Page 33 of 37 FirstFirst ... 823283132333435 ... LastLast
Results 641 to 660 of 734

Thread: Newbie in tampines

  1. #641
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    sewage drain/manhole
    Posts
    5,011

    Default Re: Newbie in tampines

    Quote Originally Posted by Lubber Duckie View Post
    haha
    Wanna go take some photos around our neighbourhood?
    Can be intriguing!
    wow long time not see this thread liao.

    Yeah our neighbourhood not bad.

  2. #642
    Senior Member scandisk's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Tampines, Singapore
    Posts
    4,617

    Default Re: Newbie in tampines

    Quote Originally Posted by longkangman View Post
    wow long time not see this thread liao.

    Yeah our neighbourhood not bad.
    hmmmm....another st 42 shooter eh ?....

  3. #643
    Member smtan24's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Tampines
    Posts
    1,496

    Default Re: Newbie in tampines

    Hey can we all meet up again. Maybe at Yakun Kaya or something like that. Not necessary go for a shoot. Just want to meet up with other CS members in Tampines.

  4. #644
    Member
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Tampines
    Posts
    848

    Default Re: Newbie in tampines

    I second that ... a meetup is good ... at least can form mini sub-Tampines groups, hehe ... and of course get to know each other better ...

  5. #645
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Land of the Teddy Bear
    Posts
    2,324

    Default Re: Newbie in tampines

    Quote Originally Posted by smtan24 View Post
    Hey can we all meet up again. Maybe at Yakun Kaya or something like that. Not necessary go for a shoot. Just want to meet up with other CS members in Tampines.
    you organise ah....

  6. #646
    Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    East & West
    Posts
    306

    Default Re: Newbie in tampines

    Re: Newbie in tampines

    --------------------------------------------------------------------------------

    Hi,

    Nice to meet all

    1) kevyan (Kevin)
    2) Canew (HJ) - St. 41
    3) Leinaj (Dennis) @ Pasir Ris, truly new to DSLR, in fact about 2 weeks old :P
    4) smtan24 (Eugene)
    5) oops...i forgot to put my name.noizgod(Fendi)
    6) street72(SC)
    7) scandisk
    8) peppermintkid (st 82)
    9) grimicer (bedok)
    10) dreamerz (st.83)
    11) Sharpion (Daniel) @ St.11
    12) aDeqUatE (S12)
    13) filofari (st. 71)
    14) Kachui (ave 4)
    15) Static (Simei, PnS user)
    16) jeediver (hougang, newbie)
    17) rjflo23
    18) longkangman
    19) jbma (St 24)
    20) iboey (Bedok reservoir)
    21) megaweb (St 11)
    22)Kyo86sg (ST 12) prosumer Fuji S9500
    23) Tony753 (St 12)
    24) Sevenways (Bedok North Ave 3)
    25) comix (st.11)
    26) stinkyfoot17-Kevin (St 91)
    27) Lubber Duckie (Tampines St 42)
    28)alee39 (Pasir Ris)
    29) kiacanto (Tampines St 32)
    30) phraeb (St 81)
    31) mace1980 (st 12)

  7. #647
    Member smtan24's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Tampines
    Posts
    1,496

    Default Re: Newbie in tampines

    Then lets meet at Yakun Kaya. Is Saturday 27-01-2007 at 3:00pm OK? Just add your name in the list if you're interested:

    1. smtan24 (Eugene)
    2.
    3.
    4.
    5.

  8. #648
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Land of the Teddy Bear
    Posts
    2,324

    Default Re: Newbie in tampines

    Quote Originally Posted by smtan24 View Post
    Then lets meet at Yakun Kaya. Is Saturday 27-01-2007 at 3:00pm OK? Just add your name in the list if you're interested:

    1. smtan24 (Eugene)
    2.
    3.
    4.
    5.
    Sat not free..... my good friend wedding... need to help him out....

  9. #649

    Default Re: Newbie in tampines

    lol...long time nv come this thread...haha...i this sat oso nt free....need to chiong proj...
    Buying a DSLR/SLR doesn't make you a photographer. It makes you a DSLR/SLR owner
    My Site

  10. #650
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Land of the Teddy Bear
    Posts
    2,324

    Default Re: Newbie in tampines

    Quote Originally Posted by dreamerz View Post
    lol...long time nv come this thread...haha...i this sat oso nt free....need to chiong proj...
    crap reason.....

  11. #651

    Default Re: Newbie in tampines

    Quote Originally Posted by Reno View Post
    crap reason.....
    nt as crap as u...
    Buying a DSLR/SLR doesn't make you a photographer. It makes you a DSLR/SLR owner
    My Site

  12. #652
    Member smtan24's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Tampines
    Posts
    1,496

    Default Re: Newbie in tampines

    Both are crap reasons. Just joking. If not this saturday than it will have to be on the 10th of Feb. I'll be going to Hong Kong in early Feb.

  13. #653

    Default Re: Newbie in tampines

    Pls put your name here if your interested:-
    1) kevyan (Kevin)
    2) Canew (HJ) - @ Bedok can? (also 5 bus stops waway from Tampines Interchange)
    3) Leinaj (Dennis) @ Pasir Ris, truly new to DSLR, in fact about 2 weeks old :P
    4) smtan24 (Eugene)
    5) oops...i forgot to put my name.noizgod(Fendi)
    6) street72(SC)
    7) scandisk
    8) germ27 (Yong) - St22. Nikon D70s Newbie
    9)
    10)
    11)
    12)
    13)
    14)
    15)
    16)
    17)
    18) longkangman
    19)
    20)

  14. #654
    Member
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Tampines
    Posts
    848

    Default Re: Newbie in tampines

    Then lets meet at Yakun Kaya. Is Saturday 27-01-2007 at 3:00pm OK? Just add your name in the list if you're interested:

    Pls put your name here if your interested:-
    1) kevyan (Kevin)
    2) Canew (HJ) - @ Bedok can? (also 5 bus stops waway from Tampines Interchange)
    3) Leinaj (Dennis) @ Pasir Ris, truly new to DSLR, in fact about 2 weeks old :P
    4) smtan24 (Eugene)
    5) oops...i forgot to put my name.noizgod(Fendi)
    6) street72(SC)
    7) scandisk
    8) germ27 (Yong) - St22. Nikon D70s Newbie
    9) stinkyfoot17 (Kevin) - ST 91 (finally get to meet some tampines buddies)
    10)
    11)
    12)
    13)
    14)
    15)
    16)
    17)
    18) longkangman
    19)
    20)

  15. #655
    Member smtan24's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Tampines
    Posts
    1,496

    Default Re: Newbie in tampines

    Maybe I'll take the group photo of all of you.

  16. #656
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    sewage drain/manhole
    Posts
    5,011

    Default Re: Newbie in tampines

    hmm.... popup again

  17. #657
    Member smtan24's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Tampines
    Posts
    1,496

    Default Re: Newbie in tampines

    Hope to see you all there.

  18. #658
    Member smtan24's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Tampines
    Posts
    1,496

    Default Re: Newbie in tampines

    See you all there.

  19. #659
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    sewage drain/manhole
    Posts
    5,011

    Default Re: Newbie in tampines

    I new in tam-pines where is Yakun Kaya located?

    Thanks

  20. #660
    Member smtan24's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Tampines
    Posts
    1,496

    Default Re: Newbie in tampines

    It's at Tampines Mall near DBS. I'll be in a white t-shirt blue shorts.

Page 33 of 37 FirstFirst ... 823283132333435 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •