shot!
    Hi drumma, thanks

  6. #426

    Default Re: Changi Boardwalk Outing 12/03/06

    Quote Originally Posted by Ashleyy
    Wah! Pro's shot so nice!!

    Stones there admiring!!
    agree .... the sky seem to be truly burning just like macfiery

  7. #427

    Default Re: Changi Boardwalk Outing 12/03/06

    Quote Originally Posted by Koelsch
    here are my NEWBIE pictures then. sure got more views! hahahaha. at least help keep the thread alive with more ppls viewing


    Though a little soft, but I like the composition

  8. #428

    Default Re: Changi Boardwalk Outing 12/03/06

    Quote Originally Posted by beetlejuice
    Hi hi, newbie shots haha but really happy got new toy haha


    welcome Li2, it's very "wanting" on the dark side, dun neglect ur nanny duties ar :P I like this picture best

  9. #429
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    The Land of the Teddy Bear
    Posts
    1,454

    Default Re: Changi Boardwalk Outing 12/03/06

    Quote Originally Posted by Leinaj
    Though a little soft, but I like the composition
    yeah i noticed as well. need some sharper lens le lars =\
    I Love You :)

  10. #430
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    sewage drain/manhole
    Posts
    5,011

    Default Re: Changi Boardwalk Outing 12/03/06

    A very friendly man, took one of this image of him throwing the net.


  11. #431

    Default Re: Changi Boardwalk Outing 12/03/06

    Quote Originally Posted by Leinaj
    wa, such brilliant colours and look at the fresh glow from within Lili.
    Maybe I was too happy as well that it adds a sparkle to the picture hahaha
    Last edited by beetlejuice; 8th May 2006 at 12:03 PM.

  12. #432

    Default Re: Changi Boardwalk Outing 12/03/06

    Quote Originally Posted by Leinaj
    welcome Li2, it's very "wanting" on the dark side, dun neglect ur nanny duties ar :P I like this picture best
    haha thanks alot Janiel, the force over here is indeed very strong
    No worries still on 'guard duty' haha
    hmm... now where did I put that baby...

  13. #433
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    The Land of the Teddy Bear
    Posts
    1,454

    Default Re: Changi Boardwalk Outing 12/03/06

    Quote Originally Posted by zaxh81
    You using PnS? all along i thought was from dslr.
    Pai seh pai seh.
    panasonic lumix dmc-f1. that's why most of my pictures very soft in some pictures.

    as i always say. its the limitations of the camera itself.
    I Love You :)

  14. #434
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    sewage drain/manhole
    Posts
    5,011

    Default Re: Changi Boardwalk Outing 12/03/06

    today Sun is big and round.

  15. #435

    Default Re: Changi Boardwalk Outing 12/03/06

    ya....u went ar?
    Buying a DSLR/SLR doesn't make you a photographer. It makes you a DSLR/SLR owner
    My Site

  16. #436
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    The Land of the Teddy Bear
    Posts
    1,454

    Default Re: Changi Boardwalk Outing 12/03/06

    you going huh?
    I Love You :)

  17. #437
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    sewage drain/manhole
    Posts
    5,011

    Default Re: Changi Boardwalk Outing 12/03/06

    Yeah going test to test weapon.

  18. #438
    Senior Member King Tiger's Avatar
    Join Date
    May 2004
    Location
    In the heart of SengKang
    Posts
    5,882

    Default Re: Changi Boardwalk Outing 12/03/06

    Quote Originally Posted by longkangman
    Yeah going test to test weapon.
    Intercontinental Long Range Ballistic Missile
    War is one of the most regrettable human activities.

  19. #439
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    sewage drain/manhole
    Posts
    5,011

    Default Re: Changi Boardwalk Outing 12/03/06

    Quote Originally Posted by King Tiger
    Intercontinental Long Range Ballistic Missile
    My longest lens still PC85mm.

    85 * 1.5 * 2 (hsc) still not long leh.

Page 22 of 22 FirstFirst ... 1217202122

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •